آغاز فروش تورهای اقساطی نوروزی در لست سکند

آغاز فروش تورهای اقساطی نوروزی در لست سکند

عده‌ای با دیدن ارقام چند برابر شده قیمت تورهای خارجی، یا به طور کلی قید سفرهای خارجی را می‌زنند یا تصمیم می‌گیرند مقصدشان را به جایی ارزان‌تر و کم‌کیفیت‌تر تغییر دهند. امّا شاید راه سومی هم باشد که بتوانید همچنان به تور مورد نظرتان برسید. تورهای اقساطی لست سکند راهی برای رسیدن به سفر مدنظرتان است که هزینه‌های سنگین را برایتان سبک می‌کند.

تورهای اقساطی لست سکند این امکان را به شما می‌دهد که هزینه تورتان را طی اقساطی مشخص بپردازید و لازم نیست به صورت یکجا هزینه‌ای سنگین متحمّل شوید. با توجه به آغاز فروش تورهای اقساطی نوروزی لست سکند، در این متن قصد داریم از تورهای اقساطی بگوییم که با خرید این سبک تورها هم آشنا شوید، پس همراه ما باشید.

تور اقساطی چیست؟

تور اقساطی به تورهایی گفته می‌شود که لازم به پرداخت یکجای هزینه تور نیست، بلکه طی اقساط و شرایطی که آژانس مسافرتی تعیین می‌کند باید تور اقساطی را تسویه کنید. برای خرید اقساطی لازم است مدارکی به آژانس مسافرتی ارائه دهید که اطمینان آژانس نسبت به شما جلب شود و طی قراردادی به آژانس تضمین دهید که شرایط بازپرداخت اقساط را قبول دارید و بر اساس آن اقساط را می‌پردازید.

از زمانی که هزینه تورهای خارجی روز به روز افزایش پیدا کرده است، تورهای اقساطی بیش از گذشته رواج پیدا کرده‌اند که افراد بیشتری بتوانند سفر کنند و هزینه‌های سنگین مانع سفرشان نشود. گر چه تورهای اقساطی هم شامل سفرهای داخلی می‌شود و هم خارجی ولی چون هزینه تورهای خارجی سنگین‌تر است، معمولا افراد تور اقساطی را برای سفرهای خارجی انتخاب می‌کنند. آغاز فروش تورهای اقساطی نوروزی در لست سکند

شرایط پرداخت تورهای اقساط چگونه است؟

معمولا هر آژانس مسافرتی بر اساس قوانین و چهارچوبی که دارد، شرایط پرداخت تورهای اقساطی را تعیین می‌کند. امّا به صورت کلی می‌توان قواعدی را برای پرداخت تورهای اقساطی اغلب آژانس‌های مسافرتی در نظر گرفت که عبارت است از:

    پرداخت حدود 50 درصد مبلغ تور اقساطی، پیش از سفر

 دریافت 2.5 الی 3 درصد کارمزد ماهانه به ازای هر قسط

 دریافت چک صیادی برای تور اقساطی

  پرداخت اقساط توسط مسافر در بازه 3 الی 10 ماهه

 تعیین تعداد اقساط توسط مسافر در بازه‌ای که آژانس مشخص کرده است.

 ارائه چک ضمانت به آژانس مسافرتی (لازم است چک ضمانت به نام یکی از مسافران حاضر در تور اقساطی باشد)

پیش از خرید تور قسطی لازم است شرایط پرداخت هر یک از آژانس‌ها را بررسی کنید و هر کدام شرایط بهتری برای شما دارند را جهت خرید تور اقساطی انتخاب کنید.

تورهای اقساطی نوروزی چه مزیتی دارند؟

امّا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که تورهای اقساطی نوروزی چه مزیتی دارند؟ همانطور که می‌دانید بیشتر مقاصد محبوب در اوقات نوروز به دلیل استقبال مردم، گرانتر از همیشه می‌شوند. این گرانتر شدن قیمت تور ممکن است سبب شود شما به هدفتان نرسید و تور مورد نظرتان را نتوانید تهیه کنید. توهای اقساطی نوروز می‌تواند شما را به این هدفتان برساند تا بتوانید از تورهای نوروزی و سفر در شروع سال نو استفاده کنید.

تورهای نوروزی بهترین فرصت برای سفرهای خارجی محسوب می‌شوند، چون هم آب و هوای مقاصد مناسب است و هم تعطیلات کافی برای سفر خواهید داشت. بنابراین، اگر برای شما هم شرایط نوروز مناسب‌ترین وقت سال است، می‌توانید با خرید تورهای نوروزی اقساطی، گران‌تر شدن قیمت تور را جبران کنید و طی سال با توجه به شرای مالی‌تان، هزینه را بپردازید.

آغاز فروش تورهای اقساطی نوروزی در لست سکند

مزیت تورهای نوروزی اقساطی لست سکند

مزیت تورهای نوروزی اقساطی لست سکند این است که می‌توانید شرایط تورهای قسطی ده ها آژانس‌ مسافرتی مختلف را با هم بررسی کنید و هر کدام شرایط بهتری دارد، انتخاب کنید. معمولا در همین مقایسه‌هاست که می‌توان تصمیم بهتری گرفت زیرا هر کس با توجه به منابع درآمدی و اولویت‌هایش می‌تواند تصمیم بگیرد که کدام یک برایش مناسب‌تر است. فیلترهای مختلف صفحه تورهای اقساطی لست سکند شما را برای اینکه سریعتر به تور مورد نظرتان برسید، راهنمایی می‌کنند.

همچنین معمولا یکی از نگرانی‌های مسافران برای خرید تور اقساطی این است که از آژانس‌های مسافرتی معتبر تور قسطی بخرند که در آینده برایشان مشکلی ایجاد نشود و همچنین در سفر به کم و کاستی برخورد نکنند. از این جهت خرید از پلتفرم‌های شناخته شده مثل لست سکند، سبب می‌شود کار اعتبار سنجی و تضمین اعتبار و قیمت را به آنها واگذاریم و با خیال آسوده‌تری تور اقساطی بخریم.

چه زمانی تورهای اقساطی نوروزی بخریم؟

با توجه به اینکه تورهای اقساطی نوروزی از تورهای پر طرفدار هستند و مخصوصا در سال جاری که قیمت تورها باز هم افزایش یافته و عده زیادی قادر به خرید تورها نیستند، لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به خرید تورهای اقساطی نوروزی اقدام کنید.

زمانی که فروش تورهای اقساطی نوروز آغاز می‌شود، شما طیف وسیعی از انتخاب‌ها را برای خرید تور اقساطی دارید ولی هر چه به پایان سال نزدیک می‌شویم، انتخاب‌های کمتری برایتان باقی می‌ماند و حتّی احتمال دارد همه تورهای نوروزی اقساطی به فروش برسند و سهمی از تور اقساطی برایتان باقی نماند. لذا هر چه سریعتر درباره خرید تور اقساط تصمیم بگیرید و نسبت به خریدش اقدام کنید.

نتیجه گیری پایانی

در این متن سعی کردیم به مناسبت آغاز فروش تورهای نوروزی و اقساطی لست سکند، اطلاعاتی درباره تورهای اقساطی و همچنین مزیت تور اقساطی نوروزی را در اختیارتان بگذاریم که اگر هزینه‌های سنگین سفر مانع شده سفر کنید، این مانع را کنار بزنید و به سفرهایی که در لیست برنامه‌هایتان بود برسید.

بدون شک تورهای اقساطی هم مثل هر سبک تور دیگری ممکن است مزیت ها و معایب خودش را نسبت به هر سبک سفری داشته باشد، امّا در ایام نوروز که قیمت تورها به دلیل پر طرفدار بودن افزایش پیدا می‌کند، تورهای قسطی می‌تواند راهگشای خوبی باشند که هم از ویژگی‌های نوروز استفاده کنید و هم هزینه تورهای نوروزی را با بودجه‌تان هم‌اندازه کنید.

البته برای خرید تور قسطی هم مثل هر کار دیگری حتما با تعدادی از افرادی که تجربه خرید تور اقساطی را داشته‌اند، مشورت کنید تا با زیر و بم‌های آن بهتر آشنا شوید و با دید آگاهانه‌تری برای خرید تور اقساطی نوروزی اقدام کنید. در نهایت هم اگر تصمیمتان برای خرید تور اقساطی نوروز قطعی شد، در اولین فرصت تور را بخرید زیرا محبوبیت این تورها مخصوصا در نوروز امسال ممکن است شما را با درهای بسته مواجه کند. 

آغاز فروش تورهای اقساطی نوروزی در لست سکند

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]