بهترین هتل‌های مالدیو را بشناسید!

بهترین هتل‌های مالدیو را بشناسید!

بهترین هتل‌های مالدیو را بشناسید!

مالدیو به‌عنوان کشوری مسلمان، در نزدیکی هند و سریلانکا قرار دارد و آب و هوای گرم و مرطوب آن به دلیل نزدیکی به اقیانوس آرام است. اینجا می‌توانید به‌راحتی از غذاهای گوشتی تهیه شده با ذبح اسلامی لذت ببرید و در بهترین هتل های آن اقامت کنید.

سفر به مجمع‌الجزایر مالدیو که از 1200 جزیره کوچک و بزرگ با مناظر و زیبایی‌های مختلف، پوشیده شده، واقعا جذاب است. شما با پیدا کردن بهترین و مناسب‌ترین قیمت تور مالدیو سفر به این کشور در حال قدم گذاشتن به جایی شبیه به جزیره گنج هستید. 1200 ساحل گرم، منظره غروب خورشید، درختان و گیاهان عجیب، مرداب‌های زلال و شفاف، ماهی‌های رنگارنگ و آب و هوایی که در ایران به‌ندرت تجربه کردیم. البته ناگفته نماند میتوانید تور بالی را ترکیبی را به همراه تور مالدیو یا تایلند انتخاب کنید.

البته شاید تصور کنید که تمام این جزایر دارای هتل و اقامتگاه هستند؛ درحالی‌که این‌طور نیست. جالب است بدانید از تعداد 1200 جزیره این کشور فقط 202 جزیره آن حالت سکونتی دارد و از این تعداد هم فقط 88 عدد به‌عنوان جزیره گردشگری شناخته می‌شود. به همین دلیل تمامی اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در این 88 جزیره پراکنده شده است. در ادامه قصد دارم بهترین هتل های مالدیو را معرفی کنم تا در این سفر جذاب و خیال‌انگیز لحظات خاطره‌انگیزی برای خود ثبت کنید.

هتل رویاها (Dreams Hotel Male)

اگر به دنبال نزدیک‌ترین هتل به ساحل هستید، این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنم که فقط 30 قدم با ساحل فاصله دارد. درعین‌حال در دسته هتل های 3 ستاره است و قیمت مناسب‌تری است. هتل رویاها در جزیره هول هوماله و در آهیگاس ماگو قرار دارد و رویای قدم زدن روی شن‌های سفید ساحل و موج‌سواری و قایق‌سواری در آب‌هایی گرم و مرطوب را برای شما به حقیقت تبدیل می‌کند.

نکته جالب توجه دیگر اینکه هتل رویاها در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی ماله است و فقط ۳ کیلومتر از بزرگ‌ترین فرودگاه ماله فاصله دارد. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهایی مانند موزه هنر، کاخ ریاست جمهوری، و پارک برج چای دیدن کنید.

هتل شن‌های کریستالی (Crystal Sands Hotel)

بهترین هتل‌های مالدیو را بشناسید!

با رفتن به جزیره مافوشی و خیابان میری ماگو می‌توانید در این هتل زیبا اقامت کنید. درعین‌حال جزیره مافوشی در نزدیکی ماله، پایتخت مالدیو قرار دارد و به همین دلیل با اقامت در هتل شن‌های کریستالی می‌توانید بیشتر از جاهای دیدنی شهر ماله دیدن کنید.

این هتل هم امکانات اقامتی و رفاهی خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌طور مثال می‌توانید اتاق‌ها از قهوه ساز و چای‌ساز، وای-فای رایگان و یک مینی بار برخوردار هستند. همچنین می‌توانید از بازی‌هایی مانند جت اسکی، پاراسیلینگ لذت ببرید. این هتل هم در دسته هتل‌های سه ستاره قرار دارد، بنابراین اگر به دنبال قیمت تور مالدیو با مناسب‌ترین قیمت هستید، اقامت در این هتل گزینه خوبی است.

هتل ساحل میرو (Meeru Island Resort & Spa Maldives)

اگر برای سفر به مالدیو بودجه زیادی پس‌انداز کردید و قصد دارید به بهترین شکل از آن لذت ببرید، بهتر است به یک هتل 4 ستاره مانند هتل ساحل میرو بروید. این هتل هم در جزیره میروفنفوشی قرار دارد و امکاناتی مانند کلوپ‌های جداگانه‌ای برای کودکان و نوجوانان به همراه سرگرمی‌های بسیار زیاد ارائه می‌دهد.

درعین‌حال چند استخر روباز، سالن ورزشی و ماساژ و کلوپ ورزش‌های آبی دارد. همچنین ویلاهای روی آب این هتل با مساحت مناسب، سفری رویایی و بسیار هیجان‌انگیز را برای شما ثبت خواهد کرد.

هتل ساحل خورشید (Sun Island Resort & Spa Maldives)

بهترین هتل‌های مالدیو را بشناسید!

با اقامت در این هتل لوکس و 4 ستاره خورشید که در آری آتول جنوبی قرار دارد، می‌توانید سفر به نقطه‌ای بهشت روی زمین را تجربه کنید. این هتل امکاناتی مانند گردش در جزیره‌های اطراف، غواصی و شنا، غذاهای خوشمزه محلی و بین‌المللی، ماساژ و همچنین سم‌زدایی را به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر آن تمام ویلاهای این هتل هم روی آب قرار دارد تا از پنجره اتاق اختصاصی خودتان طلوع و غروب خورشید و مناظر زیبای و شگفت‌انگیز را ببینید و لذت ببرید.

هتل کاندیما (Kandima Maldives)

اگر تصور می‌کنید که در سفر به مالدیو دلیلی برای صرفه‌جویی وجود ندارد، پیشنهاد می‌کنم هتل‌های 5 ستاره این کشور را برای اقامت انتخاب کنید. هتل کاندیما هم که در جزیره کاندیما قرار دارد، در دسته هتل‌های 5 ستاره است که تمام امکانات را در بهترین شیک‌ترین حالت ممکن به شما ارائه می‌دهد.

در این هتل می‌توانید معنای واقعی ماساژ را درک کنید و از انواع تفریحات مانند ماساژ‌ها، اسکراب‌، استخر و فعالیت‌های آرامش‌بخش لذت ببرید. علاوه بر آن در هنگام ماساژ نگران بچه‌ها نباشید. هتل کاندیما امکاناتی مانند اتاق بازی و پارک آبی برای کودکان تعبیه کرده است. همچنین شما هم می‌توانید بعد از ماساژ از تفریحات دیگری مثل زمین تنیس، بدمینتون، والیبال ساحلی و فوتبال استفاده کنید.

هتل ریتی فارو(Reethi Faru Resort Maldives)

با اقامت در این هتل 5 ستاره که در جزیره فیلایدو خاطرات خوشی از تفریحات مختلف انتظار شما را می‌کشد. در اینجا می‌توانید از ورزش‌‌های آبی روی آب و زیر آب، ماساژ، آموزش غواصی، قایق‌سواری و ... استفاده کنید. علاوه بر آن 6 رستوران مختلف این هتل هم کمک می‌کنند که طعم غذاهای مختلف مالدیوی و بین‌المللی را بچشید. درنهایت اینکه ویلاهای این هتل هم روی آب، ساحل و باغ‌های زیبا قرار دارند. بنابراین بر اساس سلیقه خودتان گزینه بهتر را انتخاب کنید.

برای رفتن به استانبول و خرید پرواز تهران به استانبول یا هر پرواز خارجی دیگر از هر از مبدا در تهران و شهرستان ها به همه مقاصد داخلی و خارجی می توانید از سایت علی بابا رزرو کنید.
بهترین هتل‌های مالدیو را بشناسید!

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]