خرید ویلا در استان گیلان

خرید ویلا در استان گیلان

با توجه به مهاجرت اکثر شهرستانی ها به کلان شهرهایی مانند تهران و.. برای اشتغال، تحصیل، درمان و... متاسفانه با وجود ازدحام جمعیت، ترافیک های سرسام آور، حجم بالای کار، آلودگی هوا و سایر مشکلات دیگر در زمینه های مختلف دسترسی به مکان های تفریحی بسیار محدود است. توصیه می شود برای ایام تعطیلات برای سپری شدن اوقات فراغت به استان های شمالی کشور مسافرت شود. با گیلیم همراه باشید:

در صورتیکه قصد سرمایه گذاری در شمال کشور دارید می توانید با توجه به بودجه اولیه و مشورت با کارشناسان و مشاورین املاک معتبر اقدام به خرید ویلا و یا زمین نمایید. با خرید ویلا و اجاره دادن به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و... می توان به درآمد و سود خوبی در کوتاه مدت دست یافت.

خرید ویلا در استان گیلان

توجه داشته باشید استان گیلان در مسافت بالای 300 کیلومتر از تهران ( پایتخت ایران) قرار دارد و نسبت به شهرستان های استان مازندران از مسافران، توریست ها، گردشگران نسبتا کمتری برخوردار است و همچنین مراکز خرید در ایام تعطیل فعال نمی باشند.

مرکز استان گیلان شهر رشت می باشد و دارای بیش از 15شهرستان از جمله صومعه سرا، رضوانشهر، فومن، لاهیجان، لنگرود، ماسال، رودسر، رودبار، شفت، رشت، بندر انزلی، تالش، آستارا، آستانه، سیاهکل می باشد. دریای خزر در بخش شمالی استان گیلان قرار دارد.

برای خرید ویلا در استان گیلان حتما باید بودجه اولیه و توان مالی خود را ارزیابی نموده و در اولویت قرار داد. در صورتیکه توان خرید ویلا با متراژ بالا و هزینه بالا ندارید از خرید ویلا صرف نظر کرده و توصیه می شود ویلا و یا زمینی را متناسب با بودجه خود تهیه نمایید.

وضعیت آب و هوایی استان گیلان چگونه است؟

استان گیلان بدلیل نزدیک بودن به رشته کوه البرز و همچنین دریای خزر و نزدیکی به دریا دارای آب و هوای بسیار مطلوب، بارش بسیار مناسب، عدم وجود آلودگی هوا موقعیت بسیار مناسب برای خرید زمین و یا ویلا را فراهم کرده است.

توصیه می شود افرادی که از بیماری های ریوی، کلیوی، اگزومای پوستی، حساسیت چشمی و... رنج می برند با خرید ویلا و سکونت در این مناطق تا حد چشمگیری روند بهبودی را افزایش دهند. زیرا این مناطق بدلیل بارش بسیار زیاد باران تحت هیچ شرایطی آلودگی هوا را بدنبال ندارد.

برای خرید ویلا در استان گیلان به چه نکاتی باید توجه نمود؟

استان گیلان دارای آب و هوای بسیار مطلوب، عدم آلودگی هوا، بدلیل قرار گرفتن دریای خزر در ضلع شمالی این شهرستان دارای پوشش گیاهی بسیار مناسب می باشد. در نظر داشته باشید برای تمامی اوقات اصول ایمنی برای عدم جاری شدن سیلاب را رعایت نمایید، زیرا بدلیل بارش نا بهنگام باران امکان ایجاد حوادثی از قبیل سیل، جاری شدن روان آب ها در سراسر شهر بخصوص در روزهای آفتابی وجود دارد.

خرید ویلا در استان گیلان

برای خریدویلا در استان گیلان باید به مواردی که در زیر توصیه می شود توجه نمود:

  • داشتن بودجه کافی برای خرید زمین و یا ویلا در استان گیلان
  • مشورت با متخصصین و یا مشاورین املاک مجرب
  • تعیین نوع کاربری زمین (تجاری، مسکونی و..) و ویلا
  • تعیین نوع مالکیت زمین و یا ویلا (حقیقی یا حقوقی)
  • فاصله از شهر یا مراکز رفاهی
  • فاصله از تهران
  • موقعیت جغرافیایی ویلا

مزایای خرید ویلا در استان گیلان

شهرستان گیلان بدلیل وجود پوشش گیاهی و بارش های پی در پی در طی روز زمینه مناسبی برای کشت برنج، چای، پنبه و... فراهم کرده است. توصیه می شود برای اشتغال زایی و کسب سود فراوان اقدام به خرید زمین زراعی نموده و در کنار زمین اقدام به ساخت ویلا برای رفاه خود نمایید .

معایب خرید ویلا در استان گیلان

یکی از معایب سفر به استان گیلان بدلیل عدم سهولت دسترسی به مناطق دیدنی، ییلاق ها، جنگل ها و... می باشد،  زیرا برای رسیدن به این مناطق باید از  مسیر های بسیار سخت و پر پیچ و خم باید عبور کرد و گاهی با تلکابین این مسیرها  طی می شوند.

در استان گیلان بافت شهرستان ها نسبت به شهرستان های استان مازندران قدیمی تر و فرسوده تر است و همچنین در ایام تعطیل شاهد ازدحام جمعیت و ترافیک بسیار سنگین در سطح جاده ها هستیم و نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این که مراکز خرید در شهرستان های استان گیلان تعطیل می باشند.

در استان گیلان لیست امکانات رفاهی از جمله رستوان ها، هتل ها، مراکز خرید و.. در اختیار کاربران قرار نمی گیرد زیرا این استان به قدر کافی پیشرفت نداشته و دارای بافت فسوده و بسیار قدیمی و کهنه است. نسبت به سایر استان های کشور گردشگران کمتری دارد بدین دلیل خرید ویلا برای سرمایه گذاری توصیه نمی شود.

خرید ویلا در شهرستان لنگرود

شهر لنگرود یکی از شهرستان های بسیار زیبا و جذاب استان گیلان می باشد که در حدود 60 کیلومتری شهر رشت قرار دارد. این شهرستان بدلیل وجود آب و هوای مطلوب دارای طبیعتی بسیار زیبا و ترکیبی از جنگل و دریا است.

یکی از مزایای بسیار بارز شهرستان لنگرود مسافت بسیار کم با شهرستان لاهیجان است. شهرستان لاهیجان دارای بافت بسیار زیبا می باشد. از این رو توصیه می شود افرادی که قصد اشتغال زایی و سرمایه گذاری در بخش خرید زمین و ویلا دارند این مناطق بسیار مناسب هستند.

خرید ویلا در استان گیلان

خرید ویلا در سواحل انزلی

امروزه سواحل بندر انزلی بدلیل وجود جاذبه های بسیار زیادی از جمله مراکز تفریحی، ویلایی و... سبب جذب گردشگران بسیار زیادی از مناطق مختلف نموده است. افزایش جمعیت در ایام تعطیل مانند عید نوروز و.. موقعیت بسیار مناسب برای خرید ویلا و اجاره دادن به مسافران را فراهم نموده است.

همچنین برای کسب درآمد می توان با ساخت ویلا در استان گیلان، ساخت هتل، مراکز خرید، ساخت رستوران های سنتی و کلاسیک، مراکز تفریحی (مانند احداث شهر بازی، پارک و...) و.. در سواحل بندر انزلی اقدام نمود. همانگونه که در مباحث قبل اشاره شد بودجه اولیه در اولویت قرار داده شود.

https://gillim.ir/property-type/villa/

خرید ویلا در استان گیلان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]