ارزان‌ترین مراکز خرید در فرانسه کجاست؟

ارزان‌ترین مراکز خرید در فرانسه کجاست؟

پاریس یکی از شهرهای رویایی است که علاوه بر جاذبه های دیدنی و توریستی، مراکز خرید فراوان و قیمت مناسبی نیز دارد. شاید اینگونه به نظر برسد که خرید در تمام پاساژهای فرانسه بسیار گران باشد، اما در ادامه شما را با ارزان ترین مراکز خرید در این شهر آشنا می کنیم.

ارزان‌ترین مراکز خرید در فرانسه کجاست؟

معرفی مراکز خرید ارزان در فرانسه

مراکز خرید بسیاری در شهر توریستی فرانسه و شهرهای اطراف آن وجود دارد که در ادامه به معروف ترین و ارزان ترین آنها اشاره می کنیم:

1- بازار سن توان (St Ouen):

یکی از بازارهای معروف فرانسه با بیش از 1000 غرفه می باشد که توریست های بسیاری را از مناطق مختلف جهان به سمت خود جذب کرده است. در واقع بازار سن توان، از 15 بازار جدا از هم تشکیل شده که می توانید هر آنچه که نیاز دارید را در آن پیدا کنید. در این بازار که یکشنبه و دوشنبه هر هفته برپا می شود می توان کتاب های نایاب، عتیقه های ارزشمند و سایر وسایل کاربردی را پیدا کرد.

2- بازار Marché aux Puces de Montreuil:

اگر به گشت و گذار در بازارهای شلوغ علاقه دارید، خرید از بازار Marché aux Puces de Montreuil را به شما پیشنهاد می کنیم. در این بازار اقلام مورد نیاز و بسیاری برای خرید وجود دارد که با توجه به شرایط مالی خود میتوانید خرید کنید. فروشگاه های این بازار شامل پوشاک های مجلل، لوازم آرایشی، زیورآلات، جواهرات و ... می باشد؛ بنابراین اگر با تور فرانسه ایتالیا به شهر پاریس سفر کردید، این بازار را از دست ندهید. همچنین اگر قصد خرید از بازارهای جامع و عمده فروشی را دارید، بهتر است سری به این بازار بزنید و خرید خود را با قیمت های مناسب تری انجام دهید. به علاوه در صورت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای رسیدن به این بازار، می توانید از خط مترو Porte de Montreuil استفاده کنید، که در فاصله کمی از این بازار قرار دارد.

ارزان‌ترین مراکز خرید در فرانسه کجاست؟

3- خیابان کومرس پاریس:

از جمله بازارهای ارزان قیمت و معروف پاریس، غرفه های ایجاد شده در خیابان کومرس می باشد. در واقع خیابان کومرس، یکی از خیابان های پنهان این شهر است که در صورت پیدا کردن آن می توانید خرید خود را به صورت کامل انجام دهید. در این بازار لباس های جدید با قیمت مناسب و هر آنچه دیگر که بخواهید به فروش می رسد. همچنین می توانید پس از اتمام خرید، در کافه های این بازار یک فنجان شکلات داغ برای رفع خستگی میل نمایید.

4- بازار ماژ اوتلت:

از دیگر بازارهای معروف فرانسه بوده که می توانید وسایل و محصولات قدیمی را با 50 درصد تخفیف و زیر قیمت اصلی خرید کنید. اجناس این بازار شامل انواع پیراهن و کت های متنوع، اکسسوری های زیبا، کیف و کفش و ... می باشد. این بازار واقع در خیابان مارتیر بوده که روز به روز تعداد فروشگاه های آن در حال گسترش است.

5- بازار کلودی پیرلو:

اگر قصد خرید لباس های شیک و جذاب فرانسوی را دارید، بهتر است این بازار را از دست ندهید. ست های بسیار جذابی را می توان از میان اجناس بازار کلودی پیرلو انتخاب کرد که زیبایی شما را دو چندان می کند. با خرید از این بازار در تمام طول سال از تخفیف های 50 درصدی بهره مند خواهید شد.

6- بازار اکیورک استاک:

بازار اکیورک استاک، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید لباس های روزمره و معمول می باشد. اغلب اجناس این بازار از پنبه ارگانیک و پشم ساخته شده است که می توانید اقلام جذاب و زیبایی را برای خود انتخاب کنید. همچنین علاوه بر پوشاک، می توانید از سایر محصولات این بازار از جمله اکسسوری های جذاب و متنوع نیز بهره ببرید.

7- یوزین سنتر:

یوزین سنتر، یکی از مراکز خرید قیمت مناسب پاریس به شمار می رود، که تنها 45 دقیقه از پایتخت فاصله دارد. برندهای معروف و معتبر نظیر نایک، لئونیداس، پایونیر، لیواریز و والژ در این مرکز وجود دارد. همچنین در این بازار بوتیک های فراوان لباس، کیف و کفش، کالاهای چرم و سایر خوراکی های خوشمزه دیده می شود. رستوران های واقع شده در این مرکز خرید، غذاهای خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. همچنین بوتیک های این بازار، اجناس فصل قبل خود را با 40 تا 80 درصد تخفیف به فروش می رساند. بنابراین در صورت برگزاری دوره های تخفیف مجدد، قیمت اجناس تخفیف خورده نیز بار دیگر کاهش می یابد. به همین دلیل این مرکز برای خرید اجناس باکیفیت و کالاهای لوکس اروپایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

ارزان‌ترین مراکز خرید در فرانسه کجاست؟

8- بازار Marché Bastille:

همانطور که از نام این بازار پیداست، در نزدیکی مکان تاریخی باستیل واقع شده و یکی از بزرگترین بازارهای پاریس به شمار می رود. در این بازار انواع میوه و سبزیجات تازه، غذاهای فصلی بسیار لذیذ، گوشت و سایر مواد غذایی یافت می شود. همچنین علاوه بر مواد غذایی، کالاهای چرم اصل نظیر کیف های دستی و پولی چرم، انواع پوشاک و عتیقه فروشی نیز به چشم می خورد. اگر به دنبال یک خری کامل و هیجان انگیز هستید، گشت و گذار در این بازار را از دست ندهید. اجناس این بازار علاوه بر کیفیت بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

9- بازار لا واله ویلاژ:

اگر قصد خرید اجناس لوکس با قیمت مناسب را دارید، بهتر است به بازار لا واله ویلاژ سر بزنید. در واقع می توان این مرکز خرید را، یکی از بازارهای لوکس ارزان قیمت نیز به شمار آورد. در هنگام سفر به پاریس و تفریح در دیزنی لند، می توانید از این مرکز خرید نیز دیدن کنید. زیرا فاصله آن تا دیزنی لند کمتر از 10 دقیقه با ماشین خواهد بود. این مرکز خرید دارای 120 بوتیک طراحی مد و کالاهای چرم اصل می باشد؛ همچنین برندهای معروفی چون بالمن، گس، مایکل کورس و جیمی چو در این بازار به چشم می خورد. اغلب فروشگاه های این بازار اجناس برند خود را 30 درصد و برخی مواقع 70 درصد ارزان تر از سایر مراکز خرید پاریس به فروش می رساند. همچنین برخی از فروشگاه ها برای راحتی مشتریان و اجتناب از شلوغی، ثبت نام آنلاین جهت خرید غیر حضوری انجام می دهند. در کل میتوان گفت بازار لا واله ویلاژ، برای خرید کالاهای با کیفیت و ارزان قیمت بسیار مناسب است.

ارزان‌ترین مراکز خرید در فرانسه کجاست؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]