نقره نما و شبه نقره اصفهان همراه با ظروف قلمزنی بازار مینا

نقره نما و شبه نقره اصفهان همراه با ظروف قلمزنی بازار مینا

ظروف نقره نما و شبه نقره قلمزنی شده سلیقه جدید شیک پسندان

نقره نما

نقره نما که به ظروف شبه نقره، آبکاری نقره یا طرح نقره شهرت دارد یکی از ظروف پرفروش چند سال اخیر در حوزه صنایع دستی بوده اند. همه خانم ها ظروف طلایی و نقره ای را به شدت می پسندند و تمایل دارند دکوراسیون منزل خود را با این نوع ظروف تزئین کنند اما با توجه به قیمت و ارزش مادی بالای ظروف نقره، خرید آن برای همه امکان پذیر نیست. ظروف نقره نما به عنوان یکی از شاخه های جدید صنایع دستی با همین رویکرد ایجاد شد تا به کمک ظروف مسی، برنجی یا برنزی (اکثرا از مس) و آبکاری آنها با نقره (روکش نقره) قیمت این ظروف را پایین بیاورند. در واقع جنس بدنه را غیر از نقره انتخاب کرده اند و تنها لایه ای از نقره با همان عیار 925 (درجه خلوص 92.5%) را استفاده نموده اند تا ظاهر براق و درخشان و بسیار زیبای نقره را داشته باشد.

نقره نما و شبه نقره اصفهان همراه با ظروف قلمزنی بازار مینا

تشخیص ظروف نقره نما از نقره بسیار سخت است چون عیار نقره استفاده شده کاملا مشابه است و فقط مقدار نقره کمتر می باشد (چون جنس بدنه ظرف از نقره نیست). ظروف نقره نما برای زیبایی بیشتر تحت نوآوری های بیشتری قرار گرفته است و با قلمزنی جلوه و نمود آنها را بسیار بهتر ساخته اند. علاوه بر خرید تکی ظروف شبه نقره، امکان فروش عمده نقره نما یا شبه نقره نیز فراهم شده که به عنوان هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی در داخل باکس های بسیار شیک و حرفه ای عرضه می گردند. در خرید عمده ظروف شبه نقره تخفیف های ویژه نیز وجود دارد که خرید آنها را بیش از پیش مقرون به صرفه می سازد.

فروشگاه قلم زنی اصفهان ارائه کننده بهترین ظروف قلمزنی و نقره نمای اصفهان به مشتریان خود در سراسر کشو می باشد. خرید قلم زنی اصفهان و ظروف شبه نقره شامل : بشقاب قلمزنی، گلدان قلمزنی، کشکول نقره نما، شکلات خوری شبه نقره و بسیاری از دیگر محصولات دست ساز ایرانی از طریق سایت و اپلیکیشن صنایع دستی اصفهان به مشتریان گرامی.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا     BazareMina.ir

تماس با واحد فروش : 09019277512    - 03134651271

 

شبه نقره

شبه نقره که نام دیگر ظروف نقره نما، طرح نقره یا آبکاری نقره است مصارف تزئینی و دکوراتیو برای منزل و محل کار و حتی کاربردی برای پذیرایی از مهمان دارند. در کسب و کارهای مختلف از ظروف شبه نقره به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند که در واقع در مناسبات تجاری، تجلیل از کارمندان و پرسنل نمونه، تقدیر از افراد برگزیده جشنواره ها و همایش های مختلف و غیره به کار می رود. خرید ظروف شبه نقره مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به کیفیت و ماندگاری بسیار بالا بخاطر عملیات چکش کاری در طی قلمزنی، جلوه و نمود بسیار زیاد طرح و نقوشی که بر روی آنها کار شده است، ارزش هنری بسیار بالا در مقایسه با ظروف پرسی نقره نما یا شبه نقره، تیره و تار نشدن ظروف آبکاری نقره به دلیل داشتن لایه پلی استر بر روی آنها، کاهش قیمت 5 برابری نسبت به ظروف نقره و همچنین بهترین جایگزین برای کالاهای لوکس خارجی و غیره اشاره کرد.

نقره نما و شبه نقره اصفهان همراه با ظروف قلمزنی بازار مینا

فروشگاه بازار مینا یکی از مراکز بزرگ و کاملا معتبر در زمینه فروش انواع ظروف شبه نقره در ایران می باشد که در ساخت تمامی ظروف نقره نما از نقره با عیار 925 استفاده شده و شناسنامه دار نیز هستند به همین دلیل کیفیت و مرغوبیت آنها کاملا تضمین شده است. در حین خرید به صورت تکی و عمده می توانید از مشاوره رایگان و نحوه نگهداری صحیح از این ظروف، انتخاب مدل مناسب، بسته بندی شیک و درج پلاک تجاری و غیره مطلع شوید.

قلمزنی

قلمزنی یا قلم زنی به هنر نقاشی و برجسته کاری روی فلزاتی مثل مس، نقره، برنج و ورشو گفته می شود که چکش و قلم های مخصوص (بسته به نوع سبک) از لوازم بسیار مهم آن به شمار می رود و تاریخچه ساخت آن به ماقبل تاریخ باز می گردد یعنی زمانی که بشر اولیه برای بار نخست از فلزات استفاده کرد. قلمزنی دارای سبک های مختلفی است که پیاده سازی آن به بعد از ریختن قیر و انتقال طرح مربوط می گردد که از جمله آنها می توان به برجسته کاری (هنر سه بعدی یا جُنده کاری)، نیمه برجسته کاری یا منبت، ریزه قلم زنی، مشبک کاری، عکسی و قلم گیری اشاره نمود. از طرح های رایج مورد استفاده در قلمزنی یا قلم زنی می توان به اسلیمی، گل و بوته شاه عباسی، شکارگاه، گل و مرغ، نیمه ختایی، ابنیه و غیره اشاره کرد که یکی از عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت ظروف قلمزنی نیز هستند. قلمزنی اصفهان، تبریز، شیراز و اراک هر کدام سبک خاص خود را دارند و در ایران مرغوب ترین نمونه های هنر قلم زنی را به خود اختصاص داده اند که به دلیل رونق این هنر در اصفهان و وجود اساتید بسیار زیاد، قلمزنی اصفهان شهرت بسیار زیادی دارد. ظروف قلمزنی شده به دلیل ماندگاری و استقامت بیشتر در بین سایر صنایع دستی به صورت تکی و عمده به فروش می رسد.

فروشگاه بازار مینا

 فروشگاه بازار مینا با فروش عمده قلمزنی این امکان را فراهم کرده تا خریداران ضمن برخورداری از تخفیف های ویژه، امکان سفارشی سازی مثل درج پلاک یا برند تجاری و بسته بندی را داشته باشند و ظروف قلمزنی را به هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی تبدیل کنند. فروشگاه بازار مینا به خوبی می داند که دغدغه اصلی خریداران موقع تهیه ظروف قلمزنی، مرغوبیت و کیفیت آنهاست که در این فروشگاه از بهترین مس و نقره با عیار 925 استفاده گردیده است. در فروشگاه بازار مینا امکان خرید اینترنتی به صورت تکی و عمده و ارسال فوری به سراسر کشور وجود دارد و تخفیف های ارزنده ای برای خرید عمده در نظر گرفته شده است. ظروف قلمزنی نقره نما یا شبه نقره و قلمزنی روی مس و نقره اصفهان یکی از نمونه های بسیار مرغوب در کشور می باشد که با ظروف پرسی بسیار متفاوت هستند و ماندگاری و محکمی آنها بسیار بیشتر است. خرید ظروف شبه نقره برای کسانی که به دنبال زیبایی نقره جهت تزئین منزل یا محل کار و حتی هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی هستند ولی قیمت مناسبتری می خواهند بسیار هوشمندانه است. ظروف نقره نما یا شبه نقره قلمزنی شده از محبوب ترین محصولات صنایع دستی ایرانی بشمار می روند.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا     bazaremina.ir

نقره نما و شبه نقره اصفهان همراه با ظروف قلمزنی بازار مینا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]