اقامتی لوکس به دور از شلوغی تهران در هتل اسپیناس پالاس

اقامتی لوکس به دور از شلوغی تهران در هتل اسپیناس پالاس

تهران به عنوان پایتخت در تمام طول سال پذیرای مسافران از گوشه و کنار کشور و هم‌چنین مسافران خارجی است که برای کسب و کار یا گردشگری به این شهر سفر می‌کنند. از میان هتل پنج ستاره‌ی تهران، هتل اسپیناس پالاس یکی از گران‌ترین و البته محبوب‌ترین هتل‌های تهران با امکاناتی مدرن در منطقه سعادت‌آباد واقع شده است. در این مقاله قصد داریم شما را با خدمات و امکانات ویژه‌ی این هتل لوکس آشنا کنیم. هم چنین برای رزرو هتل اسپیناس پالاس از اسنپ‌تریپ به صورت آنلاین آشنا خواهید شد.

اقامتی لوکس به دور از شلوغی تهران در هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس

موقعیت مکانی و دسترسی هتل اسپناس پالاس
هتل اسپیناس پالاس از نظر موقعیت جغرافیایی با واقع شدن در شمال غرب پایتخت با آب‌و‌هوایی مطبوع، دارای یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی در میان هتل‌های تهران است. این هتل علاوه بر چشم‌انداز زیبای رو به شهر تهران و کوه‌های اطراف، به بزرگراه‌های اصلی مثل بزرگراه‌های یادگار امام، نیایش، همت و چمران دسترسی مناسبی دارد. اماکن مهم و استراتژیک تهران مانند نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن کنفرانس سران، سالن همایش‌های صدا و سیما، پارک ژوراسیک و پارک پرواز همگی در فاصله‌ای کوتاهی از هتل اسپیناس پالاس قرار دارند.
 

امکانات هتل اسپیناس پالاس
هتل اسپیناس از نوسازترین هتل‌های پنج ستاره‌ی تهران بوده و مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی طراحی‌شده است. خدمات و پذیرایی نوآورانه در اسپناس پالاس سبب ارتقا سطح کیفیت صنعت هتلداری در ایران شده و انتظار مهمانان را نیز از هتل پنج ستاره‌ی کشور بالا برده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل، مجهز و استاندارد با چشم انداز زیبا و چیدمان مدرن و کلاسیک اقامتی فراموش‌نشدنی را برای مهمانان فراهم می‌کنند.
رستوران‌ها و کافه‌های متعدد و متنوع یکی از امتیازات مهم هتل اسپیناس پالاس است که به کیفیت بالا و سرو غذا‌های متنوع و خوشمزه مشهور است. رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس با منظره‌ی فضای سبز کوه‌های اطراف و غذا‌های لذیذ مدیترانه‌ای از مهمانان پذیرایی می‌کند. همچنین رستوران ایرانی دیبا با طراحی سنتی و غذا‌های اصیل ایرانی، فضایی گرم و صمیمی را برای صرف غذا فراهم آورده است. رستوران لانژ اسپیناس پالاس با ویوی تهران در طبقه ۲۱ و کافه سان ست این هتل، با مدرن‌ترین معماری و دکوراسیون فرصت صرف بهترین غذا‌ها و نوشیدنی‌ها را در فضایی دنج و دلپذیر در اختیار مهمانان قرار داده‌اند.
وجود استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا خشک و بخار، خدمات اسپا، خدمات ماساژ، سالن ورزشی، سالن بولینگ، زمین تنیس، فروشگاه‌ها‌، خدمات خشکشویی، چندین سالن پذیرایی و چند منظوره و اتاق کار و قرارداد پکیج امکانات هتل اسپیناس پالاس را تکمیل کرده اند.
 

رزرو آنلاین هتل
برای رزرو هتل‌های تهران اسنپ تریپ راهی ساده و سریع است. می‌توانید جهت بررسی امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس یا هر هتل دیگری به اپلیکیشن یا سایت اسنپ تریپ مراجعه و یا مستقیماً رزرو هتل اسنپ تریپ را جستجو کنید. نام هتل و بازه‌ی زمانی اقامتتان را مشخص کنید تا اسنپ تریپ لیستی از واحد‌های اقامتی قابل رزرو را به همراه قیمت به شما نمایش دهد. بعد از انتخاب اتاق و ورود مشخصات فردی خود و همراهانتان به صفحه‌ی پرداخت آنلاین هدایت شده و فرایند رزرو شما تکمیل می‌گردد.

اقامتی لوکس به دور از شلوغی تهران در هتل اسپیناس پالاس

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]