معرفی کامل رستوران مکث کرمان؛ معرفی و راه‌های ارتباطی

معرفی کامل رستوران مکث کرمان؛ معرفی و راه‌های ارتباطی

در بین لیست رستوران های کرمان در هر زمینه‌ای، از غذای سنتی گرفته تا کبابی و غذای فرنگی و پیتزا و گریل، همواره یک گزینه پرطرفدار و مشهور با نام «مکث» می‌توان پیدا کرد! همه این رستوران‌ها و غذافروشی‌ها متعلق به مجموعه غذایی مکث است. این مجموعه یکی از موفق‌ترین گروه‌های غذایی کرمان بوده و پنج زیر مجموعه رستوران سنتی مکث، کبابی مکث، پیتزا مکث، ساندویچ مکث و ساندویچ مستر جهانگرد متعلق به آن است.

معرفی کامل رستوران مکث کرمان؛ معرفی و راه‌های ارتباطی

فضای داخلی رستوران سنتی مکث کرمان.

شما می‌توانید سری به اینستاگرام مجموعه غذایی مکث بزنید و درباره زیرمجموعه‌ها و امکانات مختلف این مجموعه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا همه‌چیز را درباره این مجموعه غذایی بررسی کنیم.

 

رستوران سنتی مکث کرمان؛ خوشمزه و با کیفیت

اگر به لیست‌های مرتبط با بهترین رستوران های سنتی کرمان سر زده باشید، حتما بارها به اسم "رستوران سنتی مکث کرمان" برخورد کرده‌اید! رستوران مکث علی‌رغم آنکه از لحاظ قیمت غذاها و همچنین فضای رستوران در رده رستوران‌های گران‌قیمت و لاکچری قرار نمی‌گیرد، به خوبی توانسته است جای خود را در بین بهترین رستوران‌های این شهر پیدا کند و به یکی از هدف‌های گردشگری تبدیل شود.

دلیل این موفقیت زیاد بیش از هرچیز به غذاهای بی‌نظیر این رستوران برمی‌گردد؛ رستوران مکث از بهترین سرآشپزهای شهر کرمان بهره گرفته است و از همین جهت به خوبی توانسته نظر مشتریان خود را جلب کند.

یک دلیل دیگر نیز ارائه غذاهای سنتی کرمان نظیر "بز قورمه" است. رستوران سنتی مکث بی‌شک یکی از مشهورترین و بهترین بوز قورمه‌های این شهر را دارد؛ بنابراین اگر قصد سفر به کرمان را دارید، حتماً بزقرمه مکث را امتحان کنید.

یک موضوع جذاب دیگر نیز درباره غذاهای این رستوران وجود دارد و آن دورچین‌های خوشمزه‌ای است که در کنار غذاها وجود دارد. این دورچین‌ها بسیار خوش‌سلیقه انتخاب شده‌اند و متناسب با مزه غذاها، دورچین‌های مختلفی به شما عرضه می‌شود. بسیاری اوقات اما این دورچین شامل لیمو، کلم ترشی، سبزی خوردن، فلفل دلمه‌ای و هویج بوده که برخی از آن‌ها به خوبی طعم‌دار شده‌اند.

معرفی کامل رستوران مکث کرمان؛ معرفی و راه‌های ارتباطی

تجربه طعم غذای اصیل ایرانی در رستوران سنتی مکث

این رستوران سنتی کرمان یک ویژگی‌ جذاب دیگر نیز دارد و آن استفاده از نان محلی کرمان و برنج ایرانی برای خوراک‌هاست. نان محلی کرمان یک نان خاص است که تنها در همین شهر پخت می‌شود و در شهرهای دیگر به سختی می‌توان نمونه آن را پیدا کرد. بنابراین اگر به این رستوران سر زدید، حتماً از این نان محلی خوشمزه نیز نوش جان کنید.

در ادامه لیست اصلی غذاهای این رستوران را مشاهده می‌کنید:

 

 

دیزی گوسفندی

گوشت گوسفندی، دورچین، یک بسته نان محلی

بز قورمه

مخلوط گوشت گوساله کوبیده‌شده، نخود، لوبیا، کشک، نعنا، دورچین، نان محلی

کشک بادمجان

بادمجان، کشک، نعنا، دورچین، نان محلی

چلو یا خوراک جوجه کباب زعفرانی

جوجه کباب سینه مرغ، برنج ایرانی یا نان محلی، دورچین

چلو یا خوراک گوشت

گوشت گوساله، دورچین، نان محلی یا برنج ایرانی

چلو یا خوراک مرغ سرخ شده

یک تکه مرغ سرخ شده، دورچین، برنج ایرانی یا نان محلی

چلو یا خوراک ماهی قزل‌آلا سرخ شده

یک عدد ماهی قزل‌آلا کامل، دورچین، برنج ایرانی یا نان محلی

چلو رولت

۴ برش رولت گوشت گوسفندی و گوساله چرخ‌شده، برنج ایرانی، دورچین

چلو فیله کباب

فیله کباب گوسفندی، برنج ایرانی، دورچین

چلو یا خوراک ناگت میگو

۷ عدد ناگت میگو، دورچین، برنج ایرانی یا نان محلی

چلو خورشت قورمه سبزی

خورشت قورمه سبزی، ۲ تکه گوشت گوساله، برنج ایرانی، دورچین

 

 

بزقرمه‌ی خوشمزه‌ی رستوران سنتی مکث

درباره بز قورمه توضیح دادیم؛ حال بیایید کمی بیشتر درباره آن بدانیم. بز قورمه در اصل نوعی گوشت کوبیده است و ظاهری شبیه به دیگر آش‌ها و گوشت‌کوبیده‌های ایرانی دارد. بزقورمه از ترکیب گوشت با کشک، نعناع داغ، سیرداغ و زعفران تهیه می‌شود و مزه‌ای فوق‌العاده خوشمزه دارد. کرمانی‌ها این غذا را به دو شکل آب‌دار یا غلیظ تهیه می‌کنند و شما می‌توانید در هنگام سفارش این غذا، نوع آب‌دار یا غلیظ آن را سفارش دهید. به شما پیشنهاد می‌دهیم حتما از این غذای خوشمزه بچشید!

درباره فضای رستوران سنتی مکث نیز کمی بیشتر توضیح دهیم: باید بدانید که فضای این رستوران چندان بزرگ نیست و دکوراسیون داخلی آن نیز چیزی شبیه به رستوران‌های کوچک و متوسط است؛ البته به جای میز و صندلی از تخته‌ و فرش سنتی استفاده شده و از همین رو دکوراسیون داخلی کاملا سنتی و جذابی دارد.

معرفی کامل رستوران مکث کرمان؛ معرفی و راه‌های ارتباطی

پیتزایی مکث از جمله محبوب‌ترین پیتزایی‌های شهر کرمان.

این رستوران در محدوده بلوار جمهوری از آزادی تا فرهنگیان کرمان قرار دارد و آدرس دقیق آن بلوار جمهوری، چهارراه امام جمعه است. شما می‌توانید از طریق تلفن 32458004 با این رستوران تماس بگیرید و میز رزرو کنید.

 ساعات کار رستوران مکث از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب خواهد بود. این رستوران فاصله نزدیکی با هتل جهانگردی کرمان، هتل سنتی شهباز، هتل پارس کرمان، حمام عمومی سعدی، آتشکده دولت خانه و باغ موزه هرندی دارد و بنابراین دسترسی شما به هتل‌ها و مکان‌های دیدنی شهر راحت خواهد بود.

کبابی مکث کرمان، برای کباب خور‌ها

همان‌طور که گفتیم، مکث یک مجموعه غذایی است و به جز رستوران سنتی، شعبه‌های دیگری نیز دارد. یکی از این شعبه‌ها، کبابی مکث کرمان است. اگر کباب‌خور حرفه‌ای هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به این کبابی فوق‌العاده بزنید؛ مطمئناً تجربه جذابی از چشیدن غذاهای آن خواهید داشت!

در این کبابی یک منوی وسیع از انواع کباب‌های ایرانی پیش روی شما قرار خواهد گرفت و البته، امکان سرو غذاها با برنج ایرانی نیز وجود خواهد داشت. منوی کبابی مکث را در ادامه مشاهده کنید.

خوراک کباب کوبیده

کباب کوبیده گوسفندی

خوراک کوبیده مرغ

فیله چنجه

بختیاری

جوجه کباب با استخوان زعفرانی

جوجه کباب بی استخوان زعفرانی

بال و پاچین زعفرانی

خوراک جگر

کباب وزیری

ساندویچ کباب

کباب سلطانی مخصوص مکث

چلو میکس

 

 

پیتزا مکث؛ با کیفیت و خوش طعم

مجموعه غذایی مکث تنها به پخت غذاهای ایرانی اشتغال ندارد و پیتزا و فست‌فود هم می‌توان در غذاهای آن پیدا کرد! یکی دیگر از زیرمجموعه‌های مکث، پیتزا مکث است. این پیتزایی یکی از معروف‌ترین پیتزایی‌های شهر کرمان بوده و منوی آن تنوع بالایی دارد. از لحاظ کیفیت نیز مانند سایر زیرمجموعه‌های مکث، در مکث با غذاهایی فوق‌العاده و سرآشپز‌هایی حرفه‌ای مواجه خواهید شد! منوی پیتزا مکث:

پیتزا سوسیس دودی

پیتزا سیر استیک (ایتالیایی)

پیتزا ایتالیایی مخلوط

پیتزا مخصوص مکث

پیتزا سبزیجات

پیتزا پپرونی

پیتزا چیکن

پیتزا رست بیف

پیتزا ویژه مکث

پیتزا ایتالیایی رست بیف

پیتزا ایتالیایی چیکن

پیتزا گوشت و قارچ

پیتزا ایتالیایی سبزیجات

پیتزا ایتالیایی پپرونی

پیتزا مرغ و قارچ

پیتزا ایتالیایی مرغ و قارچ

 

 

ساندویچ مکث کرمان

در انتها نوبت به ساندویچ مکث می‌رسد. یک نکته که ساندویچ مکث را از ساندویچی‌های معمولی مجزا می‌کند، ارائه انواع سوخاری‌های خوشمزه در آن است! اگر طرفدار برگر یا پیتزا هستید و می‌خواهید در مسافرت نیز از این غذاها نوش جان کنید، حتما نگاهی به مقاله بهترین برگر و پیتزایی های معروف کرمان داشته باشید.

ابتدا منوی ساندویچ را مشاهده کنید:

برگر ویژه مکث

چیز برگر

برگر نیمرو

ژامبون تنوری

برگر فرانسوی

هات رویال

فیله کلاسیک

رویال برگر

هات برگر

هات داگ ویژه

همبر کلاسیک

ساندویچ فیله

ژامبون بیکن(ساندویچ سرد)

 

منوی سوخاری‌های مکث:

فیله استریپس(۴ تیکه)

فیله استریپس (۳ تیکه)

فیله استریپس(۲ تیکه)

کینگ مکث

ماهی سوخاری

فیله استریپس

 

 

سفارش غذا به‌صورت آنلاین در سراسر ایران!

همان‌طور که مشاهده کردید گروه غذایی مکث با بهره‌مندی از زیرمجموعه‌های مختلف، قیمت‌های بسیار مناسب و اقتصادی و همچنین کادر حرفه‌ای، می‌تواند یک میزبان عالی برای وعده‌های ناهار و شام شما در شهر کرمان باشد. اما اگر به دنبال گزینه‌های دیگری برای صبحانه سلف سرویس کرمان یا بهترین صبحانه کرمان هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مقاله لیست بهترین کافه های کرمان بزنید. از همراهی شما متشکریم.

معرفی کامل رستوران مکث کرمان؛ معرفی و راه‌های ارتباطی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]