بهترین هتل‌های کیش در لول مختلف

بهترین هتل‌های کیش در لول مختلف

جزیره کیش، مکانی که در آن هم تفریحات بی شماری انجام می شود هم هتل های بسیاری برای اقامت گردشگران تور کیش وجود دارد. اما اقامتگاه هایی هستند که در دسته بهترین هتل های کیش قرا می گیرند. البته که نام هتل ترنج کیش، هتل داریوش کیش و هتل مارینا پارک کیش در لیست بهترین هتل های کیش می درخشد. ولی پرشین هتل قصد دارد تا بهترین هتل های کیش در لول 3، 4 و 5 ستاره را معرفی کند.

بهترین هتل های 3 ستاره کیش هتل های 3 ستاره کیش همواره برای بیشتر اقشار جامعه مورد پسند تر هستند. چون هم از نظر قیمت مناسب هستند و هم امکانات رفاهی مطلوبی را در اختیار آنان قرار می دهد. اما در بین هتل های 3 ستاره کیش، هم هتل های با کیفیت و هم هتل های بی کیفیت وجود دارند که با هر یک از آن ها آشنا می شوید.

اتاق هایی تمیز در هتل مریم کیش اتاق هایی تمیز در هتل مریم کیش

هتل رُیان قائم کیش به جرات می توان گفت که هتل رُیان قائم کیش یکی از برترین و تاپ ترین هتل های 3 ستاره کیش است. این هتل 3 ستاره با ارائه خدماتی ایده آل و کیفیتی بالا در نظافت اتاق ها و خدمات دهی، توانسته رضایت بیشتر میهمانان مقیم در هتل خود را کسب کند. آدرس هتل رُیان قائم کیش در بلوار ساحل، مقابل بازار زیتون است.

هتل گامبرون کیش هتل گامبرون کیش را می توان بهترین هتل کیش در لول 3 ستاره دانست. این هتل 3 ستاره کیش با ارائه خدمات و امکاناتی عالی توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان گردشگران به دست آورد. هتل گامبرون کیش در نزدیکی مراکز خرید و دریا قرار گرفته که تز دیگر ویژگی های آن به شمار می رود. آدرس این هتل کیش در میدان ساحل است.

بهترین هتل های 4 ستاره کیش زمانی که اسم هتل های 4 ستاره کیش به میان می آید؛ محال ممکن است که نام هتل لیلیوم کیش و هتل سورینت مریم کیش گفته نشود. زیرا این 2 هتل کیش در لیست بهترین هتل های کیش با لول 4 ستاره جای دارند. البته نباید از هتل فلامینگو کیش، هتل ارم کیش و هتل اریان کیش هم غافل شد.

نمای بیرونی هتل لیلیوم کیش نمای بیرونی هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش هتل لیلیوم کیش در سال 97 وارد عرصه رقابت هتلداری شد و توانست با ارائه خدماتی عالی، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در میان هتل های کیش باشد. هتل لیلیوم کیش دارای اتاق هایی بسیار شیک و تمیز است که کیفیت غذایی بالای این هتل کیش هم دلیل دیگری برای رزرو می باشد. آدرس هتل لیلیوم کیش در میدان پردیس، بلوار رودکی می باشد.

هتل سورینت مریم کیش هتل سورینت مریم کیش یکی از زیر مجموعه گره هتل های سورینت است که از نظر کیفیت و زیبایی زبانزد گردشگران می باشد. این هتل 4 ستاره کیش در سال 82 وارد عرصه رقابت شد اما در سال 92 مورد بازسازی و بهسازی قرار گرفت تا رضایت بیشتر میهمانان خود را کسب کند. آدرس این هتل کیش در میدان امیر کبیر است.

هتل فلامینگو کیش از دیگر هتل های با کیفیت و قیمت مناسب جزیره کیش، هتل فلامینگو کیش است. این هتل کیش نیز از نظر کیفیت غذایی بسیار بالا بوده و همین امر باعث شده تا یکی از بهترین هتل های کیش در لول خود باشد. با این که سال ساخت این هتل کیش به 1376 می رسد اما با بازسازی های بسیار خوب، توانسته هتلی تمیز و با کیفیت از نظر گردشگران باشد. آدرس هتل فلامینگو کیش در میدان امیر کبیر، ابتدای بلوار دریا می باشد.

رستوران هتل فلامینگو کیش و کیفیت غذایی بالا رستوران هتل فلامینگو کیش و کیفیت غذایی بالا

بهترین هتل های 5 ستاره کیش مسلماً نیازی به شرح نام بهترین هتل های کیش نیست، زیرا تمامی افراد با این هتل های کیش آشنایی دارند یا در آن ها اقامت کرده اند. هتل ترنج کیش تنها هتل دریایی خاورمیانه است و هتل داریوش کیش نمادی کوچک از شهر پاسارگاد می باشد. هتل مارینا پارک کیش هم که تنها هتل مارینا ایران است که می توان با کشتی های خصوصی و تفریحی در کنار بندرگاه آن پهلو گرفت.

رزرو بهترین هتل های کیش در سطوح مختلف شاید قیمت هایی گوناگون داشته باشد که سایت پرشین هتل با تضمین کمترین قیمت هتل های کیش در لول 5 ستاره، 4 ستاره و 3 ستاره، در خدمت گردشگران است. هلدینگ پرشین هتل با بیش از 20 سال سابقه در زمینه رزرو هتل کیش و تور کیش، 3 دفتر در شهر های کیش، تهران و مشهد توانسته اعتماد کاربران را به خوبی جلب نماید.

بهترین هتل‌های کیش در لول مختلف

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]