نمای مدرن از شیشه ساختمان

نمای مدرن از شیشه ساختمان

نمای مدرن از شیشه ساختمان  یکی از ازپرطرفدارترین نماهایی است که برای ساختمان های چندین طبقه و حتی برج ها از آن نیزاستفاده می شود و در ادامه به این موضوع می پردازیم.

نمای مدرن از شیشه ساختمان نمای ساختمان یکی از مهمترین المان ها در ظاهر یک بنا می باشد  که برای  ساختمان با توجه به کارایی آن از متدهای مختلف استفاده می شود تا نمای آن به بهترین شکل ممکن ساخته شود.

معمولا برای بناهای تجاری و اداری نمای مدرن از شیشه ساختمان استفاده می‌ شود که  معمولا این متد برای ساختمان های مسکونی مورد تایید نیست که  مهندسین معمار ازاین نوع نما در ساختمان های مسکونی خیلی کم استفاده می کنند.

انواع نمای مدرن از شیشه ساختمان

1. نمای فریم لس:  یکی از انواع نمای مدرن از شیشه ساختمان می باشد  مزایای مهم آن می توان به نصب راحت ،آسان بودن تعویض شیشه، مقاومت در برابر زلزله و استفاده از رنگ های مختلف نام برد. از این مدل بیشتر برای ویلاهای مسکونی استفاده می شود.

2. نمای کرتین وال: از این نما نیز برای ساخت ویلا استفاده می شود که ویژگی های مهم این نما عبارتند از:  محاسبه فشار باد و بار بر روی ساختمان ، جلوگیری ورود گرد و غبار، عدم ایجاد سر و صدا به داخل ساختمان، عایق حرارتی بودن و استفاده از رنگ های مختلف  می باشد.

3.نمای شیشه ای اسپایدر:  یکی دیگر از انواع نمای مدرن از شیشه ساختمان نمای شیشه ای اسپایدر می باشد که این مورد برای استفاده در فروشگاه ها و نماهای تجاری می باشد.

از ویژگی های نمای شیشه‌ای اسپایدر می توان به کمترین میزان استفاده از فریم، نصب راحت، شفافیت بالا ، ظاهری زیبا و ایمنی بسیار بالای آن اشاره کرد.

4.نمای شیشه بالکن: یکی دیگر از انواع نمای مدرن از شیشه ساختمان نمای شیشه بالکن می باشد که بیشتر برای ساختمان های مسکونی از آن استفاده می شود که نحوه باز و بسته شدن آن به صورت ریلی است.

 

تابلوی شیشه ای در حال حاضر استفاده از شیشه در دکوراسیون خانه های مختلف بسیار زیاد شده است که یکی از آنها تابلو شیشه ای می باشد. این تابلوها می توانند دکوراسیون داخلی منزل را از حالت خسته کننده به دکور های امروزی درآورد.

برای تولید تابلو شیشه ای از شیشه سکوریت استفاده می شود و سپس نقش های مختلفی روی آن به کار می رود که باعث افزایش طول عمر و استحکام  این تابلو ها می شود.

نمای مدرن از شیشه ساختمان تابلو شیشه ای ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

1.کیفیت عالی: برای ساخت این تابلو از دستگاه تمام اتوماتیک استفاده می‌شود و رنگ هایی که داخل این دستگاه ریخته می شوداز رنگ های بسیار مرغوب می باشد به همین دلیل کیفیت نهایی تابلو کیفیت بالایی خواهد داشت.

2.ساخت تابلو شیشه ای در سایزهای مختلف: شما می توانید این تابلو ها را  سایزهای متفاوت سفارش دهید مثلاً سایز بزرگ، سایز کوچک و سایزهای تکه تکه که به نسبت سایز و اندازه تابلو باید در قسمت های مختلف منزل نصب شود

3. قیمت مناسب:  با توجه به اینکه اکثر این تابلوها به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک ساخته می شوند و به صورت دست ساز نیستند از قیمت پایین تری نسبت به تابلوهای دیگری که به صورت هنری و دستی ساخته می شوند برخوردار می باشند.

انواع تابلو شیشه ای انواع تابلو شیشه‌ای را به صورت خلاصه را برای شما توضیح می دهیم:

1.هوشمند: این تابلو با استفاده از مدارهای الکتریکی به حالت های مات و شفاف تغییر حالت می دهد.

2.اسیدی: در این مدل با استفاده از اسید های مخصوص روی شیشه طرح های مختلف ایجاد می کنند.

3.طرح دار:  با استفاده از دستگاه های سند پلاست طرح سه بعدی روی شیشه پیاده می‌شود.

4.حکاکی شده:  در این روش طرح های مختلف روی شیشه تراشیده می شود.

5.نورمخفی دار:  از نور برای اطراف شیشه و یا پشت طرح های حکاکی شده استفاده می شود تا زیبای این تابلوها چند برابر شود.

6.سه بعدی: در این روش از دو مدل شیشه استفاده می شود شیشه اول برای طراحی و شیشه دوم را روی شیشه اول قرار می‌دهند.

7.اکرلیک: این تابلوها با استفاده از پودر اکلیلیک ساخته می شوند و بیشتر برای نمای داخلی ساختمان به کار می رود.

 

پوشاندن دید در تراس با توجه به بالا رفتن جمعیت و ساخته شدن ساختمان های بسیار زیاد، برای حفظ حریم شخصی و پوشاندن دید در تراس به چند راهکار بسیار کاربردی و مهم اشاره می کنیم  که با توجه به این موارد می‌تواند نتیجه بسیار مطلوبی را بگیرید.

استفاده از پرده های بلند و قابل جمع شدن می توان  یکی از راههای پوشاندن دید در تراس باشد اما این روش بیشتر برای خانه های ویلایی قابل استفاده می باشد و به خاطر آلودگی های داخل شهرهای بزرگ استفاده از این مورد بسیار وقت گیر و هزینه ساز می باشد.

مورد بعدی که در پوشاندن دید در تراس  به ما کمک می کند استفاده از کرکره های فلزی می باشد که این مورد از مورد قبلی بهتر جواب می دهد  چون کرکره های فلزی کمتر گرد و غبار و آلودگی های محیط را جذب خود می کند.

یکی از بهترین راه هایی که برای پوشاندن دید در تراس می توان استفاده کرد به کارگیری درختچه های بلند است که این کار هم برای زیبایی ساختمان ها وهم ایجاد حس بهتر به افراد کمک بسزایی می کند.

همچنین  با توجه به اینکه گیاهان آلودگی ها را از خود دور می کنند  نیاز به شستشوی مداوم و مراقبت‌های بسیار سخت ندارد.

ایده های پوشاندن دید درتراس برای خانه های ویلایی با توجه به وجود ساختمان های بسیار در شهرهای بزرگ خانه های ویلایی نیز در معرض دید بیشتری قرار دارند که در این قسمت به چند ایده برای پوشاندن دید در تراس برای خانه های ویلایی اشاره می شود:

استفاده از انواع آلاچیق ها و گل های رونده، ساخت سقف های متحرک و  سایبان ها دستی مواردی است که افرادی که دارای خانه های ویلایی می باشند از آن استفاده می کنند تا هم ظاهر بسیار زیبایی به محل سکونت خود بدهند و هم در معرض دید افراد مزاحم قرار نگیرند.

نمای مدرن از شیشه ساختمان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]