قیمت‌های ویژه هتل کیش با تخفیف تفریحات کیش

قیمت‌های ویژه هتل کیش با تخفیف تفریحات کیش

قیمت هتل های کیش با توجه به فصول مختلف تغییر خواهد کرد. اما برخی از سایت ها هستند که قیمت هتل کیش را با نرخ هایی ویژه به کاربران خود عرضه می کنند. یکی از این سایت های معتبر هلدینگ پرشین هتل است که قیمت ویژه هتل کیش و تفریحات کیش با تخفیف واقعی را عرضه می کند.

البته در برخی از زمان ها که آژانس های هواپیمایی و گردشگری، یک هتل کیش و پرواز خاصی را چارتر (رزرو کننده هتل و هواپیما به صورت سالانه) می کنند؛ با قیمت هایی ارزان یا گران اقدام به رزرو هتل کیش می کنند. به این نوع تور، تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 گفته می شود که در یک زمان خاص بسیار ارزان تر یا گران تر از قیمت معمول ارائه می شوند.

اگر شما به دنبال یک سفر ایده آل هستید، پیشنهاد می کنیم که حتما پکیج کامل سفر(بلیط رفت و برگشت، هتل و تفریحات) را خریداری کنید. زیرا می توانید لذت بیشتری از زمان خود در جزیره ببرید. البته پرشین هتل سورپرایز های خاصی را برای کاربران در نظر گرفته که با عنوان پکیج سورپرایز عرضه می دارد.

شاتل سواری کیش شاتل سواری کیش

با رزرو هتل کیش پرشین هتل، چقدر تخفیف دریافت می کنیم؟ در بیشتر هتل های کیش تخفیف پرشین هتل تا 70% است. البته برخی از هتل های کیش هستند که درصد کمتری تخفیف دارند که باز هم کمترین قیمت هتل کیش، تنها در سایت پرشین هتل میسر است. اما اگر شما رزرو بهترین هتل های کیش یا هتل های کیش با قیمت مناسب را انجام دهید از تخفیف 100 هزار تومانی تا 500 هزار تومانی تفریحات کیش را از پرشین هتل دریافت خواهید کرد.

یکی از بهترین پیشنهاد های ما به گردشگران تور کیش رزرو هتل مارینا پارک کیش است. هتل مارینا پارک کیش دومین هتل برتر کیش است که دارای بندرگاه می باشد. در این هتل کیش علاوه بر این که اقامتی عالی را تجربه خواهید کرد، می توانید از برترین و با کیفیت ترین تفریحات کیش در کلوپ تفریحی هتل مارینا نهایت لذت را ببرید.

کدام تفریحات کیش روتین هستند؟ متداول ترین تفریحات کیش که تمامی اقشار جامعه می توانند از آن استفاده کنند، شاتل سواری و بنانا سواری می باشد. این 2 تفریح کیش به صورت گروهی انجام می شود. اما یکی از تفریحات کیش وجود دارد که شما را در میان آسمان و دریا معلق نگه می دارد که نام آن تفریح پاراسل است. پاراسل همانند یک چتر رنگی است که شما با کمربند های ایمنی بسته می شوید و سپس توسط یک طناب و قایق موتوری به سمت آسمان پرواز می کنید.

پاراسل کیش پاراسل کیش

از دیگر تفریحات کیش که در میان گردشگران بسیار روتین است، جنگ های شبانه کیش است. جنگ های شبانه کیش به عنوان تفریحی خانوادگی شناخته می شوند. زیرا کودکان همراه والدین خود می توانند ساعاتی را به خنده و شادی سپری کنند. ضمن این که در جنگ های شبانه کیش هدایایی در پایان برنامه اهدا می شود.

تفریحات لوکس کیش مسلماً تفریحات لوکس کیش، هزینه های زیادی را برای افراد در پی خواهد داشت. اما این تفریحات کیش به قدری خاص هستند که تجربه یک بار آن لذت بخش خواهد بود. جایروکوپتر یکی از تفریحات لوکس کیش به شمار می رود که هزینه ای تقریباً گران داشته که سایت پرشین هتل با تخفیف ویژه بلیط این تفریح کیش را برای شما رزرو می کند.

از دیگر تفریحات لوکس کیش می توان به تم پارک آبی اوشن کیش اشاره کرد که مبلغی بالغ بر 500 هزار تومان دارد. تنها پارک آبی روباز مخصوص بانوان، تم پارک آبی اوشن کیش است که سانس هایی مخصوص بانوان دارد. در بازده های زمانی مقرر شده هیچ هواپیمایی از فراز تم پارک آبی اوشن رد نخواهد شد تا امنیت اخلاقی بانوان محترم به خوبی تامین شود.

جایروکوپتر جایروکوپتر

غواصی وی آی پی، از دیگر تفریحات لوکس کیش است که برای زوجین به صورت اختصاصی برگزار می شود. افراد می توانند با تهیه بلیط غواصی وی آی پی کیش؛ از عکاسی رایگان برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هزینه عکاسی غواصی بیش از 200 هزار تومان است. پس جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تفریحات کیش، هتل کیش یا تور کیش با کارشناسان پرشین هتل در ارتباط باشید.

قیمت‌های ویژه هتل کیش با تخفیف تفریحات کیش

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]