تور کیش برای شمالی‌های عزیز، بهترین روش تفریح در این جزیره زیبا و توریستی

تور کیش برای شمالی‌های عزیز، بهترین روش تفریح در این جزیره زیبا و توریستی

تور کیش برای شمالی‌های عزیز، بهترین روش تفریح در این جزیره زیبا و توریستی در روزگاری که در آن به سر میبریم، سفر به خارج از کشور هزینه زیادی را روی دست ما خواهد گذاشت.

 با این حال بهترین کار چیست؟ آیا بی خیال رفتن به سفر شویم یا از مناطق توریستی کشور خودمان دیدن کنیم؟ بنظر می رسد که روش دوم بهتر و کاربردی تر باشد. به عنوان مثال جزیره کیش در کشور خودمان منطقه ای تفریحی و توریستی است که سفر به آنجا می تواند خاطرات خوبی را برایمان رقم بزند در این مقاله از تور کیش که توسط آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر اجرا می شود، بیشتر گفته و جاذبه های گردشگری این منطقه تفریحی را بازگو خواهیم کرد.

گفته می شود که در طول یکسال بیش از یک میلیون نفر به جزیره کیش سر می زنند. چرا که این منطقه جاذبه های گردشگری متنوعی را در خودش جای داده است. شهر حریره، پایاب کیش، قلعه جنی، موزه خلیج فارس، کشتی یونانی، شهر زیر زمینی کاریز و... از جمله جاذبه های گردشگری در این منطقه به حساب می آیند. همچنین این شهر از امکانات تفریحی خوبی نیز برخوردار است.

بازارها و پارک های آبی از جمله امکانات تفریحی هستند که میتوانند برای ساعت های متمادی توجه شما را به خودشان جلب نمایند. همچنین وجود هتل های لوکس و ممتاز از جمله دلایلی است که در نهایت باعث می شود مردم در تور کیش ثبت نام نموده و فرصت بازدید از این منطقه را مغتنم شمارند.  

سفر به کیش از ساری احتمالا مردمی که در شمال ایران زندگی می کنند بیشتر از سایرین نسبت به شرکت در تور کیش رغبت نشان دهند، دلیل این امر تفاوت جغرافیایی و اقلیم و به تبع آن تفاوت فرهنگی میان مردم شمال و جنوب ایران است. اگر بخواهید از شمال ایران و مخصوصا از شهر ساری به جزیره کیش سفر کنید باید بالغ بر 1700 کیلومتر را پیمایش نمایید. البته طی نمودن این مسافت ارزشش را دارد.

تور کیش برای شمالی‌های عزیز، بهترین روش تفریح در این جزیره زیبا و توریستی (برای آشنایی با شرایط و قیمت تور کیش از ساری سایت

https://faragasht.com/tour/kish-tour-from-sari/

را مشاهده کنید.)

قبل از رزرو تور ساری به کیش حتما با جاذبه های گردشگری کیش که به شما معرفی خواهیم کرد، آشنا شو:

    کشتی یونانی
به احتمال خیلی زیاد این کشتی معرف حضورتان است. کشتی یونانی یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری در این جزیره تفریحی می باشد.

البته پشت آن قصه جالبی نیز وجود دارد. گفته شده که در قرن 14 میلادی یک کشتی بسیار لوکس در ساحل خلیج فارس به گل نشست. سرنشینان یونانی این کشتی بسیار تلاش کردند تا آن را از گل درآورده و دوباره راهی دریا شوند.

 اما مشکلات فنی این کشتی به قدری زیاد بودند که این امر امکان پذیر نشد. اگر از شهر ساری به جزیره کیش سفر کنید میتوانید این کشتی قدیمی به گل نشسته را ببینید. گفتنی است که این کشتی در غروب آفتاب منظره زیباتری دارد. لذا عکاسی در جوار این کشتی به گل نشسته ارزشش را دارد تا در تور کیش ثبت نام نمایید.

 

    شهر زیرزمینی کاریز کیش
قنات و کاریز در گذشته کاربرد های بسیاری داشتند به همین دلیل در حال حاضر بعضی از آنها تبدیل به آثار تاریخی و جزو جاذبه های گردشگری شده اند. شهر زیر زمینی کاریز کیش در واقع یک قنات بسیار وسیع است. و بزرگی آن به قدری زیاد است که باعث شده به آن لقب شهر بدهند. گفتنی است که این قنات در عمق 16 متری زمین کنده شده است. صدف ها از جمله جاذبه هایی هستند که شما  در هنگام بازدید از این شهر، آنها را خواهید دید.

سفر به کیش از گرگان از گرگان به کیش 1738 کیلومتر مسافت وجود دارد. آب و هوای شهر گرگان و کیش تفاوت زیادی با یکدیگر دارد و همین باعث می شود تا مردم شمال کشور ایران، راغب شوند تا سری به جنوب زده و این تفاوت را با پوست و گوشت خودشان لمس کنند. و در میان مناطق جنوبی چه جایی بهتر و جذاب تر از جزیره کیش.

تور کیش برای شمالی‌های عزیز، بهترین روش تفریح در این جزیره زیبا و توریستی (برای آشنایی با شرایط و قیمت تور کیش از گرگان سایت

https://faragasht.com/tour/kish-tour-from-gorgan/

را مشاهده کنید.)

برای مسافران تور گرگان به کیش جزیره کیش با دارا بودن شهر باستانی حریره، خانه اعیانی، و درخت سبز و... یکی از بهترین مناطقی است که ارزش دیدن را دارد.

    شهر باستانی حریره
شاید خیلی از ما فکر کنیم که جزیره کیش یک جزیره جدید و مدرن است. اما این تفکر از اساس اشتباه است. چراکه شهر باستانی حریره متعلق به بیش از 1000 سال گذشته می باشد.

 این شهر باستانی به ما می گوید که در سالیان خیلی دور مردم در این شهر زندگی پر رونقی داشته اند. این شهر باستانی بخش های متعددی دارد. کسانی که به تاریخ و بازدید از اماکن تاریخی علاقه مند هستند میتوانند با ثبت نام در تور کیش از این شهر باستانی دیدن کنند.

    خانه اعیانی کیش
خانه اعیانی نیز از دیگر اماکن تاریخی و تفریحی جزیره کیش به حساب می آید. این خانه تاریخی خشتی و آجری می باشد و فرصت خوبی را در اختیار قرار می دهد تا بعد از بازدید از مکان های مدرن این جزیره، از جاذبه های تاریخی و قدمت دار آن نیز بهره ببریم.

    درخت سبز
درخت ها عمر طولانی دارند. اما فرصت بازدید درخت های قدمت دار، اندک است. یکی از این درخت ها در جزیره کیش می باشد. این درخت که باور عده ای عمری بالغ بر 600 سال دارد یکی از جاذبه هایی است که شما با ثبت نام در تور کیش می توانید از جذابیت آن بهره ببرید. لازم به ذکر است که به باور عده ای این درخت شما را حاجت روا می کند.

 

سفر به کیش از رشت برای رفتن از رشت به جزیره کیش بایستی 1739 کیلومتر را پیمایش کنید. مردم رشت خوب می دانند که سفر به جنوب یعنی سفر به دنیای ناشناخته ها. چراکه به دلیل وسعت فلات ایران، اختلاف بسیاری میان مردم شمال  و جنوب ایران وجود دارد.

لذا به همان اندازه که بازدید از شمال برای جنوبی ها لذت بخش است، بازدید از جنوب نیز برای مردم شما هیجان انگیز خواهد بود. اما لذت بردن از این هیجان محقق نخواهد شد مگر با ثبت نام در تور کیش.

تور کیش برای شمالی‌های عزیز، بهترین روش تفریح در این جزیره زیبا و توریستی (برای آشنایی با شرایط و قیمت تور کیش از رشت سایت

https://faragasht.com/tour/kish-tour-from-rasht/

را مشاهده کنید.)

مسافران تور رشت به کیش می دانند که برای رفتن به جزیره کیش راه های متعددی وجود دارد. شما می توانید بطور شخصی نیز اقدام نمایید. اما از آنجا که در خلال سفر فرصت بسیار اندک می باشد، بهتر است با ایمنی و اطمینان بیشتری سفر کنید.

ثبت نام در تور کیش یک روش مطمئن است چرا که با این روش شما خاطر جمع خواهید بود که در مدت زمان اندک، و بدون اتلاف وقت، و با کمک راهنمای تور، از اغلب جاذبه های گردشگری بازدید خواهید کرد.

روش رزرو تور کیش برای شمالی های عزیز آژانس فارا گشت با مجوز رسمی از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی برای مسافرانی که در شهرهای شمالی همچون رشت، ساری، گرگان و سایر شهرهای اطراف زندگی می کنند، سرویس ویژه ای از خدمات گردشگری را تدارک دیده است.

رزرو هتل در کیش با  تخفیف ویژه ماه، رزرو بلیط هواپیما چارتر، سرویس استقبال فرودگاهی و تخفیفات گردشگری و تفریحی و دریایی، بخشی از این خدمات می باشند. بنابراین برای ثبت نام و رزرو تور با شماره تلفن

02188909296 تماس بگیرید و یا به وب سایت فارا گشت (www.faragasht.com)  مراجعه نمایید. هر سوالی هم دارید همکاران تور داخلی و ایرانگردی و به خصوص واحد رزرواسیون تور کیش در خدمت شما می باشند.

تور کیش برای شمالی‌های عزیز، بهترین روش تفریح در این جزیره زیبا و توریستی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]