جزیره‌ی جیمز باند

جزیره‌ی جیمز باند

جزیره جیمز باند یکی از نقاط برجسته در خلیج آنگا است. این مقصد برای اولین بار راه خود را بر روی نقشه‌های توریستی بین المللی از طریق فیلم جیمز باند به نام "مردی با تفنگ طلایی " باز نمود. یکی از ویژگی‌های متمایز این خلیج معروف، تعداد بی شمار صخره‌های سنگ آهک خالصی است که به صورت عمودی از آب سبز زمردی بیرون آمده اند.تمام مناطق اطراف این جزیره بسیار دیدنی و جذاب هستند، در مواقع پر مسافر این جزیره مملو از قایق‌های توریستی می‌گردد.
خلیج انگا محیطی به مساحت 400 کیلومتر مربع را پوشش می‌دهد و دارای چیزی در حدود 100 جزیره گوناگون است که نام بسیاری از آنها را می‌توان در کتاب رکوردهای گینس مشاهده نمود یا به دلیل زیبایی خارق العاده‌ی خود و یا برای اشکال عجیب و غریبی که دارند. جزیره جیمز باند، با صخره‌های بلند خود در حالی که سالها پیش در سال 1974 میلادی در فیلم جیمز باند نشان داده شده هنوز یکی از جاذبه‌های اصلی پوکت است. خوشبختانه این جزیره تحت حفاظت پارک ملی تایلند است و در نتیجه هیچ قایق از هر نوع اجازه رفتن بیش از حد نزدیک به جزیره را به دلیل موقعیت مخاطره آمیز آن ندارد – این جزیره در قسمت بالایی بزرگ و در پایین خود نسبتا باریک است.
بهترین راه برای دیدار از جزیره جیمز باند استفاده از قایق یا از سواحل کوچک واقع در کوه پینگ می‌باشد.جزیره‌ی کوه پینگ قان ( Koh Ping Ghan) نمونه دیگری از سحر و جادوی مادر طبیعت است . این جزیره پر از صخره‌های بلند است که دارای غارهای کوچک درون خود هستند و بسیار شگفت انگیز و سرگرم کننده اند. در ساحل شرقی پرتردد جزیره، غرفه‌های گوناگون فروش سوغات که عمدتا از گوش ماهی ، صدف و چوب ساخته شده اند مستقرند. این منطقه مقصدی محبوب برای قایقرانی و کایاک سواری است.
بسیاری از تورهای برنامه ریزی شده به جزیره جیمز باند به همراه بازدید از جزایر دیگر است و معمولا شامل توقف برای یک ناهار با غذای دریایی در کوه پانی (Koh Panyee) در یک دهکده مختص ماهیگیری در همان نزدیکی است. موسسات گردشگری معمولا کیسه‌های پلاستیکی برای محافظت از دوربینتان در اختیار شما می‌گذارند اما بهتر است کیف دوربین ضد ضربه و ضد آب به همراه داشته باشید.
اگر می‌خواهید آزادی بیشتری داشته باشید، می‌توانید یک قایق بلند از سوراکول پیرPier) (Surakulدر انگا به مدت 3 تا 4 ساعت کرایه کنید ، هر قایق می‌تواند تا 10 نفر مسافر را حمل کند.

جزیره‌ی جیمز باند
جزیره‌ی جیمز باند
جزیره‌ی جیمز باند

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]