امکانات و خدمات هتل داریوش کیش

امکانات و خدمات هتل داریوش کیش

اگر اهل سفر و مسافرت هستید، پیشنهاد می‌کنم کیش را انتخاب کنید. کیش یکی از بهترین گزینه‌های سفر بعد از شهرهای خارجی است. جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد، اقامتگاه‌ها و امکانات زیادی در آن ساخته شده و اصلا برای سفر و مسافرت طراحی شده است. اگر تاکنون به این شهر نرفته‌اید یا می‌خواهید بروید پس بهتر است با یکی از بهترین اقامتگاه‌های آن آشنا شوید.

امکانات و خدمات هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

بین اقامتگاه‌های ساخته‌شده در کیش هتل داریوش جزو بهترین گزینه‌های موجود است. هتلی دوست‌داشتنی با ساختمانی بسیار شیک و دیدنی که حضور در آن حتما خالی از لطف نیست. این هتل رویایی که اوایل دهه 90 ساخته شده است، طوری طراحی شده که هیچکس نمی‌تواند عیب و ایرادی از آن بگیرد. هتل داریوش برای آن‌هایی ساخته شده که کنار امکانات و رفاه کامل نیاز به زیبایی و یک سری امکانات خاص هم دارند.

هتل داریوش کیش علی بابا چند ویژگی غیرقابل چشم‌پوشی دارد که از هر نظر جزو بهترین هاست. مساله اول اینکه طراحی آن با الهام از تخت‌جمشید و معماری افسانه‌ای بزرگ‌ترین ارگ پادشاهی ایران ساخته شده است. همین مساله حس اسطوره و افسانه‌ای بسیار زیادی به هتل داریوش بخشیده تا در محیط آن هم که باشید، این حس‌وحال را درک کنید.

مساله بعدی کیفیت متریال و مواد استفاده‌شده در آن است. در ساخت این هتل از بهترین سنگ و مواد استفاده شده تا هیچوقت حس‌وحال یک طراحی و ساخت بنای بد را نداشته باشید. مجسمه‌های بسیار زیبا حوض و فضای سبز متفاوتی که در این هتل طراحی شده، درواقع بی‌مانند و بسیار زیباست.

خدمات و امکانات هتل داریوش

هتل داریوش را به هر چشمی نگاه کنید، بی‌نظیر است. این هتل طوری طراحی شده که تا سال‌ها بعد صدها امکانات و خدمات دیگر هم به آن اضافه شود، هیچ مشکلی پیش نیاید. لوازم بهداشتی، دمپایی، میزتحریر، روم‌سرویس، صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، چای‌ساز، آب، بالکن، رخت‌آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، کمد لباس،  تلفن، تلویزیون، حمام، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و... از جمله امکانات و خدمات موجود در اتاق‌های این هتل است.

امکانات و خدمات هتل داریوش کیش

هتل داریوش جز موارد گفته شده امکانات عمومی هم دارد که شرایط خوبی برایتان رقم می‌زند. برای مثال فضای ورزشی این هتل به چند دسته ورزش‌های آبی، سالن ورزشی و زمین‌های ورزشی تقسیم می‌شود.

فضای عمومی هتل لابی، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، مرکز خرید، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، لاندری ‌(خشکشویی)، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت‌وبرگشت، خدمات تشریفات ویژه، اتاق تلفن، روزنامه، کافی‌نت، نمازخانه، فضای سبز، زمین تنیس، گیم‌نت و بازی‌های ویدئویی، جکوزی، سالن بیلیارد، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، استخر، ماساژ، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل، خدمات بیدارباش، خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی و... از دیگر خدمات و امکانات هتل داریوش کیش علی بابا هستند.

موقعیت مکانی هتل داریوش

اهل سفر‌ و مسافرت که باشید، به‌خوبی می‌توانید درک کنید که شرایط هتل داریوش چقدر خوب است. اگر نگاهی به موقعیت مکانی هتل بیندازید، متوجه خواهید شد میان همه هتل‌های کیش این هتل داریوش است که بهترین شرایط را دارد. این هتل کنار میدان داریوش کیش در منطقه وسیعی تقریبا 500 متر مانده به دریا ساخته شده است. پلاژ خصوصی هتل باعث شده شما بتوانید با ساده‌ترین راه به دریا برسید. جز دریا این موقعیت دسترسی بسیار خوبی به دیگر جاذبه‌های گردشگری کیش هم دارد. از پارک آهوان کیش تا پلاژ آقایان و مراکز تجاری مختلف فاصله کمی تا هتل داریوش کیش دارد.

فاصله هتل تا دیگر ميدان آبشار 649 متر، پلاژ آقایان 923 متر، پارک هنگام یک کیلومتر و 267 متر، بازار پردیس یک کیلومتر و 280 متر، بازار مريم دو کیلومتر و 845 متر، بازار دامون دريا دو کیلومتر و 939 متر، بازار ونوس سه کیلومتر و 27 متر و کوه نور سه کیلومتر و ۴۸۲ متر است.

 علی بابا بهترین گزینه رزرو هتل

یکی از بهترین شرکت‌های خدمات سفر در کل ایران بدون شک علی بابا است. این استارتاپ که سال‌هاست در این حوزه فعالیت بسیار زیادی داشته و دارد، توانسته محدوده خدماتش را به کل کشورهای جهان وسعت دهد. شما می‌توانید با استفاده از علی بابا به بلیط انواع وسایل نقلیه هتل‌های ایران و جهان، اطلاعات سفر، اخبار و اطلاعات گردشگری دسترسی داشته باشید.

امکانات و خدمات هتل داریوش کیش

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]