چگونه اقامت امارات (دبی) را بگیریم؟

چگونه اقامت امارات (دبی) را بگیریم؟

کشور امارات متحده عربی که جزء کشورهای توسعه‌یافته دنیا است، تبدیل به محلی برای مهاجران از اقصی‌نقاط جهان شده است. بعضی از شهرهای امارات به‌ویژه دبی، به‌ دلیل امکانات رفاهی بالا و کیفیت خوب زندگی مردم، یکی از این نقاط مهاجرپذیر امارات شمرده می‌شود.

با اینکه مهاجرت به امارات کار آسانی نیست، اما راه‌های زیادی برای دریافت اقامت امارات و مهاجرت به دبی وجود دارد. مؤسسه پارسیس چند مورد از رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به امارات و دریافت ویزای دبی را بررسی کرده است.

چگونه اقامت امارات (دبی) را بگیریم؟ مهاجرت به دبی از طریق تحصیل

از روش‌هایی که مورد توجه افراد زیادی در مهاجرت و اقامت دبی قرار می‌گیرد، مهاجرت به دبی از طریق تحصیل است. برای تحصیل در دانشگاه‌های امارات باید بالای 18 سال سن داشته باشید. می‌توانید در دانشگاه‌های عادی این کشور تحصیل کنید که برای آن باید مسلط به زبان عربی باشید یا در دانشگاه‌های بین‌المللی تحصیل کنید. برای دانشگاه‌های بین‌المللی هم باید در سال اول مدرک آیلتس ارائه دهید؛ البته برای سال‌های بعدی نیازی نیست، چون در طی دوره تحصیلی آموزش‌های لازم را خواهید دید. مورد مهم بعدی در مهاجرت تحصیلی، ویزای تحصیلی دبی است. شخص متقاضی برای دریافت ویزای تحصیلی امارات باید از طرف شخصی ساکن امارات و یا دانشگاه حمایت مالی گردد.

ویزای تحصیلی دبی 1ساله است و بعد از 1 سال باید در هرسال، طول دوره تحصیلی تمدید شود. در مورد هزینه ویزای تحصیلی دبی باید بگوییم که هزینه آن بر اساس محل تحصیل شما متغیر است. دانشگاه‌های مختلف مبلغ متفاوتی برای ویزا در نظر دارند که برخی آن را در ابتدای سال، طی کارهای اداری دریافت کرده و برخی دانشگاه‌ها آن را در شهریه گنجانده و همراه آن دریافت می‌کنند. البته اگر دانشجویی بیش‌تر از 6 ماه از کشور امارات خارج شود ویزای او دیگر اعتباری ندارد.

مهاجرت به دبی از طریق سرمایه‌ گذاری

مهاجرت به امارات با سرمایه‌ گذاری و دریافت ویزای سرمایه گذاری دبی یکی از کارهای سودده و درعین‌حال پیچیده‌ای است. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که اگر به فکر مهاجرت به دبی از طریق سرمایه‌گذاری هستید حتماً در مورد انواع سرمایه‌گذاری تحقیق کنید. سرمایه‌گذاری در امارات می‌تواند شامل: کارآفرینی، خرید یک بیزینس به‌عنوان بیزینس من، ثبت شرکت، خرید ملک و خود حمایتی باشد.

نکته مهمی که در اقامت امارات با سرمایه گذاری وجود دارد این است که نمی‌توان با سرمایه‌گذاری در موارد گفته شده اقامت امارات را کسب کرد. برای دریافت اقامت دبی با خرید ملک و ثبت شرکت که بسیار محبوب هم هستند، باید 30 سال از زمان سرمایه‌گذاری شما در امارات گذشته باشد. البته بعضی مواقع بعد از 30 سال هم بسته به تصمیم مقامات شاید نتوانید اقامت این کشور را دریافت کنید. پس حتماً باید با اطلاعات کامل و مصمم پیش بروید. اما ناگفته نماند با سرمایه‌‌گذاری مبلغ مشخصی در دبی، می‌توانید اقامت موقت دریافت کنید. به ‌طور مثال ثبت شرکت و یا شراکت در شرکتی دیگر، 10 سال و خرید ملک 5 سال، موجب می‌شود که اقامت موقت شامل شما شود که برای کسب اطلاعات دقیق در این زمینه‌ها می‌توانید با مشاوران پارسیس تماس بگیرید.

همان‌طور که می‌دانید برای انواع سرمایه‌گذاری در ابتدا نیاز به ویزای سرمایه گذاری دبی را دارید. با این ویزا می‌توانید در طول مدت ویزا به تعداد دفعات دلخواه به امارات رفت‌وآمد کنید. همچنین درخواست کارت‌ شناسایی دبی، گواهینامه، افتتاح حساب بانکی و خدمات ضروری دیگر با این ویزا برای متقاضی مقدور می‌شود. مدت‌زمان ویزا هم بر اساس نوع سرمایه‌گذاری و ارزش آن متفاوت است.

برای خرید ملک به ارزش تعیین شده از طرف دولت امارات، 3 تا 5ساله ویزا صادر می‌شود. برای صدور ویزای سرمایه گذاری دبی یک شریک با ملیت امارات متحده عربی نیاز است که سهام‌دار اکثریت باشد یا نماینده‌ای که مسئول ارتباط با ادارات دولتی باشد. همچنین مدت‌زمان این ویزا 5 تا 10 سال است که بازهم بستگی به میزان سرمایه‌گذاری شما در این کشور است که حداقل مبلغ آن هرسال از طرف این کشور تعیین می‌شود.

اقامت کاری دبی

مورد دیگری که نظر مهاجران را به کسب اقامت امارات متحده عربی کسب می‌کند، شرایط کاری در دبی است. به‌ دلیل رشد اقتصادی و حقوق و درآمد بالا به‌خصوص برای ایرانیان، دریافت اقامت کاری دبی و ویزای کار دبی نظر بیش‌تر افراد را به خود جلب کرده است و به‌ دنبال راه‌هایی برای دریافت ویزای کار دبی هستند. از طرفی کشور امارات هم برای توسعه کشور خود، از افراد باتجربه و متخصص در زمینه مشاغلی که به پیشرفت این کشور کمک می‌کند، استقبال می‌کند.

دولت این کشور شرایط ویزای متفاوتی برای هر شغل و حرفه در نظر گرفته است، ولی مزیت خوبی که ویزای کار دبی دارد، این است که مدت‌زمان آن طولانی است و در نهایت می‌تواند با رعایت اصول و قوانینی از جانب متقاضی، به اقامت دائم تبدیل شود.

مهاجرت به امارات و دریافت اقامت دبی با مؤسسه پارسیس

امارات به‌ دلیل شرایط اقتصادی و کیفیت زندگی، افراد زیادی را برای کسب اقامت شهرهای توسعه‌یافته مانند دبی مشتاق کرده است. اگر به دنبال راه‌های ساده‌تر و بهتری برای دریافت اقامت دبی هستید، مشاوران حرفه‌ای پارسیس برای راهنمایی شما و قرارگیری در مسیر صحیح مهاجرت به دبی و کسب اقامت امارات آماده ارائه خدمات هستند.

چگونه اقامت امارات (دبی) را بگیریم؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]