تور قشم با ایرانگرد؛ سفری هیجان‌انگیز به جنوب کشور

تور قشم با ایرانگرد؛ سفری هیجان‌انگیز به جنوب کشور

در فصل‌های سرد سال تورهایی که به مقصد جنوب کشور برگزار می‌شوند بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند. یکی از این تورها که طرفدار زیادی دارد تور قشم است. در تورهای مسافرتی قشم هم می‌توانید از تفریحات و جاذبه‌های این جزیره لذت ببرید و هم در بازارهای متنوع آنجا یک خرید دلچسب داشته باشید. غذاهای محلی جنوبی نیز از دیگر جذابیت‌های سفر به قشم است؛ از ماهی‌های کبابی و برشته گرفته تا برنج دیشو، هواری، نان توموشی و... . در ادامه شما را با تورهای متنوع قشم آشنا خواهیم کرد تا در هنگام خرید تور اطلاعات لازم در مورد تورهای قشم را داشته باشید.

تور قشم با ایرانگرد؛ سفری هیجان‌انگیز به جنوب کشور

تور قشم

جزیره قشم با مساحت 1500 کیلومتر مربع یکی از بزرگترین جزایر ایران است. این جزیره در استان هرمزگان و در شمال شرقی تنگه هرمز قرار دارد. مناظر طبیعی، تفریحات آبی، جاذبه‌های تاریخی و بازارهای قشم این منطقه را به یک مقصد گردشگری تبدیل کرده است؛ به طوری هر سال مسافران زیادی به ویژه در فصل زمستان به این جزیره سفر می‌کنند. در سفر به این منطقه می‌توانید از تفریحاتی مانند قایق سواری، شنا در سواحل آفتابی، بازدید از جاهای دیدنی از جمله جنگل حرا، دره ستارگان، غار خربس، جزایر ناز، ساحل نقره‌ای، قلعه پرتغالی و... استفاده و دیدن کنید و سفری به یادماندنی داشته باشید.

قشم در منطقه‌ای گرمسیری واقع شده و دارای آب و هوای گرم است. بهترین زمان برای خرید تور قشم فصل زمستان و پاییز معرفی می‌شود. قشم گرمترین هوا را در تیرماه و خنک‌ترین هوا را در دی و بهمن ماه دارد. خوب است بدانید از آذر تا فروردین پرطرفدارترین ماه‌ها برای گردش در این جزیره هستند. به دلیل استقبالی که از این مقصد گردشگری می‌شود در طول سال تورهای زیادی برای قشم در حال اجرا هستند. از بین تورها، تور قشم از مشهد، تور قشم از اصفهان و تهران بیشترین طرفدار را دارند. در ادامه با تور قشم از مشهد و تور قشم از اصفهان آشنا خواهید شد.

تور قشم از مشهد

با توجه به اینکه مشهد در فصل پاییز و زمستان آب و هوای بسیار سردی دارد، مردم ساکن این شهر تمایل دارند در این فصل به مناطقی با آب و هوای معتدل سفر کنند. بهترین مکان که هم آب و هوای خوب و هم مکان‌های تفریحی و دیدنی داشته باشد، جزیره زیبای قشم است. پس اگر ساکن مشهد هستید دست به کار شوید و تور قشم از مشهد چند روزه را خریداری کنید. راحت‌ترین نوع سفر حمل و نقل هوایی است که شما در مدت یک ساعت و نیم می‌توانید به این جزیره برسید و بدون خستگی راه، بازدید از مکان‌های دیدنی و خرید در بازار را شروع کنید.

تور قشم از اصفهان

تور قشم از اصفهان به صورت هوایی و ریلی بسیار طرفدار دارد. اگر تور هوایی را خریداری کنید مدت یک ساعت و نیم در راه هستید تا به مقصد برسید و اگر تور ریلی را انتخاب کنید مدت 12 الی 15 ساعت در مسیر خواهید بود. در تورهای ریلی قشم شما ابتدا به بندرعبارس خواهید رفت، سپس از آنجا شما را با کشتی به جزیره می‌برند.

دقت کنید که اگر به قصد گردش به قشم می‌روید سفر هوایی گزینه بهتری برای شما خواهد بود ولی اگر به قصد خرید به جزیره قشم می‌روید به دلیل محدودیت بار در هواپیما، بهتر است تور ریلی را انتخاب کنید. در حمل و نقل ریلی محدودیت حمل بار وجود ندارد، در حالی که در حمل و نقل هوایی شما تنها مجاز به حمل 20 الی 30 کیلو بار هستید. همچنین در سفر ریلی می‌توانید خودرو شخصی خود را نیز با قطار به قشم ببرید.

تور قشم با ایرانگرد؛ سفری هیجان‌انگیز به جنوب کشور

مزایای سفر با تور قشم

اما سوالی که برای همه پیش می‌آید این است که چرا با تور سفر کنیم؟ سفر با تور چه مزایایی دارد؟ در ادامه مهم‌ترین مزایای سفر با تور را به شما خواهیم گفت.

  • بررسی آب و هوای منطقه: یکی از کارهایی که هر مسافر قبل از سفر باید انجام دهد بررسی وضعیت آب و هوایی مقصد است. شما اگر با تور سفر بروید، همه‎ی این بررسی‌ها توسط تورگردان انجام می‌شود.
  • داشتن یک راهنمای آشنا به منطقه: اکثر تورهای مسافرتی توسط یک راهنمای آشنا به منطقه همراهی می‌شود. وجود این راهنما باعث می‌شود که بدون اتلاف وقت و با یک برنامه‌ریزی دقیق از همه جاذبه‌های گردشگری مقصد دیدن کنید.
  • بیمه مسافرتی: همه‌ی تورهای مسافرتی مسافر را از لحظه حرکت تحت پوشش بیمه قرار می‌دهند.
  • انتخاب هتل و ایرلاین: در هنگام خرید تور می‌توانید با انواع هتل‌ها و خدمات آنها و همچنین انواع ایرلاین‌ها آشنا شوید؛ سپس پکیج مورد نظر را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب و خریداری کنید.

خرید تور قشم از ایرانگرد

اگر قصد خرید تور دارید ما به شما سامانه آنلاین خرید تور ایرانگرد را معرفی می‌کنیم. در این سامانه می‌توانید به صورت آنلاین تورهای مسافرتی را جستجو و تور مورد نظر را خریداری کنید. قابل ذکر است که این سامانه با مجوز رسمی فعالیت می‌کند و تمام تورهای سامانه ایرانگرد دارای مجوز هستند. از دیگر مزایای خرید تور از ایرانگرد پشتیبانی 24 ساعته است و شما می‌توانید هر گونه مشکل یا سوال در مورد تور مورد نظر را با کارشناسان خوب ایرانگرد در میان بگذارید. علاوه بر آن حتی اگر اکنون قصد خرید تور ندارید می‌توانید شماره تلفن خود را در سامانه ایرانگرد ثبت کنید تا از جدیدترین تورهای این مجموعه مطلع شوید.

با تورهای قشم و مزایای آن آشنا شدید. اکنون می‌توانید با دیدی باز تور مورد نظر خود را برای سفر به قشم تهیه کنید و سفری خاطرانگیز برای خود و خانواده رقم بزنید. در سفر به قشم از خرید خرما و ادویه‌های مخصوص قشم، نان‌های محلی، کیک هلر و صنایع دستی مخصوص جنوب غافل نشوید. آیا شما تا به حال با تور به قشم رفته‌اید؟ آیا تجربه‌ای از سفر به جنوب کشور داشته‌اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تور قشم با ایرانگرد؛ سفری هیجان‌انگیز به جنوب کشور

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]