۸ تور گردشگری خطرناک (2)

۸ تور گردشگری خطرناک (2)

بانجی جامپینگ برفراز رودخانه کروکودیل‌ها، موزامبیک
یکی از جاذبه‌های پر طرفدار گردشگری موزامبیک رودخانه کروکودیل‌های آن است. این جاذبه از زمان برگزاری تورهای بانجی جامپینگ برفراز این رودخانه طرفداران بیشتری نیز پیدا کرده است.
البته این هیجان مرگبار دو سال پیش زن جوان ۲۲ ساله‌ای را تا چند متری آرواره‌های مرگبار کروکودیل‌ها برد . این زن که ظاهراً طنابش شل شده بود چنان سقوطی به پایین کرد که تنها شانس او را از مرگ حتمی نجات داد.
معدن گردی با دینامیت، بولیوی
معادن نقره پوتوسی بولیوی هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. در این تور گردشگران در حالی در فضای معدن حرکت می‌کنند که اندکی دورتر و پشت دیوارها دینامیت آماده انفجار است. گردشگران در مدت گردش در اوج هیجان، انفجار دیوار معدن و استخراج نقره را نیز از نزدیک می‌بینند.
تور در طوفان، بخش غربی آمریکا
یک زوج ماجراجو با راه انداختن یک تور درمسیر طوفان گردشگران را به مناطق آسیب دیده و ویران شده در طوفان می‌برند.
این زوج ۱۸ مسافر را در سه اتوبوس به مناطق طوفان‌خیز می‌برند و این تور ۱۰ روز طول می‌کشد که هزینه هر روز آن ۲۳۰ پوند است.
تور جاده مرگ، بولیوی
جاده یونگس شمالی در ارتفاع ۴ هزار و ۶۹۳ متری زمین یکی از خطرناک‌ترین و پیچیده‌ترین جاده‌های جهان است. طبق آمار هر ساله حدود ۳۰۰ نفر در این مسیر جان خود را از دست داده‌اند. با وجود این خطرات، گردشگران ماجراجو برای دوچرخه‌سواری در این مسیر سخت و نفسگیر هر ساله مشتاقانه خود را به بولیوی می‌رسانند. ساکنان محلی منطقه از جاده مرگ به‌عنوان مهمترین راه ارتباطی با مناطق اطراف استفاده می‌کنند و خودروها و کامیون‌های باری را با مهارت در آن می‌رانند.
۸ تور گردشگری خطرناک (2)
۸ تور گردشگری خطرناک (2)
۸ تور گردشگری خطرناک (2)
۸ تور گردشگری خطرناک (2)

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]