بهترین سواحل دنیا برای یادگیری ورزش آبی (1)

بهترین سواحل دنیا برای یادگیری ورزش آبی (1)

سَندبورد (Sand Board) – فلورانس، ایالت اورگن، آمریکا
به جای این که روی برف بوردسواری کنید، در سند مستر پارک (Sand Master Park) روی شن سر بخورید، بپرید و حرکاتی آکروباتیک در هوا انجام دهید. سند مستر پارک اولین آموزشگاه سندبورد، واقع در خاک‌ریزهای عظیم، شکری و نرم ساحل اورگن است.
کایت بورد (Kite board) – ساحل کاباره، جمهوری دومینیکن
ساحل کاباره در کرانه‌ی شمالی جمهوری دومینیکن با داشتن جریان باد در تمام طول سال، به کانونی بین‌المللی برای کایت‌بورد سواران پر هیجان تبدیل شده است. مدارسی مثل Laurel Eastman Kiteboarding که توسط کایت‌سوار حرفه‌ای لارل ایستمن تاسیس شده، در ساحل آموزش‌هایی را در زمینه‌ی این ورزش پرشی می‌دهد.
کایاک سواری – سواحل لاجولا، سن دیگو، کالیفرنیا
مهارت‌های پاروزنی خود را با قایق‌سواری در یکی از زیباترین خطوط ساحلی کشور آمریکا به حد اعلا برسانید. شرکت‌هایی مثل لاجولا کایاک (La Jolla Kayak)، کلاس‌ها و تورهای پاروزنی را از سواحل لاجولا تا ساحل مشهور سِوِن سی کِیوز(Seven Sea Caves) ارائه می‌دهد. سعی کنید در راه برگشت که پارو می‌زنید، کمی هم با کایاک موج سواری کنید.
اسکای دایوینگ (Skydiving) – ساحل دیانی، کنیا
اگر به دنبال یادگیری ورزشی در ارتفاع هزاران متر بالاتر از زمین هستید، عازم ساحل دیانی در کنیا شوید. در آنجا می‌توانید اولین پرش خود را با گروه اسکایودایو دیانی (Skydive Diani) روی اقیانوس هند داشته باشید و با پاهای برهنه روی شن‌های سفید نرم فرود بیایید.
اسنورکلینگ (Snorkeling) – جزیره‌ی باک، سنت کِروی، جزایر ویرجین آمریکا
برای یادگیری اسنورکلینگ، جزیره‌ی باک از سنت کروی (St. Croix) در جزایر ویرجین آمریکا مکان مناسبی است. شرکت بیگ بیرد (Big Beard)، تورهای تفریحی برگزار می‌کند و با آموزش‌های اسنورکل در ساحل تِرتل (Turtle) در جزیره‌ی باک آغاز می‌شود.
بهترین سواحل دنیا برای یادگیری ورزش آبی (1)
بهترین سواحل دنیا برای یادگیری ورزش آبی (1)

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]