پرکاربردترین زبان‌های دنیا (1)

پرکاربردترین زبان‌های دنیا (1)

انگلیسی
زبان انگلیسی زبان کسب و کار، اینترنت و زبان دوم مردم بسیاری از کشورها به حساب می‌آید. اگر قصد مسافرت خارجی داشته باشید یا برای کسب و کار خود با خارج از کشور ارتباط برقرار کنید، زبان انگلیسی در جای‌جای دنیا و در هر مرحله راهگشای شما خواهد بود. تعداد کسانی که زبان مادری‌شان انگلیسی است امروزه ۳۸۰ میلیون نفر است. انگلیسی در بسیاری از کشورها زبان میانجی است و مهم‌ترین زبان دنیا در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعتی، فرهنگی و علمی در روابط بین‌الملل به شمار می‌آید.
اسپانیایی
زبان اسپانیایی دومین زبانی است که به‌طور گسترده در ایالات‌متحده صحبت می‌شود. در ایالات متحده حدود ۱۶ درصد جمعیت به زبان اسپانیایی تکلم می‌کنند. اسپانیایی، زبان اصلی مردم برای زندگی روزمره، کسب و کار و تجارت در بیش از بیست کشور دنیاست. زبان اسپانیایی با ۴۷۰ میلیون نفر گوینده به عنوان زبان مادری، دومین زبان پرتکلم دنیا است. در ایالات‌متحده و بسیاری از کشورهای دنیا، مشاغل ویژه ای وجود دارند که برای استخدام در آن‌ها شرط دانستن زبان اسپانیایی و خواندن و نوشتن آن از شروط اصلی پذیرش است. بنابراین یادگیری زبان اسپانیایی می‌تواند بسیار مفید واقع شود.
چینی ماندارین
اقتصاد چین در حال قبضه کردن تمام دنیاست. پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور اقتصاد چین جایگاه ایالات‌متحده را در رهبری اقتصادی جهان تصاحب کند. حتی اگر چنین نشود، چین نقشی مهم و اساسی در اقتصاد آینده دنیا بازی خواهد کرد. دلیلی که اهمیت یاد گرفتن زبان چینی را یاد آور می‌شود. چینی ماندارین هم اکنون زبان اصلی حدود ۸۸۰ میلیون نفر از مردم دنیاست.این زبان یکی از ۶ زبان رسمی سازمان ملل می‌باشد.
پرکاربردترین زبان‌های دنیا (1)
پرکاربردترین زبان‌های دنیا (1)
پرکاربردترین زبان‌های دنیا (1)

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]