کاژه ; بازسازی ساختمان ، روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

کاژه ; بازسازی ساختمان ، روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

اگر به دنبال یک تغییر چشمگیر و درست برای منزل خود می باشید بازسازی، شاید تنهاگزینه ای مناسب برای این کار باشد. در بازسازی ساختمان کارهایی از قبیل رفع سوراخ های دیوار، جایگزین کردن وسایل قدیمی با چیزهای جدید و نو و بسیاری موارد دیگر انجام می شود. در واقع بازسازی ساختمان شامل یک سری تغییرات و یا تعمیرات در ساختمان و یا بنای مورد نظر می باشد. که شکل و ظاهر آن را تغییر می دهد.

کاژه ; بازسازی ساختمان ، روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

بازسازی ساختمان به صورت حرفه ای چگونه میسر میشود

بازسازی ساختمان به صورت حرفه ای را از مجموعه کاژه بخواهید. این مجموعه در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت ها هرگونه ساختمانی را بازسازی می کند. بازسازی ساختمان در واقع به فرایندی گفته می شود که در طی آن بنای مورد نظر به حالت اولیه برگردانده می شود. ساختمان های قدیمی و تاریخی از جمله ساختمان هایی هستند که نیاز به بازسازی دارند.

اینجا ما در تیم حرفه ای خود سعی می‌کنیم تمام آنچه که مورد نظر مشتریان می‌باشد را، به خوبی انجام دهیم. بازسازی ساختمان با پایین ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن از جمله مزیت های گروه ما می باشد. شما می توانید بازسازی هر بنایی را به عهده مجموعه ما بگذارید و از ایمنی و کیفیت کار اطمینان کافی داشته باشید.

کاژه ; بازسازی ساختمان ، روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

باغ بام ( روف گاردن )

در واقع معنای لغوی روف گاردن باغ یا باغچه در پشت بام می باشد. با توجه به سبک زندگی های امروزی و افزایش جمعیت، معمولاً اکثر خانه ها آپارتمانی می باشند. میتوان گفت روف گاردن یعنی ایجاد یک فضای سرسبز در پشت بام، که اگر به خوبی طراحی شود می تواند فضایی مناسب برای ما ایجاد کند. معمولا روف گاردن در پشت بام و یا تراس قابل اجرا می باشد. شما میتوانید بهترین روف گاردن را با طراحی ویژه در فضای مورد نظر خود داشته باشید.

طراحی روف گاردن به این صورت است که ابتدا سطح زیر کار، باید به خوبی عایق کاری شود. تا شما بتوانید انواع درختان و بوته های زیبا را در روی کار با خیال راحت اجرا کنید. هرگونه طرح سنتی و کلاسیک در روف گاردن قابل اجرا می باشد.

مزایای اجرای روف گاردن

شما با اجرای روف گاردن می توانید از مزایای بسیار زیاد آن بهره ببرید. پاکسازی هوای اطراف و کاهش آلاینده ها را می توان به عنوان مزیت برای روف گاردن نام برد. همچنین کنترل دما، کاهش مصرف انرژی و بهره بردن از آب باران از جمله مزایای دیگر روف گاردن می باشد. روف گاردن یک فضای تفریحی بسیار خوب برای شما ایجاد می کند.

 شما می توانید در این فضا هر گونه گیاه زینتی را بکارید. برای انجام این کار کافی است اجرای روف گاردن را به یک تیم حرفه ای بسپارید و از نتیجه کار اطمینان کافی داشته باشید. خاک مورد استفاده برای روف گاردن باید ویژگی های خاصی داشته باشد. کارشناسان ما بهترین نمونه خاک را برای روف گاردن شما انتخاب می کنند. خاک مورد استفاده باید وزن کمی داشته باشد. همچنین این خاک باید قابلیت جذب آب خوبی داشته باشد.

ایزولاسیون

یکی از حساس ترین قسمت های اجرای روف گاردن ایزولاسیون سازی می باشد. این مورد می تواند تعیین کننده عبور و یا عدم عبور آب به زیر روف گاردن باشد. بسته به وسعت اجرای کار از مواد مناسب جهت انجام این کار استفاده می شود. اجرای یک زهکش مناسب در روف گاردن نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

اجرای آلاچیق در روف گاردن نیز به دلیل وجود باد در این فضا از جمله نکات دیگری است که باید با دقت انجام شود. آلاچیق هایی که در روف گاردن اجرا میشوند با آلاچیق هایی که در روی زمین اجرا می شوند متفاوت هستند. نکات و موارد بسیار زیاد دیگری وجود دارد که در هنگام اجرای روف گاردن باید به آنها توجه داشته باشیم. سپردن اجرای این کار به یک تیم ماهر و متخصص می تواند به افراد  در این کار کمک شایانی کند.

 

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه‌ای پنلی است که از آن برای ایجاد قسمتی مجزا از سایر فضای ساختمان استفاده می‌شود. پارتیشن شیشه ای در طرح‌های مختلف کدر و شفاف موجود است. استقامت، کارایی و زیبایی بالای پارتیشن شیشه ای آن را به یکی از ترندهای بازسازی ساختمان در این دهه تبدیل کرده است.

چرا پارتیشن شیشه‌ای در بازسازی ساختمان‌ها استفاده بیشتری دارد؟

  • پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند فضای آرامی که عایق صدا باشد در ساختمان مهیا کند؛
  • به راحتی می‌توان مکان پارتیشن شیشه‌ای را تعویض کرد؛
  • هزینه‌ی جابجایی این پارتیشن‌ها کمتر است؛
  • فضای کاری زیبایی بیشتری خواهد داشت؛

 

چرا این ترندها مناسب این دهه هستند؟

ترندهای بازسازی ساختمان که بررسی شدند، بخصوص پارتیشن شیشه‌ای و روف گاردن ترندهایی هستند که امتحان خود را پس داده‌اند و تا سالیان طولانی زیبایی و کارایی خود را خواهند داشت.

برخی از مصالح و مدل‌های بازسازی ساختمان با گذشت زمان زیبایی و کارایی خود را از دست می‌دهند، مانند نمای رومی که به مرور زیبایی سابق را از دست می‌دهد و به اصطلاح از مد می افتد. ترندهای بیان شده در این مطلب تا مدت زیادی از ترندهای پرطرفدار هستند و حتی در صورت از دست دادن جایگاه خود در طول سال‌ها، می‌توان به راحتی آن‌ها را با ترندهای جدیدتر تعویض کرد.

 

بازسازی ساختمان به دلیل اینکه با صرف هزینه و زمان کمتر محقق می‌شود طرفداران بیشتری دارد. روف گاردن، پارتیشن شیشه‌ای، مرمر و دیواره‌های شیشه‌ای از ترندهای بازسازی ساختمان هستند که در این دهه بیشترین طرفداران را دارند. فضای ساختمان در کنار اینکه باید کارامد و زیبا باشد باید نشان دهنده‌ی روحیات ساکنین آن نیز باشد، به همین دلیل بهتر است که در بازسازی آن به روحیات ساکنین نیز دقت داشت.

اطلاعات تماس شرکت کاژه : 09121509516 – 88492314 – www.kajeh.com

 

کاژه ; بازسازی ساختمان ، روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]