پیش بینی بارش برف در ارتفاعات البرز

پیش بینی بارش برف در ارتفاعات البرز

آسمان تهران امروز نیمه ابری و در پاره ای نقاط ابری و در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف گاهی وزش باد خواهیم داشت.
به گزارش خبر نگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس خروجی آخرین داده‌های هواشناسی سامانه مستقر بر روی کشور در سه روز آینده همچنان بطور متناوب در کشور فعال می‌باشد .
روز شنبه از شدت فعالیت این سامانه در غرب کشور کاسته شده ولی فعالیت آن در سواحل شمالی، شمال شرق، شمال غرب، مرکز ، جنوب غرب و برخی نقاط جنوب به صورت بارش باران، گاهی رعدوبرق،وزش باد و در نقاط سردسیر بارش برف ادامه خواهد داشت .
روز یکشنبه سامانه بارشی با عبور از جنوب غرب در مناطق شمال شرق،سواحل شمالی ، شمال غرب، مرکز، برخی نقاط شرق و جنوب شرق به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
در روز دوشنبه به طور موقت در نواحی مرکزی از فعالیت سامانه کاسته شده اما همچنان در سایر نقاط کشور، بجز جنوب شرق شرایط برای بارش مهیا می‌باشد.
لازم به ذکر است از بعدازظهر شنبه با تقویت پرفشار سطح زمین و جریانهای شمالی، در روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش محسوس دما در اکثر مناطق کشور پیش بینی می‌شود که کاهش دما در نیمه شمالی کشور طی این مدت حدود 7 5 تا درجه و در شمال شرق کشور حدود 8 تا 15 درجه سانتیگراد برآورد می‌شود و یکشنبه در ارتفاعات البرز و ارتفاعات شمال شرق کشور کولاک برف دور از انتظار نمی‌باشد.
دریای خزر از شنبه بعدازظهر و یکشنبه مواج خواهد بود.
آسمان تهران امروز نیمه ابری و در پاره ای نقاط ابری و در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف گاهی وزش باد خواهیم داشت.
فردا آسمان تهران نیمه ابری تا ابری و در پاره نقاط بارش باران گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.
در همین راستا آسمان استان البرز امروز ابری و در پاره ای نقاط ابری و در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف گاهی با وزش باد خواهیم داشت.
فردا آسمان استان البرز نیمه ابری تا ابری و در پاره ای نقاط بارش باران گاهی وزش باد در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.
پیشینه و کمینه دمای هوای تهران به ترتیب 18 و 11 درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.
عکس تزیینی می‌باشد.
پیش بینی بارش برف در ارتفاعات البرز

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]