غذاهای خیابانی تایلند (2)

غذاهای خیابانی تایلند (2)

غذاهای دریایی
علاوه بر برنج با میگو و دیگر خزندگان دریایی، در میان غذاهای دریایی تایلندی می‌توانید ماهی کاملی را ببینید که پوشیده با کریستال‌های بزرگ نمک، روی زغال چوب برشته شده است. یکی از عجیب‌ترین غذاهای دریایی تایلند، ماهی مرکب کوبیده شده با غلتک‌های مخصوص است. در ضمن این غذاها بسیار شور هستند.
کباب‌ها
در تایلند انواع گوشت‌های کبابی به سیخ‌های چوبی کشیده شده و روی آتش کباب می‌شوند. فرایند کباب کردن دیگر جایی برای آلودگی و میکروب باقی نمی‌گذارد پس با خیال راحت از کبابتان لذت ببرید. تایلندی‌ها معمولا گوشت مرغ، گوشت گوسفند و گوشت گاو را کباب می‌کنند.
میوه‌ها
تایلند کشور میوه است و مغازه‌های آن پر از انبه‌های رسیده، آناناس، هندوانه، مژکی، ترگیل، پاپایا و میوه گل‌ساعتی. فقط کافی است به هر میوه‌ای که دوست دارید، اشاره کنید، در یک چشم به هم زدن، میوه درون مخلوط‌کن قرار می‌گیرد و چند ثانیه بعد یک بمب ویتامین تازه و خوشمزه در دست شماست. البته افرادی که ترس از میکروب دارند، می‌توانند میوه‌ها را به‌صورت پوست‌کنده و شسته‌شده با آب جوش خریداری کنند. زیاد هم سخت‌گیر نباشید، کمی میکروب برای بدن لازم است!
شیرینی‌ها
شیرینی‌های تایلندی، خیلی لطیف هستند و مزه فوق‌العاده‌ای دارند. بیسکویت میوه‌ای شکلاتی و کیک‌های لیمویی فوق‌العاده که با شیر نارگیل پخته شده‌اند، عالی هستند.ا
غذاهای خیابانی تایلند (2)
غذاهای خیابانی تایلند (2)
غذاهای خیابانی تایلند (2)

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]