تاکسی گردشگری در یزد افتتاح شد

تاکسی گردشگری در یزد افتتاح شد

"تاکسی گردشگری" در استان یزد با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه یزد، "مسعود سلطانی فر" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و هیئت همراه در سفر به استان یزد، طرح "تاکسی گردشگری" را در این استان افتتاح کردند.
"محمدمهدی شرافت" مدیرکل میراث فرهنگی یزد در این خصوص گفت: اکنون 18 تاکسی که با داشتن عبارت YTT روی بدنه شان مشخص می‌شوند و رانندگانی دارند که به زبان انگلیسی مسلط هستند، کار خود را در سطح شهر آغاز کرده‌اند.
وی افزود: این طرح با همکاری میراث فرهنگی و تاکسیرانی به مرحله اجرا در آمد و خدمات گشت شهری، بازدید از اماکن تفریحی و تاریخی و گشت‎‎های درون و برون شهری از برنامه‌های اجرایی این طرح است.
شرافت اظهار کرد: این تاکسی‌ها را بین مراکز گردشگری از جمله هتل‌ها و مراکز توزیع می‌کنیم تا به آن‌ها جایگاه داده و خدمات مطلوبی را به گردشگران خارجی ارائه کنند.
این مقام مسئول، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری را دیگر مکان‎‎‌های استفاده کننده از این تاکسی‎‎‌های گردشگری دانست و افزود: دفاتر می‌توانند در راستای برگزاری تورهای گردشگری خارجی، از این تاکسی‌ها استفاده کنند.
گفتنی است؛ کلاس‎‎های بلد محلی و زبان انگلیسی از جمله دوره‌های آموزشی هستند که برای رانندگان این تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است و اولویت اعطای مجوز با راهنمایان گردشگری می‌باشد که به دو زبان مسلط هستند.
تاکسی گردشگری در یزد افتتاح شد
تاکسی گردشگری در یزد افتتاح شد
تاکسی گردشگری در یزد افتتاح شد
تاکسی گردشگری در یزد افتتاح شد

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]