دسترسی به دریاچه فراخین

دسترسی به دریاچه فراخین

دریاچه فراخین یکی از دریاچه‌های کمتر شناخته شده در نزدیکی روستای کندلوس است. این دریاچه آنقدرها بزرگ نیست و بیشتر شباهت به تالاب دارد. اما واقع شدن در میان جنگل انبوه و تمیزی آن باعث شده است یکی از جاذبه‌های اصلی در نزدیکی روستای کندلوس و جاده چالوس باشد.
از جاده چالوس حرکت کنید. بعد از گذشتن از مرزن آباد در سمت راست، جاده کمربندی چالوس به نوشهر جاده‌ای فرعی است که تابلوی دیزی‌سرای آذربایجان در کنار آن خودنمایی می‌کند. مسیر را ادامه دهید تا به روستای دلسم و بعد از آن روستای ویسر برسید. این جاده را ادامه داده تا به یک جاده خاکی معدنی برسید. پس از عبور از رودخانه‌های کم عمق جاده‌ای خاکی که حدود 40 کیلومتر است شما را به دریاچه فراخین می‌رساند که البته قبل از آن 5 دوراهی در پیش رو دارید. دو تای اول را به سمت راست (تابلو به سمت کجور)، سومی را به سمت چپ، چهارمی را به سمت راست و دوراهی پنجم مسیر سمت چپ را انتخاب کنید.
دریاچه فراخین تمام فصول سال از زیبایی‌هایی برخوردار است. اما از اردیبهشت ماه تا انتهای شهریورماه این دریاچه به علت پر آب بودن از زیبایی‎‌های بسیاری برخوردار است. هایپرشیا تورهایی برای این فصل از سال دارد.
دسترسی به دریاچه فراخین
دسترسی به دریاچه فراخین
دسترسی به دریاچه فراخین

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]