در حین گشتن دور دنیا کسب درآمد کنید!

در حین گشتن دور دنیا کسب درآمد کنید!

سفر به دور دنیا جزو آرزوهای دسته‌ی بزرگی از آدم هاست . کسانی هستند که دل به دریا می‌زنند و دنبال این آرزوی دیرینه‌ی خود می‌روند ، و بعضی دیگر هستند که از ترس مواجه شدن با مشکلات مالی ، بیخال آرزوی خود می‌شوند .
اگر بدونید که شغل و درآمدتون در سفر به دور دنیا تامینه ، دوست دارید که هرچه سریع‌تر براش برنامه ریزی کنید . شغل هایی وجود دارند که باعث می‌شن شما سفرهای زیادی بکنید ، و کم کم تمام جاذبه‌ها را با چشم خودتون ببینید . این شغل‌های پیشنهادی ما به شما کارهای تخصصی ای نیستند و هر کسی از انجام دادنشون بر میاد .
۱- انگلیسی تدریس کنید
اگه انگلیسی بلدین، می‌تونید در کشورهای زیادی کار کنید. از سایت eslcafe بازدید کنید و درخواست هایی برای مدارس مختلف بفرسید. در نهایت چندین دعوت نامه مصاحبه دریافت می‌کنید.
۲- راهنمای تور باشید
به عنوان یک راهنمای تور شما می‌تونید به قسمت‌های مختلف دنیا سفر کنید، با فرهنگ‌های مختلف آشنا بشید و اتفاقا درآمد خوبی هم از این راه دربیارید.
نکات منفی و مثبت: راهنماهای محلی تقریبا کار آزاد دارن، به این معنی که روزانه حقوق می‌گیرند و میزان اون میتونه در روزهای مختلف با هم فرق بکنه. بعضی از این راهنماها پیشنهاد تور‌های مجانی میدن و از توریست‌ها انعام می‌گیرن، که به نظر امنیت شغلی زیادی در این کار نیست. اما گروه دیگری هم به عنوان راهنمای بلند مدت با قرار داد با شرکت‌های صاحب تور به طور تمام وقت کار می‌کنند. اگر ثبات کاری براتون اهمیت داره، دومین نوع گزینه بهتر است.
۳- کار در مزارع ارگانیک
می تونین داوطلبانه برای نگهداری و اداره مزرعه‌ها در عوض غذا و محل اقامت مشغول به کار شید. این شغل شرایط متفاوتی رو برای آدم‌های مختلف داره، و همچنین انعطاف بالایی داره و شما می‌تونید با عوض کردن محل اقامتتون به همه جا سفر کنید.
۴- عکاسی در سفر
کسانی که عکاسی بلدند، میتونن عکس هایی که در سفر میگیرن رو در فروشگاه‌های خودشون در سایت هایی مثل SmugMug به فروش بگذارن. در همچین سیستم هایی شما می‌تونین عکسهاتون رو به مجلات سفر و… بفروشید.
۵- مهماندار هواپیما
یکی از گزینه‌های خوب برای دیدن کل دنیا، مهمانداری هواپیماست. درآمد این شغل نسبتا خوبه و شما اگر بخواهید می‌تونید سفر‌های زیادی به نقاط مختلف داشته باشید.
۶- تجارت تخصصی محصولات خارجی
می تونید با کمی سرمایه سفر کنید و اقلام خاص اون منطقه رو به وطن خودتون برگردونید و بفروشید البته قبل این کار حتما از قوانین تجارت و صادرات و واردات باخبر بشید.
۷- برای خط کشتی رانی کار کنید
این کار پر از سفر به نقاط اسرار آمیز و مهیجه. درآمد این شغل با توجه به ساعت کاریش، خیلی زیاد نیست، اما سفر‌ها و هزینه‌های اون به صورت رایگان انجام میشه، و البته از خدمات مخصوص خدمه نمیشه گذشت.
۸- برای کتاب‌های راهنمای سفر تحقیق کنید
اگه آدمی هستید که پژوهش وتحقیق رو دوس دارید برای شرکت‌های راهنمای سفر مثل Lonely Planet و Fodor کار کنید. این کار به شما این امکان رو میده فرهنگ‌ها ،مواد غذایی و هتل‌های لوکس و… زیادی رو ببینید.
۹- وبلاگ نویس آزاد
وبلاگ نویسی آزاد این روز‌ها تبدیل به یه کسب و کار خوب شده. مزایای وبلاگ نویس آزاد بودن خیلی متنوعه. برای این کار در هر جای دنیا که باشید و در هر زمانی، کافیه یه کامپیوتر و دسترسی به اینترنت داشته باشید. درآمد وبلاگ نویس‌های معتبر خیلی خوبه و میشه به خوبی روش حساب کرد.
۱۰- یک وبلاگ سفر راه بیاندازید
وبلاگ نویسی حرفه ای سفر کاری خیلی سختیه، اما سفر به تمام مکان‌های دور و هیجانی خیلی می‌تونه وسوسه انگیز باشه. البته برای شروع این کار، تبلیغات قبل از درآمد زایی از این سایت انجام میشه، بنابراین باید برای راه اندازی کمی روی پس انداز خودتون حساب کنید. شاید اوایل لازم باشه انرژی زیادی برای چرخوندن وبلاگ مصرف کنید، اما بعد از اون سفر‌های بیشتری انتظار شما رو خواهد کشید.

منبع:دنج نت
در حین گشتن دور دنیا کسب درآمد کنید!
در حین گشتن دور دنیا کسب درآمد کنید!

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]