ویلاهای استخردار گرگان با قیمت

ویلاهای استخردار گرگان با قیمت

با شروع فصل گرما در کشور تب و تاب اجاره ویلا‌های استخردار بخصوص در شمال ایران افزایش می‌یابد . در این میان ویلاهای استخردار گرگان نیز بسیار مورد توجه بوده و همواره طالبان خاص خود را دارد . در این نوشتار سعی میکنم شما را با لیست کاملی از ویلاهای استخردار اشنا کنم تا در سفر به این شهر بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از سایت‌های قدیمی و بومی استان گلستان در زمینه اجاره ویلا در گلستان , سایت گرگان تماشا میباشد . شما در این سایت به عکس و مشخصات و قیمت روز ویلا‌های جنگلی و استخردار در استان دسترسی خواهید داشت.

از جمله‌های ویلاهای مورد توجه ویلا باغ استخردار گرگان با کد ۱۰۱۵ میباشد که بدلیل قرارگیری در کنار جنگل و محیط دنج و ساکت بسیار مطلوب مسافران میباشد . بنای سازه قدیمی بوده ولی بطور کامل بازسازی شده و دارای ۳ اتاق خواب بوده و با وجود باغ ۱۰۰۰۰ متری دربست در اختیار شما در کنار جنگل بهانه ای برای بهانه گیران نمیگذارد. این ویلا در سمت غرب گرگان قرار گرفته و ۱۰ دقیقه تا ابتدای شهر فاصله دارد.از بهترین ویژگی‌های این ویلا باغ استخردار گرگان میتوان به تماشای جنگل در هنگام شنا در استخر روباز ان اشاره کرد . ابعاد استخر بسیار بزرگ بوده و در کلاس حرفه ای طبقه بندی میشود.

دیگر ویلا استخردار گرگان در فاصله ۱۵ دقیقه با شهر قرار گرفته و با کد ۱۰۲۲ در سایت گرگان تماشا طبقه بندی شده است . بنای به نسبت نوساز و مبلمان و وسایل بروز در داخل ویلا از نکات مثبت ان است . حیاط ۴۵۰ متری که بطور کامل درخت کاری و گلکاری شده و برای قدم زدن شما در هنگام چای عصرانه بسیار ارامش بخش خواهد بود . استخر اب سرد روباز در ابتدای این حیاط در جلوی تراس قرار گرفته و امنیت کامل در هنگام شنای کودکان شما را در بر خواهد داشت . این ویلا بصورت ۲ خوابه و دوبلکس میباشد .

از جمله ویلا‌های استخردار ۳ خوابه در گرگان میتوان به کد ۱۰۲۸ در فاصله ۱۲ دقیقه با شهر اشاره کرد . بنا به نسب نوساز بوده و دارای حیاط ۴۰۰ متری گلکاری شده میباشد . استخر این ویلا بصورت سرپوشیده رو به حیاط میباشد و برای خانواده هایی که محدودیت‌های برای خود دارند مطلوب میباشد. وجود الاچیق در وسط حیاط و اتشدان مخصوص برای شب نشینی‌های شما بسیار عالی خواهد بود .

جنگل گلستان قدیمی‌ترین پارک ملی حفاظت شده ایران است که در فاصله ۲/۵ ساعت از شهر گرگان قرار دارد . در محدوده تنگه راه ۲ ویلای استخردار گلستان قرار گرفته است . ویلا استخردار ابگرم جنگل گلستان با کد ۱۰۲۵ به صورت دوبلکس بوده و با تجهیزات کامل مبله شده است . حیاط سرسبز درخت کاری شده در حاشیه استخر سرپوشیده ان بسیار دلچسب است . وجود تراس در میان درختان مکان مناسبی برای محفل‌های خانوادگی شما میباشد . نظافت و رسیدگی به این ویلا بسیار منظم بوده و همواره محبوب مسافران است .

ویلا استخردار ۱۰۳۲ گلستان نیز دارای ابگرم بوده و سرپوشیده میباشد . دارای ۲ اتاق خواب بوده و مبله شده و به صورت سیستم هتلی نظافت و نگهداری میشود . حیاط کوچکی رو به مزارع کشاورزی در تنگه راه دارد . برای مسافرانی که از بجنورد و مشهد وارد گلستان میشوند این ویلا از نزدیک‌ترین ویلاهای استخردار در شمال کشور برای انها میباشد.

برای مسافران گرامی که بدنبال ویلا‌های جنگلی گرگان و رامیان و خانه روستایی در علی اباد و استان گلستان هستند , سایت گرگان تماشا پذیرای انها خواهد بود.

http://www.gorgantamasha.ir/Default/Post/3788
ویلاهای استخردار گرگان با قیمت

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]