شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

سفرنامه ایغدیر 2
در ایغدیر تا دلتان بخواهد هتل و متل و مسافرخانه هست. اکثر این هتل‌ها برای جذب گردشگران ایرانی تابلوها یا دستنوشته‌های فارسی نیز دارند و مسئولین پذیرش خیلی روان به زبان آذری صحبت میکنند. در کل تصوری که ما از تعداد ستاره‌های یک هتل در ایران داریم در ترکیه کمی جابجا می‌شود. یک هتل دوستاره در ترکیه یعنی یک مسافرخانه‌ی کاملا معمولی در ایران.
با کمی چانه زدن میتوانید قیمتهای اعلام شده را پایین‌تر بیاورید . در بهمن ماه 93 قیمت یک اتاق دو نفره در یک هتل سه ستاره بین هفتاد تا هشتاد لیره است . صبحانه روی سرویس اتاق است (هر چند که به پای صبحانه‌های معروف وان نمی‌رسد) . موقع گرفتن اتاق رمز وای فای را نیز از مسئول پذیرش بخواهید. معمولا در هر طبقه یک اتصال جداگانه بنام همان طبقه وجود دارد و سرعت اینترنت نیز قابل قبول است.
سعی کنید
بسیاری از برند‌های معتبر پوشاک مانند ال سی وایکیکی و نیز فروشگاههای بزرگ مانند میگروس و بیم در ایغدیر شعبه دارند . اما باید اعتراف کرد که هیچکدامشان به پای وان نخواهند رسید . خیابانهای ایغدیر (بخصوص در مرکز شهر) سنگفرش هستند . من در مرکز شهر بیشتر از 3 صرافی ندیدم که از این سه تا فقط یکیشان ارقام بالا Change می‌کرد.
بر خلاف وان که فروشگاهها تا دیر وقت باز هستند و شهر آکنده از جنب و جوش است ، در ایغدیر تمام فروشگاهها ساعت هفت و نیم (نه به وقت ایران) بستند و خیابانها خلوت شد. هر چند در طول روز نیز جنب و جوش خاصی در شهر مشاهده نمی‌شود .

با تشکر از :http://turkeytravel.blog.ir/

شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

محمود عاشوریان

محمود عاشوریان جمعه 30 مرداد 94 - 15:24

ببخشید برای سفر به استانبول چه فصلی بهتره و تخفیف اجناس در چه فصلی می‌باشد ؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]