کارتینگ آزادی

کارتینگ آزادی

سرعت را بدون مخاطره تجربه کنید
یکی از تفریحگاههای جذاب و البته متفاوت تهران مجموعه کارتینگ آزادی میباشد. در ضلع شمال شرقی استادیوم بزرگ آزادی سالهاست علاقمندان به ماشین و ماشین سواری البته در سطح بی خطر آن، آخر هفته‌های خود را در این مجموعه می‌گذرانند.
پیست کارتینگ فرمولا واقع در ضلع شمال شرق استادیوم آزادی در ماه‌های آغازین سال 1381 در پارکینگ شماره 14احداث شد. این مجموعه بزرگ و منحصر بفرد خاورمیانه با حمایت یکی از بزرگترین سازندگان ماشین‌های کارتینگ در جهان ساخته شده است . کارخانه عظیم CRG قهرمان بی رقیب مسابقه‌های بین المللی کارتینگ در سطح جهان می‌باشد و طراحی نقشه پیست فرمولا و نصب سیستم تایم گیری الکترونیکی با تأیید مهندسان این شرکت ایتالیایی به مرحله ساخت و اجرا رسید. طول این پیست 800 متر و عرض آن بین 8 تا 10 متر می‌باشد.
ماشین‌های تفریحی کارتینگ (کارت‌های رنتال) ماشین هایی با قابلیت هدایت و کنترل بالا هستند که به سبب نوع طراحی شاسی و نزدیک بودن مرکز ثقل آن به سطح زمین از چسبندگی و فرمانپذیری بسیار خوب در سطح مسیر حرکت برخوردار می‌باشند. به همین دلیل تقریباً واژگونی این وسیله بطور عادی غیر ممکن است. لذا به افرادی که علاقمند می‌باشند رانندگی حرفه ای را بدون خطر ( در پیست ) تجربه نمایند ، این ورزش پرتحرک و مفرح توصیه می‌گردد.
این تفریح بسیار مفرح چندان هم کم هزینه نیست لذا خیلی‌ها تنها برای تماشا یا استفاده از امکانات جانبی این مجموعه به آن مراجعه می‌کنند. امکاناتی مثل سالن بیلیارد، سالن بازیهای کامپیوتری، شبیه ساز اتومبیل رانی، کافی شاپ و رستوران.
از جمله تفریحات دیگر در این مجموعه بازی با ماشینهای کنترل از راه دور می‌باشد.مجموعه کارتینگ آزادی یک فروشگاه مجهز فروش ماشینهای کارتینگ و کنترلی و لوازم مسابقه و تجهیزات جانبی ماشینها نیز دارد.همچنین مدرسه اتومبیلرانی فرمولا از سال 84 با هدف آموزش مبانی صحیح و اصولی رانندگی حرفه ای، آموزش علمی و عملی تکنیکها و فنون رانندگی، استعدادیابی و پرورش رانندگان حرفه ای مطابق با استانداردهای بین المللی کلاسهایی را در سطوح مختلف برگزار میکند که به فارغ التحصیلان گواهینامه پایان دوره اعطاء می‌گردد.پس اگر این هفته از تفریحات عادی مثل رفتن به پارک و سینما خسته شده اید می‌توانید کارتینگ آزادی را به تجربه‌های خود اضافه کنید. شاید استعداد نهفته شما در رانندگی با این ماشینها باشد. در ضمن اینترنت وایرلس رایگان نیز در اختیار شما خواهد بود.
این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب میزبان شما خواهد بود.
نشانی:ضلع شرقی استادیوم آزادی، پارکینگ شماره 14
کارتینگ آزادی
کارتینگ آزادی
کارتینگ آزادی

ایلیا مقدم

ایلیا مقدم شنبه 28 شهریور 94 - 20:10

خیلی باحاله اینجا واقعا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]