راهنمای سفر به کیوتو (2)

راهنمای سفر به کیوتو (2)

در شهر کیوتو،سراسر طول سال جشنواره‌هایی برگزار می‌شود که بازدیدکنندگانی را از همه‌ی دنیا به خود جذب می‌کنند. از این رو، در بیشتر اوقات مشکل بتوان به محض ورود یک اتاق رزرو کرد، پس باید با یک برنامه‌ریزی عالی به این شهر سفر کنید. همچنین در طول تعطیلات باید انتظار بالاترین حد قیمت برای هر هتل را داشته باشیم. زمستان‌ها ممکن است هوا سرد باشد و به همیت دلیل کمترین تعداد بازدید کننده را در این شهر شاهد خواهیم بود که همین موضوع سبب پایین آمدن قیمت هتل و پروزهای کیوتو در این مدت می‌شود.
هزینه‌ی هاستل
یک هاستل در کیوتو به ازای هر شب اقامت در اتاقی اشتراکی بین ۲,۰۰۰ تا۴,۰۰۰ ین هزینه در بر دارد. بسیاری از هاستل‌های این شهر در محدوده‌ی ده دقیقه پیاده روی از ایستگاه کیوتو واقع شده‌اند که دارای وای-فای رایگان، آشپزخانه و تراس‌های خصوصی هستند.
هزینه‌ی اقامت در هتل
هتل‌های کیوتو به طور معمول قیمتی ارزان‌تر از همتاهای خود در توکیو دارند. همانطور که قبلا گفتیم حتی اگر در روزهای کم گردشگر به این شهر سفر کنید می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی کمتری هم اقدام به اجاره‌ی اتاق کنید، پس قاعدتا نباید از این نظر مشکل خاصی برایتان به وجود بیاید. اگر بخواهیم قیمت انواع هتل در کیوتو را بر اساس کیفیت و تعداد ستاره دسته بندی کنیم به شرح زیر خواهد بود:
۱ ستاره ۲,۲۰۰ تا ۳,۵۰۰ ین ژاپن
۲ ستاره ۲,۴۹۶ تا ۱۰, ۵۴۵ ین ژاپن
۳ ستاره ۴,۰۰۱ تا ۳۶,۸۷۰ ین
۴ ستاره ۷,۸۳۴ تا ۴۹,۶۸۰ ین ژاپن
متوسط قیمت مواد غذایی
صبحانه: برای اولین وعده‌ی غذایی روز، می‌توانید کلوچه و شیرینی‌های سبک به همراه چایی میل کنید. همچنین چندین کافه وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها یکی را برای صرف صبحانه انتخاب کنید. (۳۶۰ تا ۷۲۰ ین)
ناهار: اگر دنبال یک وعده ناهار کامل نباشید، بهتر است یکی از اسنک‌های محلی را امتحان کنید. Yatsuhashi اسنک محبوبی است که در طعم‌های توت فرنگی و Macha پخته می‌شوند. (۵۵۰ تا ۱,۰۰۰ ین)
شام: خوردن غذا در رستوران‌های کیوتو می‌تواند سریع پس انداز شما را تمام کند. خوشبختانه همه‌ی رستوران‌های این شهر گران نیستند و هنوز هم می‌توان رامن، تمپورا و سوشی فروشی‌های ارزانی را پیدا کرد. همچنین ظرف‌های سبزیجاتی در بعضی از نقاط شهر به فروش می‌رسند که می‌توانید نیم نگاهی به آن‌ها بیاندازید. (۵۰۰ تا ۱۵۰۰ ین)
راهنمای سفر به کیوتو (2)
راهنمای سفر به کیوتو (2)

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]