پرواز خارجی دبی به تهران با اسنپ تریپ

پرواز خارجی دبی به تهران با اسنپ تریپ

دبی یکی از مقاصد پرطرف‌دار خارجی برای ایرانی‌ها است. بسیاری از ایرانی‌ها، دبی را به‌عنوان مکان دوم زندگی خود انتخاب کرده‌اند و مدام در رفت‌وآمد بین ایران و دبی هستند. خیلی‌ها هم به‌منظور کار یا انجام برخی پروژه‌ها مدام بین تهران و دبی در تردد هستند. به همین علت، بلیط پرواز دبی به تهران یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌های خارجی به شمار می‌رود؛ بنابراین یافتن این بلیط در زمان مشخص و با قیمت مناسب، ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد. به همین دلیل، ما در ادامه به بررسی جوانب مختلف این پرواز خارجی خواهیم پرداخت.

پرواز خارجی دبی به تهران با اسنپ تریپ

قیمت بلیط هواپیما دبی به مقصد تهران

قیمت پرواز دبی تهران به عوامل مختلفی همچون سیستمی یا چارتری بودن پرواز، تاریخ پرواز، نوع ایرلاین و زمان خرید بلیط بستگی دارد. به‌طورکلی، قیمت بلیط پرواز خارجی و داخلی تحت‌تأثیر هرکدام از این عوامل می‌تواند کم یا زیاد شود. بااین‌حال، یک راهکار قابل‌اعتماد و هوشمندانه برای یک خرید مطمئن، استفاده از سامانه اسنپ تریپ است. در این سامانه شما به‌راحتی می‌توانید با یک جستجوی ساده، پرواز‌های دبی تهران را جستجو و ارزان‌ترین بلیط را برای خود خریداری کنید.

بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان دبی به تهران

تهران یکی از پرجمعیت‌ترین شهر‌های دنیا به شمار می‌رود؛ بنابراین همانند بسیاری از این شهر‌های پرجمعیت، در ایام تعطیلات خلوت است. چرا که اکثر شهروندان تهرانی در ایام تعطیلات ترجیح می‌دهند به اماکن خوش‌آب‌وهواتری بروند. ایام تعطیلات ایران، فرصت مناسبی برای تهیه بلیط ارزان‌قیمت دبی به تهران است. بااین‌حال، توصیه‌های زیر را برای خرید بلیط ارزان دبی به تهران در نظر بگیرید:

  • اگر مدام بین دو شهر تهران و دبی در تردد هستید، بلیط پرواز دبی به تهران را به‌صورت رفت‌وبرگشت خریداری کنید.
  • قیمت پرواز خارجی دبی به تهران را از چند روز قبل بررسی و مناسب‌ترین قیمت را خریداری کنید.
  • بلافاصله پس از یافتن بلیط با قیمت مناسب، آن را رزرو کنید؛ چون با نزدیک‌شدن به زمان پرواز و تکمیل ظرفیت، امکان افزایش قیمت هم وجود دارد.
  • در گزینه‌های موجود در سایت، تنها به جستجوی بلیط‌های چارتری بپردازید. بلیط‌های چارتری ارزان‌تر از بلیط‌های سیستمی هستند.
  • اگر زمان و روز پرواز برای شما مهم نیست، بلیط لحظه آخری پرواز دبی به مقصد تهران را رزرو کنید.
پرواز خارجی دبی به تهران با اسنپ تریپ

بهترین خطوط هوایی مسیر تهران دبی

خطوط هوایی که پرواز دبی به مقصد تهران را ارائه می‌دهند، شامل موارد زیر هستند:

  • پرواز دبی تهران هواپیمایی ایران‌ایر
  • پرواز دبی تهران هواپیمایی قطر
  • پرواز دبی تهران هواپیمایی فلای دبی
  • پرواز دبی تهران هواپیمایی ماهان
  • پرواز دبی تهران هواپیمایی امارات
  • پرواز دبی تهران هواپیمایی ترکیش

پرواز دبی تهران چقدر طول می‌کشد

فاصله هوایی دبی تا تهران معادل 1220 کیلومتر است. مدت‌زمان پرواز دبی به تهران می‌تواند تحت‌تأثیر شرایط آب‌وهوایی این دو شهر، وضعیت فرودگاه‌ها و شرایط جوی متغیر باشد. اما به‌صورت حدودی تقریبا یک ساعت و 55 دقیقه طول می‌کشد تا هواپیمای دبی به مقصد تهران در فرودگاه تهران بنشیند.

از فرودگاه بین‌المللی دبی تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

یکی از مسیر‌های هوایی پرتردد بین ایران و امارات، مسیر دبی تهران است. سال‌ها است که مسافران بسیار زیادی در این مسیر جابه‌جا می‌شوند. جابه‌جایی در این مسیر از طریق فرودگاه بین‌المللی دبی و فرودگاه امام خمینی تهران صورت می‌گیرد.

فرودگاه بین‌المللی دبی یکی از مراکز اصلی پروازی در دنیا است. سالانه تعداد زیادی از پرواز‌های خارجی در همین فرودگاه ثبت می‌شوند. مرکز اصلی پرواز‌های هواپیمایی فلای دبی و امارات در این فرودگاه است. کام ایر، آسمان، ترکیش، اینتر ایر، ایران‌ایر، کانتاس، اتحاد و بسیاری از خطوط هوایی معتبر دنیا در فرودگاه بین‌المللی دبی فعالیت می‌کنند.

از طرف دیگر، فرودگاه امام خمینی سه پایانه فعال دارد. پایانه سلام اخیرا در این فرودگاه افتتاح شده است. فرودگاه امام خمینی تقریبا به بیشتر کشور‌های اروپایی و آسیایی از جمله امارات پرواز دارد.

تهیه بلیط هواپیما دبی به تهران از اسنپ تریپ

برای تجربه خرید بلیط ارزان‌قیمت پرواز دبی به تهران می‌توانید از سامانه جامع اسنپ تریپ کمک بگیرید. همچنین در حین خرید می‌توانید از مزایای فراوانی که در این سایت وجود دارند هم بهره‌مند شوید. پس از مراجعه به سایت و جستجوی مبدا و مقصد و همچنین تاریخ پرواز، قادر خواهید بود از بین ده‌ها خطوط هوایی و ساعت‌های مختلف، پرواز متناسب با شرایط خود را رزرو کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق این سایت، پرواز چارتری دبی به تهران را هم با بهترین قیمت خریداری کنید.

نحوه رزرو بلیط هواپیما دبی به تهران از اسنپ تریپ

  1. دبی را به‌عنوان مبدا و تهران را به‌عنوان مقصد انتخاب کنید.
  2. نوع پرواز خود را انتخاب کنید. (رفت‌وبرگشت، چند مسیری، یک‌طرفه)
  3. تاریخ رفت و در صورت نیاز، برگشت را وارد کنید.
  4. در قسمت کلاس پروازی و تعداد، تعداد مسافران و نوع کلاس را انتخاب کنید.
  5. روی جستجو کلیک کرده و لیستی از پرواز‌های متناسب با شرایط خود را مشاهده کنید.
  6. پس از انتخاب گزینه موردنظر و ثبت‌نام می‌توانید فرایند خرید را با پرداخت شتابی تکمیل کنید.
  7. یک فایل (PDF) حاوی بلیط پرواز دبی به تهران به ایمیل شما ارسال می‌شود. لزومی به پرینت گرفتن از بلیط پرواز خارجی نیست و ارائه کارت ملی یا پاسپورت کفایت می‌کند.

جمع‌بندی

آیا برای یک سفر کوتاه به دبی رفته‌اید و حالا قصد بازگشت دارید؟ آیا شهروند اماراتی هستید و برای دیدن خانواده خود می‌خواهید به تهران بیایید؟ آیا در امارات شاغل هستید و باید مدام در تردد باشید؟ سامانه اسنپ تریپ در خدمت شما است تا با خیال راحت برای سفر‌های خود بلیط رزرو کرده و یک سفر بدون دغدغه را تجربه کنید.

پرواز خارجی دبی به تهران با اسنپ تریپ

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]