رزرو هتل هما تهران با تضمین بهترین قیمت در رهی نو

رزرو هتل هما تهران با تضمین بهترین قیمت در رهی نو

اگر به هر دلیلی مثل گشت‌وگذار، سفر کاری، شرکت در سمینار و جلسات و... عازم سفر به تهران هستید و قصد دارید در یکی از بهترین هتل های تهران اقامت گزینید، هتل هما تهران می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.

هتل هما که در سال 1352 در بخش شمالی خیابان ولیعصر و خیابان خدامی ساخته شد و برای ارائه خدمات بهتر، در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل از هتل های 5 ستاره تهران بوده و دارای فول‌امکانات و خدماتی بی‌نظیر است. اما به دلیل 5 ستاره بودن و امکاناتی که دارد قیمت هتل هما تهران گران بوده و هرکسی تمایل به اقامت در آن را ندارد، اما از طرفی دوست دارند که یکی از اتاق‌های این هتل را رزرو کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوند.

برای همین، ما در رهی نو با معرفی امکانات و انواع اتاق و رستوران‌های این هتل، به شما کمک می‌کنیم تا این هتل را بیش‌تر بشناسید و برای رزرو هتل هما تهران از سامانه رهی نو، تخفیفات ویژه‌ای دریافت کنید و با قیمتی مناسب‌تر یکی از سوئیت و اتاق‌های هتل هما را رزرو کنید.

رزرو هتل هما تهران با تضمین بهترین قیمت در رهی نو

 امکانات هتل هما تهران

هتل هما مانند هر هتل 5 ستاره دیگری امکانات زیادی دارد و می‌توانید با رزرو هتل، از این امکانات هم استفاده کنید. از بهترین امکانات این هتل می‌تواند به دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری و دیدنی تهران مانند کاخ موزه ملت و گلستان، پارک جنگل لویزان، دریاچه پارک جنگلی چیتگر، بوستان آب‌وآتش، پارک ارم و مراکز مهم ساسی و اقتصادی و مراکز خرید اشاره کرد.

امکانات داخل هتل هم شامل: استخر و سونا و جکوزی، سالن‌های مختلف از جمله سالن تشریفات، کنفرانس، آمفی‌تئاتر، اجتماعات، کنفرانس و همایش، رستوران و کافی‌شاپ، ماهواره، اینترنت، دستگاه ATM، فروشگاه، امکانات افراد کم‌توان (معلولین)، صندوق امانات، روم سرویس، پارکینگ، اجاره ماشین، سالن مخصوص سیگار، رستوران و کافی‌شاپ و ... است.

انواع اتاق‌های هتل هما

در رزرو هتل هما باید انتخاب کنید که کدام اتاق یا سوئیت مناسب شما بوده و آن را می‌خواهید، پس بهتر است از قبل، با اتاق‌های آن آشنا شوید. هتل هما 16 طبقه و 177 باب اتاق و سوئیت مجهز دارد که دارای آب‌وهوایی خوب و چشم‌اندازی زیبا هستند. از طرفی معماری قدیمی این ساختمان حس خوب و نوستالژیک به میهمانان انتقال می‌دهد.

اتاق‌ها شامل اتاق تک‌نفره و دونفره اقتصادی، دو تخته دبل و دوتخته توئین، سوئیت معمولی یک‌خوابه، اتاق هما کلاس توئین، اتاق هما کلاس دبل، سوئیت رویال، سوئیت هما کلاس یک‌خوابه است که هرکدام از موارد گفته شده، باتوجه‌به امکانات داخل اتاق و سوئیت، قیمت‌های متفاوتی دارند. اما در حالت کلی قیمت هتل هما تهران از 1.950.000 شروع شده و تا 7.000.000 تومان متغیر است و این بستگی به نوع اتاق انتخابی شما دارد.

امکانات داخل اتاق و سوئیت‌ها شامل: صبحانه، یخچال، مبلمان، مینی بار با هزینه، صندوق امانات در اتاق و ... است.

رستوران های هتل هما تهران

رستوران های هتل هما تهران دارای بالاترین کیفیت هستند و غذا و نوشیدنی‌های بی‌نظیری دارند. رستوران‌ها عبارت‌اند از:

ـ رستوران هما کلاس: این رستوران در طبقه 16 و بالای هتل قرار دارد که می‌توانید زمانی که غذا می‌خورید به تماشای تهران زیبا و کوه‌های البرز بپردازید و از صدای دلنواز پیانو لذت ببرید. آشپزهای این رستوران بسیار ماهر بوده و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی و فست‌فود را با تازه‌ترین مواد غذایی و عطر و طعمی لذیذ آماده می‌کنند که می‌توانید مزه‌های جدید و متفاوتی را تجربه کنید.

ـ رستوران گلستان هتل هما: این رستوران در طبقه همکف هتل هما واقع شده و انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت را توسط آشپزها و پرسنل مجرب تهیه می‌کنند. این هتل در طی 24 ساعت شبانه‌روز، پذیرای میهمانان است و ظرفیت 180 نفری دارد.

ـ رستوران لابی هتل هما: این رستوران در جوار رستوران گلستان قرار دارد و آماده پذیرایی از مهمانان با غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و لذیذ است. می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را سفارش داده و با کیفیتی بی‌نظیر و طعم لذیذی که غذاها دارند لحظات خوبی را از صرف غذای خود تجربه کنید.

رستوران تابستانی دلفین هتل هما: همان‌طور که از نامش پیدا است، این هتل مخصوص روزهای تابستانی اقامت میهمانان در هتل است. قرار گرفتن این هتل در کنار استخر و فضایی روباز، لذت صرف غذا را با نسیم ملایمی که می‌وزد مضاعف می‌کند. در این رستوران می‌توانید فیله استیک، استیک شیرماهی، کباب کوبیده با نان داغ و ریحان و انواع غذاهای دیگری سفارش داده و نوش‌جان کنید.

رزرو هتل هما تهران با تضمین بهترین قیمت در رهی نو

قوانین هتل هما تهران

ـ ساعت تحویل دادن اتاق و سوئیت‌ها 14 و ساعت تحویل گرفتن 12 است؛ اما اگر قصد تمدید اقامت خود تا ساعت 18 را داشتید، باید نصف هزینه اقامت یک شب کامل و اگر تا بعد از ساعت 18 تمدید کنید باید هزینه اقامت یک شب کامل را پرداخت کنید.

ـ باتوجه‌به قوانین هتل هما تهران، اقامت برای کودکان تا 7 سال رایگان است.

ـ پذیرش بانوان تنهای بالای 18 سال، با ارائه کارت شناسایی بلامانع است.

ـ پذیرش صیغه نامه در این هتل امکان‌پذیر نیست.

ـ همراه داشتن کارت شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه برای مسافران داخلی و پاسپورت برای مسافران خارجی الزامی است.

ـ قوانین کنسلی برحسب زمان رزرو محاسبه می‌شود و زمانی که رزرو خود را کنسل کنید، شرایط و مبلغ تعیین شده و هزینه شما برگردانده می‌شود.

ـ ارائه کارت واکسن دیجیتالی الزامی است.

رزرو آنلاین هتل هما از رهی نو

همان‌طور که مطالعه کردید این هتل از هتل های لوکس تهران شمرده می‌شود و طرف‌داران زیادی دارد. برای رزرو این هتل می‌توانید به سامانه رزرو آنلاین در سایت رهی نو مراجعه کنید و با رزرو آنلاین هتل هما و هر اتاق و سوئیتی را که خواستید، با تخفیف و قیمتی پایین‌تر از قیمت اصلی رزرو کنید. ما در رهی نو تضمین می‌کنیم که به پشتوانه ما می‌توانید لحظاتی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز از سفرتان به تهران و اقامت در هتل هما داشته باشید.

رزرو هتل هما تهران با تضمین بهترین قیمت در رهی نو

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]