کیدزینیا ،شهری مخصوص بچه ها

کیدزینیا ،شهری مخصوص بچه ها

کیدزینیا یک شهر بسیار بزرگ و مجهز است که در بیش از 60 کشور دنیا شعبه دارد.
کیدزینیا برای بچه‌ها و خانواده هایشان یک محیط امن ، منحصر به فرد و آموزشی واقعی را فراهم میکند.
به بچه‌های در سنین 4 تا 12 سال اجازه میدهد تا مثل دنیای واقعی شغل داشته باشند و مهارت کسب کنند و حتی در ازای کار کردن خود پول دریافت کنند.بچه‌ها میتوانند به عنوان یک آتش نشان ، دکتر،‌پلیس ، خبرنگار ، فروشنده و .... فعالیت کنند و یا اینکه به یک فروشگاه رفته و خرید کنند و یا به تفریح بپردازند.
فضای پارک داخلی کیدزینیا و شهر با مقیاس بچه‌ها ساخته شده و ساختمان‌ها و خیابان‌های سنگفرش شده ، ماشین‌ها و مردم در حال کار یک شهر واقعی را به تصویر میکشند.
کیدزینیا نزدیک به 100 شغل از مامور پلیس گرفته تا دندانپزشک و رستوران دار تا تاجر را در بیش از 60 شعبه خود ارائه میدهد. هر یک از بچه‌ها با توجه به توانایی‌ها و علاقمندی‌های خود شغل مورد نظر خود را انتخاب کرده و شروع به کار می‌کنند و در مقابل آن کیدزیس ( پول شهر کیدزینیا) دریافت میکنند.
خلبان‌ها هواپیماها را رهبری میکنند، تلویزیون اخبار را میخواند ،‌پلیس درمقر خود مشغول کار است و آشپزها غذای خوشمزه تهیه میکنند.
Kidzania یک شهر کامل است با یک بیمارستان، آتش نشانی ، آرایشگاه ،‌بانک ، مرکز رادیو ، سوپرمارکت، مرکز تلویزیون، پیتزا فروشی و تاتر و خیلی مکان‌های دیگر.
در دو سوم سایز واقعی تمامی تسهیلات طوری طراحی شده که مخصوص بچه هاست . شروع در کیدزینیا به این نحو هست که در ابتدا بچه‌ها یک شغل را انتخاب می‌کنند، سپس درباره‌ی شغلشان آگاهی می‌یابند، لباس‌های مخصوص کارشان را می‌پوشند و شروع به پول در آوردن مینمایند. و کیدزیس خرج میکنند.
کیدزنیا زاییده‌ی خیالی ژاویار لوپز آنکونا یک فرد مکزیکی کارگشا، کسی که همیشه دارای احساسات و علاقه‌ی شدید برای سرگرمی و آموزش بچه هابود.
کیدزنیا توسط لوپز آنکونا و گروهی از افراد مشغول در بیزینس در سال 1996 تاسیس شد. کیدزنیا پیش از این تقریبا از 20 میلیون نفر پذیرایی و آن‌ها را در 8 مکان مختلف دنیا استخدام کرد.
کیدزینیا ،شهری مخصوص بچه ها
کیدزینیا ،شهری مخصوص بچه ها
کیدزینیا ،شهری مخصوص بچه ها
کیدزینیا ،شهری مخصوص بچه ها
کیدزینیا ،شهری مخصوص بچه ها

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]