هنگام سفر این نرم افزارها را فراموش نکنید

هنگام سفر این نرم افزارها را فراموش نکنید

در دهه‌ی گذشته گوشی‌های هوشمند بخش‌های مختلف زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده اند و سفر و مسافرت هم از آن بخش‌ها بوده است. بسیاری از نرم افزارها طراحی شده اند تا مسافرت را راحت تر، ارزان‌تر و جالب‌تر کنند. اگر که قصد مسافرت دارید حتماً این نرم افزارها را دانلود کنید.
1. Convertor Plus
اگر که به کشورهای خارجی سفر کنید حتما نیاز دارید که بتوانید واحدهای مختلف پولی و اندازه گیری را به هم تبدیل کنید. با این که تبدیل پول از رایج‌ترین کارهایی است که در سفر انجام میشود اما محاسبه‌ی این که یک کالا به پول شما چه قیمتی دارد هنوز هم یکی از بزرگترین مشکلات مسافرهاست. واحدهای متفاوت مختلفی در دنیا مورد استفاده قرار میگیرند و شما باید بدانید که متر به فوت، پوند به کیلو و سلسیوس به فارنهایت چگونه تبدیل میشود. Converter Plus یک نرم افزار کارآمد است که تمام این تبدیل‌ها را در عرض چند ثانیه انجام میدهد.
2. Filterra
همه‌ی ما میدانیم که هیچ چیز مانند تصاویری که در سفر ثبت میکنیم نمیتوانند ما را به یاد بهترین لحظات سفر بیاندازند. اگر که شما میخواهید تصاویر خارق العاده ای ثبت کنید مسلماً به یک نرم افزار ویرایشگر تصویر خوب هم نیاز دارید، نرم افزاری که بتواند کار ویرایش را سریع انجام دهد، فیلترهای مختلفی برای این کار داشته باشد و از ابزارهای حرفه ای برای بهبود کیفیت و جزییات تصویر استفاده کند. با این کار دیگر نیازی نیست که به خانه برسید تا بتوانید تصاویر خود را ویرایش کنید – و نرم افزار Filterra به خوبی میتواند این کار را برای شما انجام دهد. شما میتوانید این نرم افزار را از سایت رسمی سازنده‌ی آن و یا از App Store دریافت کنید.
3. WeatherPro
این نرم افزار قدرتمند اطلاعات هواشناسی بیش از 2 میلیون نقطه را در اختیار قرار میدهد، اطلاعاتی مثل میزان فشار اتمسفر، وضعیت ابرها، درجه‌ی رطوبت، سرعت و جهت باد و سایر ویژگی‌های دیگر. به عبارت دیگر اگر که میخواهید از وضعیت دقیق هوا همیشه مطلع باشید نیاز است که نرم افزار WeatherProرا دانلود کنید.
4. Booking.com
سایت Booking.com یک سایت شناخته شده در زمینه‌ی جست و جو برای سفر است و نرم افزار آن برای اندروید و iOS آن را کارآمد‌تر از قبل هم کرده است. این نرم افزار میتواند شما از حراجی‌ها و نمایشگاه‌های مختلف آگاه کند و این امکان را برای شما فراهم میکند که به راحتی هتل‌های مورد نظر و یا ماشین اجاره ای دلخواه خود را رزرو کنید.
5. Packing Pro
از هر کسی بپرسید حتماً چیزی را به هنگامیمسافرت در خانه جا گذاشته و زمانی متوجه شده که دیگر امکان بازگشت و برداشتن آن وسیله وجود نداشته است. Packing Pro این مشکل را حل کرده است – فقط نیاز است که به آن اعلام کنید که به کجا میخواهید بروید و سپس این نرم افزار به شما لیستی از پیشنهادها در دسته بندی‌های مختلف میدهد تا بتوانید به آنها راحت‌تر رسیدگی کنید.
6. Google Field Trip
اگر که زمانی نمیدانستید به کجا سفر کنید استفاده از نرم افزار Google Field Trip میتواند برای شما مفید باشد. این نرم افزار بر اساس علاقه مندی‌های شما دنبال مکان هایی که متناسب شما هستند میگردد و هر زمان که مکان جالبی در اطراف شما پیدا کند به شما هشدار میدهد – این کار را یا با نشان دادن کارتی در روی صفحه و یا به وسیله‌ی هشدار صوتی انجام میدهد.
گوشی‌های هوشمند میتوانند بسیار کارآمد باشند، از این نرم افزارها در سفر استفاده کنید و لذت ببرید.
هنگام سفر این نرم افزارها را فراموش نکنید

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]