سواحل‌کیش و معرفی بهترین‌سواحل

سواحل‌کیش و معرفی بهترین‌سواحل

سواحل‌کیش یکی از معروف‌ترین مقاصد توریستی و گردشگری در جهان بوده که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کند؛ جزیره‌کیش آنقدر جاذبه‌های‌ گردشگری متنوعی دارد که بی‌شک از سفر به این جزیره خسته نخواهید شد بلکه لحظات ماندگاری را در زندگی‌خود سپری خواهید کرد. اگر جزیره زیبای کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردید، می‌توانید جهت مطلع شدن از به روزترین لیست قیمت تورهای کیش اینجا کلیک کنید.

ما در این مطلب قصد داریم چند نمونه از بهترین سواحل‌کیش را برای شما معرفی کنیم که تا حدی سواحل این جزیره فوق‌العاده زیبا را بشناسید و هنگام سفر، بازدید از سواحل کیش را در اولویت قراردهید؛ پس با ادامه مطلب، ما را همراهی کنید تا با بهترین سواحل کیش و جاذبه‌های گردشگری و تفریحی آن‌ آشنا شوید.

سواحل‌کیش، میرمهنا

یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سواحل‌کیش، ساحل میرمهنا نام دارد که در بلواراصلی کیش، بلوار دریا قرار دارد و از شلوغ‌ترین سواحل کیش به‌شمار می‌آید؛ این منطقه دارای امکانات زیادی از جمله رستوران، مراکز خرید و هتل‌ها است.

به علت نزدیکی ساحل میرمهنا به منطقه عرب‌ها و بومیان شما می‌توانید زندگی ساده عرب‌ها و بومیان را از نزدیک مشاهده کنید؛ اگر شما عاشق تماشا غروب آفتاب هستید این ساحل بهترین و عالی‌ترین گزینه برای تماشا غروب‌آفتاب است.

در ساحل میرمهنا امکان ماهی‌گیری وجود دارد و شما می‌توانید در ساعات معین شده، به ماهی‌گیری بپردازید و همچنین می‌توانید در این ساحل نشسته و لاک‌پشت های زیبا را تماشا کنید؛ یکی از جاذبه‌ها و امکانات بی‌نظیر ساحل میرمهنا این است که شما بعد از ماهی‌گیری می‌توانید ماهی را کباب کرده و میل نمایید؛ علاوه بر جاذبه‌هایی که گفته شد شما می‌توانید به بازدید از شهر زیرزمینی هیجان‌انگیز کاریز، بولینگ و مجموع ورزشی که در نزدیکی ساحل میرمهنا است، بپردازید و همچنین می‌توانید از بازارهای نزدیک این ساحل خرید کنید؛ بازارهای صفین، پارس‌خلیج، زیتون و ونوس فاصله کمی با این ساحل‌زیبا دارد.‌‌‌

حتما توصیه می‌کنیم در هنگام سفر به جزیره‌کیش، از بین سواحل این جزیره، ساحل میرمهنا را انتخاب کنید که فوق‌العاده زیبا بوده و با رفتن به این ساحل نه‌ تنها پشیمان نخواهید شد، بلکه از طرفداران این ساحل می‌شوید.

ساحل سیمرغ از زیبا‌ترین سواحل کیش

ساحل سیمرغ از زیباترین سواحل‌کیش به شمار می‌آید که در وسط جاده‌ جهان و جاده دوچرخه‌سواری قرار دارد.

 پارک ساحلی سیمرغ دارای جاذبه های متنوعی بوده و هر کسی که به این مکان سفر کرده طرفدار این منطقه شده است.

این مکان، برای خانواده وکسانی که همراهشان کودک بوده، مناسب است همچنین مکان بزرگی برای بازی کردن بچه‌ها در این پارک ساحلی در نظر گرفته‌ شده است.

پارک ساحلی سیمرغ جاذبه‌ها و تفریحات متنوعی همچون زمین بدمینتون، پینگ‌پنگ، مسیر پیاده روی و... دارد و یکی از بهترین سواحل‌کیش به شمار می‌آید.

جالب است بدانید در مجاور پارک ساحلی سیمرغ، بزرگ ترین پارک دلفین‌ها قرار دارد؛ در پارک دلفین‌ها، گونه های متنوعی مثل شیردریایی، گربه‌دریایی شمالی، پنگوئن و... وجود دارند که هر کدام دارای حرکات نمایشی فوق‌العاده زیبایی هستند ؛ بعد از بازدید از پارک دلفین‌ها می‌توانید به باغ‌پرندگان سربزنید و انواع و اقسام گونه‌های پرندگان را مشاهده کنید.

برای خوردن غذا می‌توانید به رستوران پنج ستاره کیش که در پارک‌ساحلی سیمرغ واقع است و یا به رستوران جمیل که در انتهای جاده جهان قرار دارد بروید و غذاهای فوق‌العاده خوشمزه این رستوران‌ها را تجربه کنید.

سواحل‌کیش و معرفی بهترین‌سواحل

سواحل کیش، مرد ماهی‌گیر

یکی‌دیگر از بهترین سواحل کیش، پارک ساحلی مرد‌ ماهی‌گیر است که نمادی از کیش را به شما نمایش می‌دهد؛ برای دیدن نمای بسیار زیبای این مجسمه به سمت کرانه ‌شرقی بروید؛ این منطقه، فوق‌العاده زیبا بوده،  به طوری که هیچ‌کس از رفتن به این مکان خسته نمی‌شود.

لازم به ذکر است، ارتفاع این مجسمه زیبا 12متر بوده و توسط 4 هنرمند در کیش و در 3 کارگاه ساخته شده و به عنوان دومین مجسمه فیگوراتیو عظیم در ایران شناخته شده است.

همچنین، وجود نخل‌های خرما، آبنما، گز و...  در این منطقه شگفتی آن دوچندان کرده است؛ از بهترین تفریحاتی که در پارک ساحلی مرد ماهی‌گیر می‌توانید انجام‌دهید، ساخت مجسمه‌های شنی است. اگر برای سفر به این جزیره‌ زیبا مسیر هوایی را انتخاب کرده باشید در صورتی که پروازتان در طول روز انجام شده باشد از پنجره هواپیما منظره فوق‌العاده عالی خلیج‌ نیلگون فارس را که با انوار طلایی خورشید تزیین شده است، مشاهده خواهید کرد. اگر با تصور این صحنه تصمیم به سفرهوایی گرفتید برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید اینجا کلیک کنید.

سواحل‌کیش و معرفی بهترین‌سواحل

پارک‌ ساحلی مرجان از بهترین و زیباترین سواحل کیش

از سواحل‌کیش می‌توان پارک ساحلی مرجان را نام برد که جزیره زیبای کیش را به شما نشان می‌دهد و از بهترین و زیباترین سواحل کیش به شمار می‌آید.

حتما در هنگام سفرتان به جزیره‌کیش به این ساحل زیبا هم سری بزنید و آب زلال و شفافش را تماشا کنید؛ هنگام غروب، نمای این ساحل فوق‌العاده دیدنی می‌شود، توصیه می‌کنیم به هنگام غروب هم از این مکان  بازدید کنید.

پارک ساحلی مرجان دارای تعداد زیادی آلاچیق بوده و همچنین دارای پیست دوچرخه سواری است که می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

از تفریحات آبی این منطقه می‌توان به جت ‌اسکی، غواصی و موتورکوچک اشاره کرد؛ اگر قصد داشتید چند روزی در ساحل زیبای مرجان اقامت داشته باشید، هتل‌های زیادی در نزدیکی این ساحل برای اقامت وجود دارد.

همه سواحل کیش زیبا و عالی هستند و نمی‌توان از بینشان بهترین را انتخاب کرد و شما باید مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید که مطمئنا انتخاب یکی از این سواحل برای بازدید از آن برای شما سخت خواهدبود؛ توصیه می‌کنم اگر وقت کافی داشتید، حتما از همه سواحل جزیره‌کیش دیدن کنید بدون‌شک پشیمان نخواهید شد.

ما در این مطلب سعی کردیم تا بهترین سواحل زیبای کیش را به شما معرفی کنیم تا با دیدن سواحل نیلگون خلیج فارس از سفر به این جزیره‌زیبا لذت ببرید.

حال اگر می‌خواهید برای مقدمات سفرخود برنامه بریزید و قیمت‌های مختلف بلیط هواپیما به مقصد کیش را با هم مقایسه کنید و همچنین اطلاعات هتل‌های جزیره جهت اقامت را مورد بررسی قراردهید می‌توانید به سایت‌های معتبر گردشگری مراجعه کنید.

سواحل‌کیش و معرفی بهترین‌سواحل

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]