وسایل کمک‌های اولیه مورد نیاز در سفر

وسایل کمک‌های اولیه مورد نیاز در سفر

داروهای بیماری‌های فردی خودتان به یاد داشته باشید که افزون بر داروها، یک کپی از نسخه‌ای که همیشه با آن داروی‌تان را تهیه می‌کنید به همراه داشته باشید تا اگر مشکلی داشتید، پزشک معالج نسخه‌ای از داروهای همیشگی تان را در دست داشته باشد.
کنترل‌کننده‌های درد و کاهش دهنده‌های تب فرقی نمی‌کند مقصد شما کجاست در هر حال همیشه ممکن است بر اثر یک اتفاق یا مشکلی که از وجود آن خبر نداشتید، درد به سراغ شما بیاید. ما به شما همراه داشتن چند ورق استامینوفن، ایبوپروفن و پاراستامول را پیشنهاد می‌کنیم.
داروهای ضد آلرژی برای کسانی که آلرژی مزمن دارند یک داروی حیاتی است اما ممکن است، آب و هوا، گیاهان و یا حتی برخی خوراکی‌ها در سفر، شما و همراهان‌تان را دچار آلرژی کوتاه‌مدت کنند. می‌توانید تعدادی آنتی هیستامین و بنادریل در جعبه‌ی کمک‌های اولیه‌ی خود بگذارید.
باند در سایز‌های مختلف برای زخم‌ها و بریدگی‌های سطحی ضروری است اما چون ممکن است سطح آسیب دیدگی بر روی پوست وسیع باشد، به سایزهای مختلف و تعداد زیادی از این باندها نیاز خواهید داشت.
پماد تاول معمولا در سفر به طور مداوم کفش به پا دارید و ممکن است مسافت‌های طولانی را پیاده‌روی و یا کوهنوردی کنید. در این مواقع احتمال آنکه کفش پای‌تان را بیازارد، هرچند کفش مناسبی باشد، زیاد است.
گاز استریل و بتادین برای پوشاندن زخم‌ها و بریدگی‌های سطحی، جلوگیری از خونریزی پیش از بانداژ و ضدعفونی کردن به اینها نیاز خواهید داشت.
محلول یا پودر الکترولیت و قرص ضد اسهال اولی را برای هیدراته کردن بدن در زمان اسهال و دومی را برای درمان آن نیاز دارید، به ویژه اگر همسفر کودک دارید و یا افرادی که سیستم گوارش حساس دارند.
پماد آنتی بیوتیک اگر نتوانید زخم‌ها و بریدگی‌ها را به درستی تمیز کنید، این پماد مانع عفونت خواهد شد.
موچین برای آنکه بتوانید پوسته‌های زخم و یا آشغال‌های مزاحمی که زیر پوست رفته‌اند را بگیرید.
قیچی برای بریدن گاز، باند و یا پوست‌های اضافه روی زخم به کار می‌آید.
نوار چسب پزشکی برای چسباندن باندها و گاز استریل‌ها به آن نیاز پیدا خواهید کرد.
قرص تصفیه آب ممکن است به مکانی سفر کنید که آب تصفیه شده نداشته باشد و یا شما به آن اطمینان نداشته باشید، اگر فکر می‌کنید سیستم گوارش شما ممکن است با این آب‌ها دچار مشکل شود، حتماً این قرص را به همراه داشته باشید.
کیسه اب سرد یا گرم برای تسکین دردها و یا خواباندن ورم‌ها، به این کیسه‌ها نیاز خواهید داشت.
ضد آفتاب چندان فرقی ندارد که به کجا سفر می‌کنید، پوست شما در سفر بیشتر به ضد آفتاب نیاز خواهد داشت چون بیشتر در هوای آزاد هستید.
قطره‌ی استریل چشمی و گوشی احتمال اینکه در طول سفر گرد و غبار و یا خاک چشم و گوش شما را بیازارد، زیادتر است.
وسایل کمک‌های اولیه مورد نیاز در سفر
وسایل کمک‌های اولیه مورد نیاز در سفر
وسایل کمک‌های اولیه مورد نیاز در سفر

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]