با دنیای سفر اخبار گردشگری را دنبال کنید

با دنیای سفر اخبار گردشگری را دنبال کنید

دنیای سفر ، وبسایتی خبری تحلیلی، در رابطه با سفر و مطالب گردشگری می‌باشد که در حوزه‌های مختلفی از جمله گردشگری، سفر، خدمات مسافرتی، اقامتی، آموزش، محیط زیست، میراث فرهنگی، صنایع دستی ، تکنولوژی و ... دسته بندی شده است. وبسایت کوشیده است تا آخرین مطالب، رویدادها و اخبار مرتبط با دنیای سفر را به خوبی انتشار دهد و تا حد زیادی نیز موفق عمل کرده است. دنیای سفر در هر بخش، جدیدترین اخبار آن حوزه را منتشر نموده است و میتوان آن را یکی از منابع خوب خبری ، برای آگاهی از اخبار گردشگری و سفر، بخصوص درباره کشورمان دانست.
علاوه بر پوشش بروز اخبار، از دیگر نکات مثبت سایت بخش گالری می‌باشد که تصاویری از مراسم و رویدادهای مختلف به همراه نام عکاس در آن منتشر گردیده است و دیدن تصاویر متنوع و با کیفیت از رویدادهای گردشگری خالی از لطف نیست.
بخش سودمند دیگر وبسایت، تقویم گردشگری است که به نوعی مراسم و رویدادهای جاری و پیش روی این حوزه را منتشر می‌کند که می‌تواند منبع خوبی برای افراد پیگیر صنعت گردشگری باشد تا چنانچه قصد حضور در رویدادی را دارند از این طریق آگاه شوند.
با وجود طراحی خوب و ساده سایت به عنوان یک رسانه خبری ، یکی از نقدهایی که در رابطه با اخبار این وبسایت وجود دارد، اینست که در اخبار گردشگری تنها به یک عکس اکتفا میشود در صورتی که در برخی اخبار، خواننده نیاز دارد تصاویر بیشتری از آن خبر را ببیند، در ضمن تصاویر بیشتر، باعث جذابیت بیشتر مطلب می‌گردد. اگر چه طراحی سایت برای یک رسانه خبری مناسب می‌باشد اما شاید استفاده از تصاویر جاندارتر و یا به کار بردن کمی رنگ به جذابیت بیشتر این رسانه خبری تحلیلی گردشگری کمک نماید و باعث جذب بیشتر مخاطب عام گردد.
در هر صورت چنانچه خواستید از آخرین اخبار گردشگری در حوزه‌های مرتبط باخبر شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به دنیای سفر سری بزنید تا جدیدترین مطالب را مشاهده نمایید:
http://www.donyayesafar.com
با دنیای سفر اخبار گردشگری را دنبال کنید
با دنیای سفر اخبار گردشگری را دنبال کنید

مینا ترابیان

مینا ترابیان پنجشنبه 16 مهر 94 - 11:16

چشمد تیشینه جان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]