موزه ای با نگرش معماری سبز

موزه ای با نگرش معماری سبز

موزه Biesbosch ، موزه ای با نگرش معماری سبز و معماری پایدار که در هلند بنا شده است .
این موزه زیبا و درهم آمیخته با طبیعت اطراف ، توسط استودیو طراحی معماری Marco Vermeulen طراحی شده است . طراحی این موزه در بازه زمانی هشت ماه به ثمر رسیده است ، این موزه در شهر Werkendam، هلند واقع شده و در تابستان امسال به روی مخاطبین گشوده خواهد شد .
طرح موزه به طور کامل دگرگون شده و توسعه یافته است. به گفته معمار پروژه ، یک بال جدید در طرح افزوده شده است. به گفته طراح ، جهت جلوگیری از مصالح مصرفی بیشتر ، انرژی، ساختار شش ضلعی موزه اصلی Biesbosch حفظ شده است .
مسیری بر روی سطح بام این موزه طراحی شده ،تا به مخاطب خود اجازه دهد در مجموعه بام سبز پروژه حرکت کند. با حرکت در مسیر بام سبز ،می توان منظر پارک سرسبز اطراف که پروژه با آن ترکیب شده را نیز مشاهده نمود.
ورودی مجموعه به صورت یک سطح شکسته سبز می‌باشد ،که حدفاصل آن با بازشوهای عظیم شیشه ای پوشیده شده است . مخاطب می‌تواند در شب به راحتی و وضوح ،فضای داخل که دارای تم طراحی روشن می‌باشد، را نیز ببیند.
در پیرامون موزه فضایی جهت استراحت مخاطبین درنظر گرفته شده است . این موزه دارای فضای رستوران بوده که دارای چشم انداز عالی و منحصر به فرد می‌باشد . فضای نمایشگاهی دائمی توسط استودیو Joyce Langezaal طراحی شده و توسعه ای برای مجموعه تاریخی موجود می‌باشد . این فضا با مبلمانی از جنس طبیعت و چمن پوشیده شده است ،که مخاطبین می‌توانند بر روی آن بنشینند و از تماشای فیلم‌های در حال پخش بر روی دیوار لذت ببرند .
موزه ای با نگرش معماری سبز
موزه ای با نگرش معماری سبز
موزه ای با نگرش معماری سبز
موزه ای با نگرش معماری سبز

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]