در استانبول از کجا لباس ارزان بخریم؟

در استانبول از کجا لباس ارزان بخریم؟

در طول سال مسافران زیادی برای خرید به استانبول سفر می‌کنند. برای گردشگران خرید لباس ارزان و باکیفیت در استانبول از مهم‌ترین دغدغه‌های سفر به پایتخت ترکیه است.

شهر استانبول از بهترین نقاط گردشگری در جهان است که مراکز خرید متنوعی نیز دارد. انواع برندهای معتبر پوشاک در استانبول فعالیت می‌کنند و کشور ترکیه در زمینه طراحی و تولید لباس در سطح جهانی جایگاه ویژه‌ای دارد. به همین دلیل مسافران زیادی در طول سال به قصد خرید لباس راهی تور استانبول می‌شوند و ضمن بازدید از دیدنی‌های شهر، به سراغ معروف‌ترین مراکز خرید این شهر نیز می‌روند. در ادامه کجارو شما را با مهم‌ترین بازارهای سنتی و مراکز خرید مناسب برای خرید لباس ارزان در استانبول آشنا می‌کند، پس اگر مسافر هستید یا قصد خرید دارید، حتما تا انتهای مقاله همراهمان باشید.

خرید لباس ارزان در بازارهای سنتی استانبول

در استانبول از کجا لباس ارزان بخریم؟

بازارهای سنتی استانبول در معروف‌ترین محله‌های این شهر قرار گرفته‌اند و از بهترین گزینه‌ها برای خرید لباس ارزان در استانبول به شمار می‌روند. بعضی از این بازارها قدمت زیادی دارند و هر روز فعالیت می‌کنند؛ اما برخی از بازارهای استانبول به‌صورت هفتگی و روزانه برگزار می‌شوند و برای خرید از آن‌ها تنها در روزهای مشخصی از هفته باید به این بازارها مراجعه کنید.

در تمام بازارهای سنتی استانبول انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه با قیمت مناسب به فروش می‌رسند. شاید در نگاه نخست به نظر شما برسد که لباس‌های این بازارها کیفیت بالایی ندارند؛ اما با کمی دقت و گشت و گذار در بخش‌های مختلف این بازارها می‌توانید لباس‌هایی ارزان و با کیفیت پیدا کنید. خطوط مختلف اتوبوس، تراموا و مترو به این بازارها دسترسی دارند. بعضی از بازارهای سنتی استانبول به شرح زیر هستند:

  • بازار بزرگ استانبول (کاپالی چارشی)
  • بازار مصر (میسیر چارشی)
  • بازار خیابان بغداد استانبول
  • بازار بشیکتاش
  • سه‌شنبه بازار کادیکوی
  • شنبه بازار باکرکوی
  • جمعه بازار فیندیک زاده
  • بازار زیرزمینی آکسارای
  • بازار خیابان استقلال

خرید لباس ارزان از مراکز خرید اوت لت استانبول

در استانبول از کجا لباس ارزان بخریم؟

یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول، اوت‌لت‌های این شهر هستند. اوت‌لت‌ها از ارزان‌ترین مراکز خرید در کشور ترکیه به شمار می‌روند که علاقه‌مندان به خرید از برندهای معروف این کشور را به خود جلب می‌کنند. در فروشگاه‌های برندهای معتبر ترکیه در این مراکز خرید حراج‌های متنوعی در طول سال برگزار می‌شوند و انواع لباس‌ها با تخفیف‌های قابل‌توجه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند. در این فروشگاه‌ها بسیاری از لباس‌های قدیمی‌تر و لباس‌های فصل گذشته با حراج به فروش می‌رسند. کیفیت اجناسی که در این مراکز خرید عرضه می‌شوند تفاوتی با سایر شعبه‌های هر فروشگاه ندارند و به همین دلیل استقبال خوبی از فروش‌های فوق‌العاده در این مراکز خرید می‌شود.

مراکز خرید اوت لت استانبول در محله‌های مختلف شهر و در دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول قرار دارند و با توجه به محل اقامت خود می‌توانید نزدیک‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. معروف‌ترین مراکز خرید اوت لت در استانبول به شرح زیر هستند:

  • مرکز خرید اوت لت آسیا پارک
  • مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول
  • اوت لت کاله استانبول
  • مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا
  • مرکز خرید اوت لت دیپو سایت
  • مرکز خرید اوت لت فکس سیتی
  • مرکز خرید اوت لت اوپتیموم
  • مرکز خرید اوت لت استارسیتی
  • مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر
  • مرکز خرید اوت لت ونیزیا
  • مرکز خرید اوت لت ۲۱۲ 

بهترین زمان برای خرید لباس ارزان در استانبول

یکی از راه‌های خرید لباس ارزان در استانبول، آشنایی با بهترین زمان‌های خرید در این شهر است. در طول سال حراجی‌ها و فستیوال‌های مختلفی در استانبول برگزار می‌شوند که قیمت انواع لباس‌ در این زمان‌ها کاهش قابل ملاحظه‌ای دارند. اگر در زمان مناسب برای خرید از مراکز تجاری استانبول اقدام کنید، دست پر از فروشگاه‌های این پاساژها بیرون خواهید آمد. حراج‌های سالانه استانبول بهترین زمان برای خرید از معروف‌ترین برندهای کشور ترکیه هستند.

فروشگاه‌های متنوع لباس در استانبول زمان‌های مختلفی از سال را برای برگزاری انواع حراج‌ها انتخاب می‌کنند. گرچه زمان برگزاری فروش فوق‌العاده در برندهای مختلف متفاوت است، بعضی از جشن‌ها و اعیاد ملی در طول سال زمان مناسبی برای خرید از بیشتر فروشگاه‌های لباس هستند. روزهای آخر سال و نزدیک به آغاز سال نو میلادی در استانبول زمان‌های مناسبی برای خرید لباس به شمار می‌روند. در این روزها بیشتر فروشگاه‌های ترکیه و به‌خصوص شهر استانبول فروش ویژه دارند و لباس‌های خود را با تخفیف بالا به مشتریان عرضه می‌کنند. اواخر مرداد ماه و نزدیک به شروع سال تحصیلی در کشور ترکیه نیز زمان مناسبی برای خرید لباس کودکان در استانبول است. پایان هر فصل نیز انواع لباس آن فصل در فروش‌های فوق‌العاده با قیمت‌های به مراتب پایین‌تر از طول آن فصل فروخته می‌شوند. از دیگر زمان‌های مناسب برای خرید لباس ارزان در استانبول می‌توان به اعیاد غدیر، قربان و چند روز مانده به روز مادر اشاره کرد.

به‌جز موارد گفته شده در بالا، زمان برگزاری فستیوال‌های فروش در فروشگاه‌های برندهای مختلف ترکیه نیز زمان‌‌های مناسبی برای خرید لباس‌های برندهای معروف با قیمت مناسب هستند. این فستیوال‌ها زمان مشخصی ندارند؛ اما می‌توانید با استعلام از سایت این فروشگاه‌ها از زمان دقیق این برنامه‌ها مطلع شوید. فستیوال‌های فروش استانبول در هر فروشگاه بین ۱۰ روز تا دو هفته طول می‌کشند و در هر روز یک کالا تخفیف قابل‌توجه دارد.

یکی از مهم‌ترین نکته‌‌ها برای خرید در استانبول که باعث صرفه اقتصادی شما می‌شود، همراه داشتن دلار به‌جای لیر ترکیه است. فروشگاه‌های مختلف در استانبول دلار قبول می‌کنند و باقی پول را به‌صورت لیر به شما تحویل می‌دهند.

در این مقاله بهترین گزینه‌ها برای خرید لباس ارزان در استانبول را به شما معرفی کردیم. برای سفر به پایتخت ترکیه می‌توانید بهترین قیمت تور استانبول را در وب‌سایت رسمی کجارو مشاهده کنید. تهیه تور مناسب در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند و تجربه‌ای خوب از سفر به استانبول را برای شما به‌همراه دارد.

در استانبول از کجا لباس ارزان بخریم؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]