در فصل سرما به اروپا سفر کنید

در فصل سرما به اروپا سفر کنید

در این فصل توریست‌های کمتری سفر می‌کنند
بهترین و اصلی‌ترین دلیل سفر به اروپا در فصل زمستان ، تعداد کم توریست‌ها در این فصل است . در فصل‌های گرما و معتدل سال ، گردشگران و مسافران زیادی از سراسر دنیا به اروپا سفر می‌کنند که شاید این جمعیت زیاد از لذت سفر بکاهند . پس فرصت سفر به اروپا در فصل زمستان را غنیمت بشمارید .
در فصل زمستان قیمت‌ها پایین‌تر است
به دلیل این که در این فصل گردشگران کمی سفر می‌کنند، با کاهش قابل توجه قیمت‌ها رو به رو خواهیم بود ؛ از قیمت بلیط هواپیما گرفته تا هتل و حتی بلیط متروها ( البته نزدیک به کریسمس با قیمت‌های متفاوتی مواجه می‌شویم )
لذت ورزش‌های زمستانی
ورزش‌های زمستانی چون اسکی روی یخ بسیار جذاب و هیجان انگیز است و می‌توانید این لذت را در اروپا تجربه کنید . ماهی گیری در دریاچه‌های یخ زده ، مسابقات رانندگی روی یخ ، کایت سواری روی برف و ... بسیار لذت بخش خواهد بود .
حال و هوای زمستانی را تجربه کنید
قندیل‌های آویزان از لبه‌ی پشت بام‌ها ، ریزش دانه‌های زیبای برف ، رد به جا مانده از چرخ ماشین‌ها روی خیابان و ... فضای زیبایی به وجود می‌آورد .
در فستیوال‌های زمستانی شرکت کنید
در طول ماه دسامبر حراج‌ها و فستیوال‌های زمستانی در فروشگاهها برگزار می‌شود و همیشه با استقبال مردم رو به رو بوده است . جشن بین المللی فیلم دوبلین در اواخر فوریه ، جشنواره برف کیرونا در سوئد در اواخر ژانویه ، جشن و کارناوال‌ها در اواخر فوریه از جمله مراسمی است که در فصل زمستان برگزار می‌شود .
در هتل‌های یخی اقامت کنید
در فصل زمستان در شمال منطقه اسکاندیناوی اقامت گاهها و هتل‌های یخی برای گردشگران ساخته شده است . تمامی وسایل درون هتل‌ها از تخت خواب‌ها تا لیوان‌ها ، از تراشیدن بلوک‌های یخی ساخته شده است .
از هوای معتدل ناحیه جنوبی اروپا لذت ببرید
در فصل زمستان برخی نواحی اروپا چون جزیره کرت در یونان ، جزایر قناری ، قبرس و سیسیل در ایتالیا و مناطق جنوبی ایتالیا ، فرانسه و اسپانیا آب و هوای بسیار مناسبی دارد و برای سفر زمستانی توصیه می‌شود شفق قطبی را تماشا کنید
در روزهای کوتاهتر زمستان می‌توانید شفق قطبی را ببینید . به شمال منطقه اسکاندیناوی سفر کنید تا این پدیده زیبا را تماشا کنید .
می توانید از جاذبه‌های سرپوشیده دیدن کنید
اروپا دارای مکان‌های دیدنی سرپوشیده چون موزه ها، گالری‌های هنری، کاخ‌ها و کلیساها می‌باشد. در فصل زمستان که خورشید در ساعت 3 غروب می‌کند و دمای هوا تا مرز یخ زدن پایین می‌آید ، فرصت خوبی است تا در این مکان‌های گرم و نورانی، وقت تان را بگذرانید. البته سالن‌های تئاتر و کنسرت نیز در این فصل برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کنند.
طعم غذاهای زمستانی را در اروپا بچشید !
زمستان سرد باعث شده تا در سراسر اروپا غذاهای سنتی مخصوص فصل سرما باب شود . در سوئیس و بخش از فرانسه می‌توانید غذاهای گرمی با نام راکلت و فاندو بخورید که در هر دوی آن از پنیر آب شده گرم استفاده شده و در هوای سرد بسیار لذت بخش خواهد بود . آلمانی‌ها در هوای سرد گوشت آهو و گوزن می‌خورند. البته فاندو بلوط بو داده در ایام کریسمس در تمام فروشگاههای اروپایی به فروش می‌رسد.
در فصل سرما به اروپا سفر کنید
در فصل سرما به اروپا سفر کنید

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]