بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد را بشناسید

بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد را بشناسید

مشهد یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری و مذهبی کشور است. اکثر ایرانیان حتی اگر اهل مسافرت و گردشگری هم نباشند حداقل یک بار در عمرشان برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده‌اند یا سفر خواهند کرد. شهر مقدس مشهد علاوه بر ایرانیان، سالانه میزبان گردشگران خارجی زیادی است که با رزرو بلیط ارزان هواپیما و هتل خود را به این شهر دوست‌داشتنی می‌رسانند. از این رو این شهر مراکز اقامتی و هتل‌های متعدد و متنوعی برای خوش‌آمدگویی از مسافران و زائران دارد. در این مطلب با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد را برایتان معرفی کنیم.

بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد را بشناسید هتل بین المللی قصر مشهد یکی از بهترین هتل ‌های پنج ستاره مشهد هتل بین المللی قصر است که با فاصله‌ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر رضوی قرار دارد. این هتل از نزدیک‌ترین هتل های پنج ستاره به حرم مطهر محسوب می‌شود. تمامی واحدهای اقامتی این مجموعه، تمیز، شیک، دلباز و مطابق با استانداردهای بین‌المللی روز دنیا طراحی شده‌اند. فاصله هتل بین المللی قصر مشهد تا حرم امام رضا (ع) به حدی است که بسیاری مسیر آن را پیاده طی می‌کنند. همچنین این هتل دسترسی خوبی به بازار رضا، بازار هفده شهریور و مرکز خرید آسمان دارد.

هتل مجلل درویشی یکی از مجلل‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌هایی که برای اقامت می‌توانید انتخاب کنید، هتل مجلل درویشی است. این هتل کیفیت و معماری شیکی دارد به طوری که مهمانان اقامتی آرام و لذت بخشی خواهند داشت. 223 اتاق این هتل در 23 طبقه قرار گرفته است. معماری این هتل و سقف‌های بلند آن چشم‌های مهمانان را به خود خیره می‌‌کند. اگر می‌خواهید سفری رویایی و خاطره انگیز را در شهر مقدس مشهد داشته باشید اقامت در هتل مجلل درویشی بسیار توصیه می‌شود. این هتل علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) امکانات ویژه‌ای مانند مجموعه آبی، حمام ترکی، بدن سازی، کافی نت، مرکز خرید، اتاق سیگار و موارد دیگری دارد.

بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد را بشناسید هتل قصر طلایی مشهد هتل قصر طلایی مشهد، یکی از لوکس‌ترین و البته با شکوه‌ترین هتل‌های حال حاضر در ایران است که نه تنها معماری آن در سطح کلاس جهانی است بلکه تمامی جزئیات رعایت شده در آن،‌ منطبق با سلیقه مسافران ایرانی و بین‌المللی بوده و جزئیات آن کاملا بر اساس به‌روزترین استانداردهای هتلداری جهان است. هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد، دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های مشهد دارد. علاوه بر فاصله نه چندان زیاد هتل قصر طلایی با حرم، این هتل تا مسجد گوهرشاد، بازار رضا، مراکز خرید مشهد و ‌موزه آستان قدس رضوی نیز فاصله کوتاهی دارد. این هتل محبوب سالانه میزبان مسافران خارجی و داخلی بسیاری بوده و بسیاری از پایتخت نشینان با رزرو پرواز تهران مشهد خود را با مشهد رسانده و اقامتی متفاوت و لذتبخش را در این هتل تجربه می‌کنند. 

هتل مدینه الرضا مشهد یکی از هتل های 5 ستاره مشهد که در شمار بهترین هتل های مشهد قرار دارد هتل مدینه‌الرضا محسوب می‌شود. این هتل در سال 1392 افتتاح شده و با داشتن المان‌های معماری ایرانی اسلامی، توجه مسافران و زائران را به خود جلب می‌کند. این هتل بسیار آرام و پر از حس و حال معنوی، در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب و کارآزموده آماده خدمتگذاری به شما میهمانان عزیز است.

بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد را بشناسید هتل پارس مشهد هتل پارس مشهد یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر مقدس مشهد است که سال 1382 آغاز به کار کرده و در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پارس که از هتل‌های قدیمی این شهر نیز محسوب می‌شود دارای 227 واحد اقامتی در 6 طبقه است. هنگام ساخت این هتل یکی از گزینه‌هایی که مورد توجه قرار گرفت، آسایش و راحتی مسافران بوده به همین دلیل هتل پارس در منطقه‌ای دور از هیاهو شهری بنا نهاده شد. همچنین وجود دریاچه‌ای مصنوعی در این مجموعه و ایجاد امکانات رفاهی همچون رستوران، شربت‌خانه و پارک بازی برای کودکان، حس آرامش هرچه بیشتری را به مسافران هدیه می‌دهد.

هتل الماس 2 مشهد هتل الماس دو مشهد  یکی از لوکس‌‌ترین و مجلل‌ترین هتل ‌های پنج ستاره مشهد مقدس است که در فاصله 1.5 کیلومتری از حرم مطهر در خیابان امام رضا واقع شده است. جالب است بدانید تعدادی از واحدهای این هتل الهام گرفته از معماری‌های مختلف به سبک‌های ایران باستان، ترکیه‌ای، صفوی، تایلندی، عربی، روسی، هندی، ایتالیایی، آفریقایی و... طراحی شده‌اند. هتل الماس 2 دارای 5 رستوران متفاوت بوده که در رستوران پانارومای آن می‌توانید در کنار صرف غذا از چشم‌اندازی بی‌نظیر شهر نیز نهایت لذت را ببرید.

رزرو آنلاین هتل در مشهد اگر قصد سفر به مشهد در ایران را دارید و می خواهید قبل از سفر به این شهر از محل اقامت خود مطمئن شوید در فلای تودی می‌توانید به راحتی و فقط با چند کلیک ساده رزرو هتل مشهد را انجام دهید. از مزایای رزرو آنلاین هتل در مشهد این است که قبل از اقامت می‌توانید در مورد محل اقامت خود در مشهد یا هر یک از شهرهای ایران اطلاعات دقیقی به دست آورید و با مقایسه انواع هتل های مشهد از هتل های لوکس و 5 ستاره مشهد، هتل های ارزان مشهد، هتل آپارتمان های مشهد تا هاستل های مشهد بهترین هتل را انتخاب کنید. در فلای تودی ما اطلاعات تمامی هتل های مشهد را جمع آوری کرده‌ایم. با استفاده از امکانات فیلتر می توانید قیمت هتل، درجه هتل، موقعیت مکانی هتل، امکانات هتل و هتل های تخفیف دار مشهد را پیدا کنید و با کارت شتاب رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید. برای رزرو هتل کافی است که ابتدا تاریخ ورود و خروج خود به هتل را وارد کنید تا لیست تمامی هتل های مشهد همراه با قیمت هتل و تخفیف برای شما به نمایش در آید و سپس با چند کلیک ساده رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید و واچر هتل را آنی دریافت کنید.

بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد را بشناسید

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]