برنامه سفر 4 روزه به جزیره کیش

برنامه سفر 4 روزه به جزیره کیش

وقتی زمستان فرا می‌رسد و برف اکثر نقاط ایران را سفیدپوش می‌کند، جزیره کیش با آب و هوای دلنشین خود فضای شگفت انگیزی برای گردشگران به وجود می‌آورد. به همین دلیل، خیل عظیمی از ایرانی‌ها با خرید بلیط هواپیما کیش در نیمه دوم سال، از دریا، خورشید و سواحل شنی این جزیره لذت می‌برند. در حقیقت، کیش جزیره‌ای است که با محیط بی‌نظیر و هتل‌های مدرنش، معنای متفاوتی به صنعت گردشگری ایران می‌بخشد. اما آیا سفر به این جزیره بدون داشتن برنامه‌ای مدون و مناسب کار صحیحی است؟ آنهایی که چنین تجربه‌ای داشته‌اند به خوبی می‌دانند که جواب این سوال منفی خواهد بود. زیرا جزیره کیش چنان تنوعی دارد که اگر بدون در دست داشتن برنامه سفر کیش مسافر این جزیره شوید، به احتمال زیاد دائما احساس سردرگمی داشته باشید. همین مساله باعث شده که ما در مطلب امروزمان با تدارک برنامه سفر 4 روزه به کیش به ملاقات شما بیاییم و یکی از ملزومات اساسی لذت بردن از سفر به کیش را در اختیارتان قرار دهیم. لذا دعوت می‌کنیم که اندک زمانی را برای مطالعه ادامه این مطلب اختصاص دهید.

روز اول: دیدن سواحل جذاب کیش

برنامه سفر 4 روزه به جزیره کیش

کیش هر اسم و رسمی که دارد مدیون سواحل نیلگون خودش است. به همین دلیل روز اول برنامه سفر کیش را با تماشای چند ساحل زیبای این جزیره آغاز می‌کنیم. از بهترین سواحل این جزیره می‌توان به ساحل میرمهنا، ساحل درختان نارگیل، ساحل مرجان و ساحل اسکله تفریحی کیش اشاره کرد. شما در سواحل کیش فرصت انجام انواع تفریحات مختلف مثل بازی والیبال ساحلی، شنا و شیرجه زنی، سوار شدن بر قایق‌های موتوری و فوتبال ساحلی را در اختیار خواهید داشت. این یعنی تمامی انرژی‌های منفی بدن شما که طی چند ماه بر اثر کار و تلاش مداوم در وجودتان جمع شده‌اند به سرعت تخلیه خواهند شد. سپس پارک دلفین، مکانی است که آغوشش را به رویتان باز کرده و با صحنه‌های شگفت انگیزی که از بازیگوشی دلفین‌ها به شما نشان می‌دهد، هیجان و شادابی سفرتان را چندین برابر می‌کند.

پس از میل کردن ناهار در یکی از رستوران‌های خوب کیش، بهتر است در همان روز اول به تماشای کشتی یونانی بروید. کشتی غول پیکری که چندین سال پیش به گِل نشسته‌ و حالا به یکی از جاذبه‌های جزیره کیش تبدیل شده است. اگر اهل موتورسواری باشید، بد نیست چند دقیقه‌ای را هم در پارک کشتی یونانی به این کار اختصاص دهید. زیرا حس و حال بسیار خوبی دارد. پایان بخش روز نخست سفرتان به جزیره کیش نیز جُنگ و یا کنسرتی شاد در این جزیره خواهد بود. زیرا معمولا کیش هر شب میزبان چند جُنگ یا کنسرت بسیار خوب است. پس بد نیست از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرید.

روز دوم؛ جاذبه های تاریخی سفر کیش

برنامه سفر 4 روزه به جزیره کیش همانطور که در وبلاگ سفرستان نیز گفتیم، روز دوم سفر به کیش آغاز می‌شود، اما خوشی‌ها و خاطرات این روز هیچگاه برایتان به پایان نمی‌رسند. در این روز، بهتر است ابتدا به تماشای شهر زیرزمینی کاریز بروید. شهری که حین بازدید از آن مطمئنا هنر و خلاقیت ایرانیان در چند هزار سال پیش باعث حیرتتان خواهد شد. در حقیقت، شهر زیرزمینی کاریز یکی از ارزشمندترین میراث‌های تاریخی ایران در جزیره کیش محسوب می‌شود. اما در همین حال، تاریخ و تمدن کیش فقط به شهر زیرزمینی کاریز خلاصه نمی‌شود. بلکه در ادامه این روز بهتر است به تماشای شهر باستانی حریره نیز بروید تا با بازدیدی 1 ساعته از این مکان، به کوچه پس کوچه‌های قرون پنجم تا دهم هجری قمری قدم بگذارید. ناگفته نماند که در نزدیکی این شهر باستان چندین رستوران خوب وجود دارد که گزینه بسیار مناسبی برای ناهار به نظر می‌رسند.

تردیدی نیست که قدم زدن بر روی یک اسکله بعد از خوردن ناهار می‌تواند بسیار دلچسب و حتی رمانتیک باشد. پس دعوت ما را برای گشت و گذاری 1 تا 3 ساعته بر روی اسکله بزرگ تفریحی کیش پذیرا باشید. اگر گذرتان به این اسکله افتادید، حتما سوار قایق‌های کف شیشه‌ای شوید تا صحنه‌هایی از دریا و ماهی‌هایش ببینید که فراموش نشدنی هستند. در ساعات پایانی روز دوم برنامه سفر کیش به کلاب بولینگ مریم می‌رویم. مکانی بسیار مشهور در جزیره کیش که دوست‌داران فراوانی دارد. بعد از انجام بازی بولینگ در این کلاب نیز اگر از توان و انرژی کافی برخوردار بودید، دوچرخه سواری در کیش را نیز به تجربیات خودتان اضافه کنید. ضمنا، از گرفتن عکس‌ یادگاری حین بازی بولینگ و دوچرخه سواری غافل نشوید.

روز سوم مراکز خرید بزرگ کیش

آیا تا به حال در مورد بازارها و مراکز خرید کیش چیزی شنیده‌اید؟ اگر پاسختان مثبت باشد مطمئنا شور و شوق فراوانی برای انجام خرید در این مراکز دارید اما اگر پاسختان منفی باشد، شک نکنید که قدم زدن در این مراکز و تماشای فروشگاه‌های کیش لذت متفاوتی برای شما خواهد داشت. از این رو، روز سوم برنامه سفر کیش را با گشت و گذاری در مجتمع تجاری پردیس 1 آغاز می‌کنیم و پس از آن نیز به بازار مرجان می‌رویم. این دو مکان، جاهایی هستند که شما می‌توانید تجربه‌ای از خرید لوکس‌ترین اجناس را در آنها داشته باشید. ناگفته نماند که فود کورت فودلند بازار مرجان نه فقط شیک‌ترین مکان برای میل کردن انواع غذاها محسوب می‌شود بلکه این مکان با فضای خارق العاده خود شما را مات و مبهوت خواهد کرد.

پس از خرید سوغاتی و یادگاری در بازار مرجان و مجتمع تجاری پردیس 1 و میل کردن ناهار در فود کورت فودلند مجددا نوبت به تفریح و شادابی می‌رسد. پس این بار به سراغ پارک آبی اوشن می‌رویم. تنها پارک آبی روباز ایران که با رایدهای مختلف، چندین استخر، سالن‌های ماساژ و رستوران‌هایش هر لحظه و هر ثانیه از سفر شما به جزیره کیش را برایتان خاطره‌ انگیز می‌کند.

تفریحات آبی در روز پایانی سفر کیش

اگر در روز سوم سفر به کیش نتواستید به میزان کافی از پارک آبی اوشن لذن ببرید، حتما صبح روز چهارم برنامه سفر کیش را با مراجعه به این پارک آغاز کنید. اما چنانچه به مکان متفاوتی در کیش علاقه داشتید می‌توانید پلاژهای آقایان و بانوان این جزیره را برای آغاز چهارمین روز سفر کیش انتخاب کنید. پلاژهای کیش بهترین مکان برای رفع تمامی خستگی‌های ذهنی و جسمی و کسب آرامش هستند. بنابراین از ساعاتی که در این مکان هستید نهایت استفاده را ببرید. پس از استراحت در پلاژ آقایان یا پلاژ بانوان، مرکز خرید زیتون مکانی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول خرید و تفریح کند. بدون تردید وقتی بلیط هواپیما ارزان می‌خرید و مسافر این جزیره می‌شود، همه دوستانتان انتظار دریافت سوغاتی خوب از شما دارند. پس بد نیست در ساعات آخر روز چهارم سفر به کیش سری هم به بازار مریم بزنید تا بهترین اجناس را تهیه فرمائید.

سفر به کیش یعنی تعبیر یک رویای شیرین. در طول این سفر شما می‌توانید خودروهای بسیار شیک و با کلاس اجاره کنید و از آنها برای گردش در شهر استفاده نمایید. تفریحاتی مثل آفرود، بانجی جامپینگ، پینت بال، عینک واقعیت مجازی، اسب سواری و چندین تفریح دیگر همه و همه در کیش مهیای حضور شما هستند. در واقع، آنچه ما در این برنامه به شما معرفی کردیم، تنها چند مورد برجسته از زیبایی‌های سفر به کیش هستند. برای تجربه سایر موارد، کافیست تاریخ معینی برای خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش بر روی تقویم خود انتخاب کنید و سپس کوله بار سفرتان را ببندید.

برنامه سفر 4 روزه به جزیره کیش

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]