مدرن‌ترین هتل‌های جهان

مدرن‌ترین هتل‌های جهان

تِک بازان و اینترنت بازان برای سفرهای خود نیز مجهز به فناورانه‌ترین ابزار هستند و برای راحتی بیشتر اغلب به دنبال هتل‌های مجهز به های-تک هستند.
هتل Aloft Cupertino در کالیفرنیا:مجهز به ربات پیش‌خدمت بنام Botlr که حوله را برای خشک‌کردن خود در کنار استخر در اختیار شما قرار می‌دهد.همچنین خوراکی هم به درب اتاق شما می‌آورد. همچنین به شما تلفن زده تا دلیوری را به شما اطلاع دهد. اتاق‌ها مجهز به اپل تی وی هستند و شبی 130 دلار به بالا است.
هتل Yotel در نیویورک :مجهز به ربات Yobot که اسباب و اثاثیه شما را در امنیت کامل جانمایی می‌کند. با دادن پین کد و اسمتان می‌توانید اثاثیه خود را پس گیرید. طراحی اتاق نیز طوری تعریف شده که فضای اضافی را با تختخواب هوشمند و قابل تنظیم به شما می‌دهد.شبی 135 دلار به بالا.
هتل 1000 سیاتل:مجهز به سالن گلف مجازی با بهترین امکانات فناورانه که 680 سنسور آن را کنترل می‌کند. نکته جالب مجهز بودن اتاق‌ها به سنسور حرارتی انسانی که بر اساس آن هتل دار متوجه می‌شود که مسافر داخل اتاق بوده و نباید وارد شود. بهترین دمای اتاق را برای شما تنظیم می‌کند و شبی 250 دلار به بالاست.
هتل CityHub آمستردام: با شبی 40 تا 60 دلار می‌توانید از این مینی هتل برای استراحت شبانه با بهترین امکانات فناورانه استفاده کنید. 50 اتاقک با تختخواب دوبل در کنار وای فای، سرویس استریمینگ صوتی مجهز به جدیدترین آهنگ‌ها و آلبوم کامل موسیقی که با اپلیکیشن مخصوص کنترل می‌شود. تعبیه پنجره‌های مخصوص جلوی خفگی احساسی شما رأی می‌گیرد. هتل دبلیو در سنتوسا کو سنگاپور مجهز به اسپیکرهای زیر آب در استخر هتل که می‌توانید حین شنا کردن موسیقی زیر آبی نیز گوش کنید! نورپردازی ال ای دی، آی پد در هر اتاق و سایر ابزار فناورانه شمار را ترغیب به پرداخت دست کم 273 دلار برای هر شب خواهد کرد



مدرن‌ترین هتل‌های جهان
مدرن‌ترین هتل‌های جهان
مدرن‌ترین هتل‌های جهان
مدرن‌ترین هتل‌های جهان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]