ساعت حرکت پرواز‌های تهران به مشهد را در چه سایت هایی ببینیم؟

ساعت حرکت پرواز‌های تهران به مشهد را در چه سایت هایی ببینیم؟

مسیر هوایی تهران به مشهد، یکی از پرترددترین مسیرها در کشور بوده که این پروازها در بیشتر ساعات شبانه روز انجام می گیرد. به دلیل تقاضای زیاد در سفر به مشهد به ویژه از تهران، هزینه سفر به مشهد با هواپیما بیشتر بوده که با این وجود، این پروازها در مدت زمان کوتاهی توسط مسافران رزرو می شود.

به منظور مشاهده ساعت حرکت پروازهای تهران به مشهد، می توانید با جستجوی کلمه پرواز تهران مشهد در گوگل، اولین پروازهای این مسیر را در صفحه اول مشاهده فرمایید. این پروازها به تفکیک ساعت حرکت مشخص شده اند، که در ستون های دیگر، نوع ایرلاین و روز حرکت نیز نشان داده شده است. اما شاید این روش برای بسیاری از مسافران قابل فهم نباشد، زیرا به زبان انگلیسی نمایش داده می شود. برای مشاهده دقیق تر پروازها و ساعت حرکت آن ها می توانید به سایت های رسپینا و علی بابا مراجعه فرمائید.

ساعت حرکت پرواز‌های تهران به مشهد را در چه سایت هایی ببینیم؟

بررسی ساعت پرواز های تهران مشهد از سایت های مرجع

یکی از سایت های معتبری که می توانید جهت مشاهده ساعت پروازها از آن استفاده کنید، سایت رسپینا می باشد. پس از اینکه پرواز تهران مشهد را در گوگل سرچ کردید، این سایت را می توانید در پیشنهادات گوگل، مشاهده فرمائید. پس از کلیک کردن روی لینک، وارد صفحه بلیط هواپیمای تهران به مشهد می شوید که در قسمت های پایین می توانید اولین پروازها به همراه قیمت و ایرلاین را مشاهده کنید. علاوه بر این، ایرلاین های این مسیر به همراه نرخ بلیط آن ها در روزهای مختلف هفته و همچنین راهنمای تهیه بلیط هوایی این مسیر به روش های مختلف بررسی شده است.

به منظور مشاهده دقیق ساعت پرواز، در بالای صفحه با وارد کردن تاریخ رفت و کلیک روی عبارت جستجو، ساعت آن ها نمایش داده می شود. در قسمت بالایی این صفحه، می توانید پروازها را در روزهای دیگر نیز مشاهده کنید و نیازی به جستجوی مجدد برای روزهای دیگر ندارید. هم چنین می توانید پروازها را بر اساس زمان پرواز، قیمت و ظرفیت مرتب سازی کنید. با کلیک روی زمان پرواز، می توایند پروازها را به ترتیب از ساعات اولیه صبح الی ساعات انتهایی و بالعکس مشاهده فرمائید.

علاوه بر این در قسمت سمت راست صفحه، گزینه ای تحت عنوان زمان پرواز وجود دارد که با انتخاب یکی از آن ها می توانید انتخاب کنید که پروازهای همان ساعت برای شما نمایش داده شود. این ساعت ها در 6 دسته، صبح زود، صبح، ظهر، بعدازظهر، عصر و شب دسته بندی شده است. در صورتی که ایرلاین و زمان مشخصی مدنظر شماست، می توانید با انتخاب یکی از گزینه های زمان پرواز و نوع ایرلاین، نتایج دلخواه خود را مشاهده کنید.

ساعت حرکت پرواز‌های تهران به مشهد را در چه سایت هایی ببینیم؟

یکی دیگر از پیشنهادهای گوگل جهت مشاهده ساعت حرکت پروازها در مسیر تهران به مشهد، سایت علی بابا می باشد. به محض کلیک کردن روی لینک، صفحه پروازهای تهران به مشهد نمایش داده می شود. در قسمت بالایی صفحه، تقویم حرکت پروازهای مختلف در روزهای قبل و بعد مشخص می شود. همچنین می توانید پروازها را بر اساس زودترین، دیرترین، ارزان ترین و گران ترین مرتب کنید. علاوه بر این در سمت راست صفحه، قسمتی تحت عنوان ساعت حرکت وجود دارد که می توانید زمان حرکت پروازها را در بازه موردنظر خود مشخص نمائید.

سخن پایانی

در این راهنما، نحوه مشاهده ساعت حرکت پروازها از طریق دو سایت متفاوت بررسی شد. اگر هدف شما از سفر به مشهد، اقامتی چند روزه می باشد، توصیه می کنیم زمان حرکت پرواز از تهران به مشهد را در ساعات اولیه روز انتخاب کنید. زیرا تحویل اتاق ها در ساعت 14 انجام می شود و اگر دیرتر از این ساعت به هتل برسید، باید روز بعد نسبت به رزرو هتل اقدام نمائید. 

ساعت حرکت پرواز‌های تهران به مشهد را در چه سایت هایی ببینیم؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]