شرایط کاری در خارج از ایران برای مهاجرت

شرایط کاری در خارج از ایران برای مهاجرت

به علت شرایط مطلوبی که به لحاظ کاری در خارج از کشور وجود دارد بسیاری از ایرانیان  مهاجرت به کشورهای اروپایی را انتخاب می‌کنند. انگلیس یکی از کشور‌هایی است ایرانیان معمولا آن را برای کار نیز انتخاب می‌کنند. لطفاً با مهاجران همراه باشید تا به صورت بسیار مفید و مختصر در مورد کار در انگلیس برای ایرانیان ، بهترین شهر‌های انگلیس برای ایرانیان و کار در انگلیس برای مهاجرین سخن بگوییم.

شرایط کاری در خارج از ایران برای مهاجرت

کار در انگلیس برای ایرانیان

انگلیس باتوجه به پیشرفت‌های فراوانی که در حوزه‌های مهم صنعت، تجارت و همچنین تکنولوژی داشته، توانسته تا در این سال‌ها از نظر فراهم نمودن شغل برای افراد متبوع خود شرایط مساعد کاری را فراهم نماید، در حال حاضر انگلیس با نرخ بیکاری 3.7% یکی از برترین کشور‌های جهان از نظر تامین شغل برای جامعه خود می‌باشد.

این میزان نرخ بیکاری در انگلیس در چهل و هفت سال گذشته بی‌سابقه بوده است در واقع از سال 1973 که نرخ بیکاری در انگلیس 3.4% بوده این ماه انگیس تا به این حد به پایین بودن نرخ بیکاری نزدیک نشده بود، در حال حاضر با توجه به جمعیت حاضر در انگلیس که 6/66  میلیون نفر می‌باشد، حدود 32 میلیون نفر در حال حاضر در انگلیس مشغول کار هستند و فقط 1 میلیون و 310 هزار نفر متاسفانه شغلی ندارند.

البته با توجه به شرایط مبرم که به واسطه شیوع گسترده این بیماری در اروپا داشته به طور کل موضوع کار در انگلیس برای مهاجرین در حاله از ابهام قرار گرفته ولی با توجه به احتمال موقت بودن این شرایط بهد از این موضوع کار در انگلیس برای ایرانیان می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

Tier 1 (Exceptional Talent) visa

 این ویزا برای افرادی است که در یک زمینه خاص استعداد دارند مثل؛ مهندسان، پزشکان و دانشمندان و شما اجازه دارید این ویزا را به مدت 5 سال تمدید کنید.

Tier 1 (General) visa

ویزا عمومی سطح اول، این ویزا برای همه عموم می‌باشد و شما بدو داشتن اسپانسر اجازه دارید در کشور انگلستان به مدت 3 سال کار کنید.

Tier 1 (Graduate Entrepreneur) visa

ویزا سطح اول کار آموز سطح کارشناسی ارشد، دانشجویان خارجی که از دانشگاه‌های انگلیس فارغ‌التحصیل شده‌اند و ایده‌های تجاری، اقتصادی بسیار خوبی دارند می‌توانند از این نوع ویزا استفاده کنند.

Tier 2(General) visa

ویزا سطح دوم عمومی، ویزا درجه دو عمومی که برای 6 سال اعتبار دارد ویژه متقاضیانی است که از یک کارفرمای مجاز پیشنهاد کار دارند، البته با توجه به تحریم‌های وارده از جانب غرب کار در انگلیس برای ایرانیان و موفقیت با این نوع از ویزا کمی دشوار شده است.

Tier 2 (Intra-company Transfer) visa

ویزا سطح دوم_ انتقال درون شرکتی، اعتبار این ویزا از 9 ماه الی 6 سال بوده که ویژه افراد شاغل در شرکت‌های بین المللی که دارای شعب مختلف در کشور‌های مختلف جهان هستند می‌باشد که مناسب کار در انگلیس برای مهاجران می‌باشد.

 Tier 2 (Minister of Religion) visa

ویزا سطح دوم_وزیر دین، این ویزا تا 75 ماه معتبر است و برای متقاضیانی که خارج از EEA و سوئیس هستند و در یک جامعه ایمانی در انگلستان مشغول به فعالیت هستند.

Tier 2 ( Sportsperson) visa

 ویزا سطح دوم_ ورزشکاران، اگر شما یک ورزشکار یا مربی باتجربه هستید و از سوی اداره ورزشی خود مدارک بین المللی دریافت کرده اید، در صورت واجد شرایط بودن، مجوز دریافت ویزای درجه دوم را دارید، که این نوع از ویزا می‌تواند برای کار در انگلیس برای ایرانیان در حوزه ورزش مناسب باشد.

شرایط کاری در خارج از ایران برای مهاجرت

مدارک لازم برای ویزای کاری در کشور انگلستان

برای شروع کار در انگلیس نیاز به مدارکی دارید که باید از قبل آماده کرده باشید، این مدارک شامل:

  • پاسپورت شما باید اعتبار کافی داشته باشد
  • پیشنهاد شغلی داشته باشید
  • ارائه مدرک زبان
  • نامه تمکن مالی خود را ارائه کنید
  • گواهی سلامت خود را تحویل آفیسر دهید
  • اجاره‌نامه.

بهترین شهر انگلیس برای زندگی ایرانیان که قصد مهاجرت دارند

منظور از بهترین شهر یعنی شهری که تمام امکانات رفاهی را برای شما فراهم کند و میزان هزینه شما در این شهر پایین باشد. در ادامه دو نمونه از شهرهای انگلیس را برای شما معرفی می‌کنیم.

لندن: لندن یکی از شهرهایی است که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است و میزان هزینه زندگی در آن حدودا 1005$ می‌باشد. همچنین این شهر بهترین دانشگاه‌ها را نیز در خود دارد.

برایتون: برایتون شهر بسیار زیبا و آرامی است که هزینه اجاره‌خانه و زندگی در آن بسیار پایین است به همین دلیل افرادی که دانشجو هستند تمایل زیادی به زندگی در آن دارند.

لیورپول: شهر بندری در شمال غربی انگلیس که به دلیل شرایط آب و هوایی معمولا هوایی بارانی دارد، این شهر که معمولا ایرانیان زیادی در آن زندگی می‌کنند یکی از شهر‌های انگلیس است که برای زندگی مهاجران به ویژه مهاجرین ایرانی بسیار مناسب می‌باشد.

شرکت حقوقی مهاجران با سابقه چند ساله در حوزه مهاجرت به تمامی شهر‌های مهاجرپذیر و مناسب برای ایرانیان از جمله کانادا، ترکیه، فرانسه، آلمان، استرالیا و روسیه می‌باشد که در حوزه ارائه خدمات حقوقی برای مهاجرین بهترین عملکرد ممکن را برای شما بزرگواران را ارائه می‌دهد، پیشنهاد می‌گردد تا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به سایت مهاجران مراجعه و با مشاورین خبره مهاجران تماس حاصل نمایید.

شرایط کاری در خارج از ایران برای مهاجرت

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]