گزارش – روستای زشک

در تاریخ 22 آبان سال 1394 در ساعت 7:05 صبح از محل دفتر مدیریت گروه (آقای قمصری) به سمت زشک حرکت کردیم.البته در ابتدای برنامه متوجه یک چیز عجیب شدیم و آن حضور دو نفر بدون هماهنگی قبلی در برنامه بود.
قبل از شروع گزارش بگویم که این برنامه ، بی شک یکی از بهترین برنامه‌های ما بوده است …
در راه در هر ماشینی اتفاقات خاص و جالبی افتاد که بسیار هیجان انگیز بود و البته خصوصی که نمی‌توان در گزارش به آن اشاره کرد
پس از طی مدت زمان حدود 40 دقیقه به محل از قبل بررسی شده (توسط راهنمای محترم گروه ، آقای کمالی) در روستای فوق العاده زیبای زشک رسیدیم.واقعا در پاییز، این روستا فوق العااااده زیباست.
پس از پارک ماشین‌ها در محل‌های مناسب (که در تصویر بالا مشخص است) از مسیر یک کوچه باغ بسیار زیبا شروع به حرکت کردیم
در مسیر علاوه بر استفاده از طبیعت فوق العاده زیبای این روستا، دوستان شیطنت هایی هم در جهت ایجاد لحظات بیادماندنی ، می‌کردند.برخی از همراهان عزیز هم در حال گرفتن عکس در قسمت‌های مختلف این مسیر بودند. شیب مسیر حدود 20 درجه بود که برای برخی از دوستان طی کردنش کمی سخت بود! در این مسیر فوق العاده زیبا رودخانه ، استخر طبیعی ، کوه ، جنگل و … دیدیم و واقعا لحظات استثنایی را گذراندیم.واقعا جای همه طبیعت دوستان گرامی خالی بود.
پس از صرف صبحانه بسیار لذیذ در طبیعتی بکر و روح انگیز و صرف چای آتیشی کم کم رفتیم برای بازیهای گروه نشاط آوران که در همین حین خانم فروهر مارو هیجات زده کردند ! دو کیکی که خودشون و دوستشون درست کرده بودند را به همه دوستان تعارف کردند و همه از این کیک‌های فوق العاده خوشمزه خوردند.جا داره اینجا از ایشون هم تشکر ویژه بکنیم.
تعدادی از کوهنوردان حرفه ای گروه هم رفتند برای کوه پیمایی کوه‌های اطراف خونه باغ …
جای همه خالی
در پایان جا داره از سرکار خانم گنجعلی هم بابت عکس‌های بسیار زیبایی که برای این گزارش و سایت گرفتند و در اختیار ما قرار دادند تشکر کنم
حدود ساعت 17:20 هم کم کم دوستان شروع به بازگشت به شهر کردند.

زهره پورایمانی

زهره پورایمانی ﺳﻪشنبه 26 آبان 94 - 13:37

دلم سفر خواست. پاییز برای روستا گردی و عکاسی عالیه. ایکاش عکسای سفرتون هم میذاشتید. ممنون