7 قانون عجیب و غریب سنگاپور

7 قانون عجیب و غریب سنگاپور

1- اولین موردی که خلاف قوانین است و یک قانون شکنی بزرگ در این کشور محسوب می‌شود این است که پس از استفاده از توالت، سیفون توالت را نکشید، جالب است بدانید که برای این موضوع جریمه بزرگی را در نظر گرفته اند که توسط افسر پلیس اعمال خواهد شد.
2- در کل این کشور به نظافت و تمیزی بسیار اهمیت می‌دهد و مقامت آن از سال 1968 قوانین بسیاری را جهت تمیز نگه داشتن هر چه بیشتر آن، در نظر گرفته اند. یکی دیگر از این بی قانونی ها، رها کردن زباله بر روی زمین است که در صورت انجام این عمل شما موظف به پرداخت 1000 دلار جریمه خواهید بود.
از همه جالب‌تر این است که اگر سه مرتبه این بی قانونی را انجام دهید، شما را موظف به پوشیدن لباسی می‌کنند که روی آن نوشته است (من نادان و نفهم هستم) و باید که با این لباس در سطح شهر راه بروید.
3- فروش آدامس ممنوع است. اگر که دهان شما بوی نامطبوعی می‌دهد و به یک جلسه و یا قراری می‌روید و قصد دارید که در راه با جویدن آدامسی از شر این بو خلاص شوید باید بگویم که شما هیچ شانسی ندارید زیرا در سنگاپور فروش آدامس ممنوع است و این قانون زمانی وضع شد که مقامات این کشور متوجه آدامس‌های جویده و چسبیده شده در ایستگاه‌های مترو ، اتوبوس‌ها و ماشین‌ها شدند.
در حقیقت هیچ ممانعتی از جویدن آدامس نمی‌شود تا زمانی که مطمئن شوند که شما آن را در سطل زباله رها می‌کنید در غیر این صورت جریمه بزرگی برای این بی قانونی، در نظر گرفته اند.
4- در این کشور رعایت کردن عفت در محافل عمومی بسیار حائز اهمیت است، عدم رعایت کوچکترین نکته آن هم در فضای عمومی یک جرم محسوب می‌شود و عاقبت آن رفتن به زندان است و اگر خوش شانس باشید با پرداخت جریمه نقدی می‌توانید موضوع را حل کنید.
5- هر نوع تبلیغ و اظهار نظری در مورد ادیان به منظور تبلیغ و یا مخالفت با آن، جرم محسوب می‌شود. در کل صحبت کردن در مورد اعتقادات دینی یک موضوع بسیار جدی در این کشور است و به منظور فتنه انگیزی برخوردهای جدی با فرد خواهد شد.
6- هر نوع کلاهبرداری در این کشور جرم محسوب می‌شود، حتما می‌گویید این که موضوع جدیدی نیست و در همه جا دنیا این موضوع جرم است اما نکته جالب اینجاست که اگر به عنوان مثال، شما یک غریبه را به جای دوست صمیمی خود معرفی کنید، با او به راحتی صحبت کنید و وانمود کنید که این دوستی حقیقت دارد، به جرم فتنه انگیزی به حبس ابد محکوم خواهید شد یعنی حتی کوچکترین کلاهبرداری نیز عاقبت بزرگترین را خواهد داشت.
7- اتصال به Wi-Fi در فضاهای ناامن و امنیتی به معنی هک کردن است که عاقبت آن زندان است که اگر خوش شانس باشید، می‌توانید با پرداخت جریمه بزرگ نقدی، خلاص شوید. اگر که برای خواندن یک پست الکترونیکی و یا رزرو بلیط و یا هر کار دیگری به اینترنت نیاز دارید، به شما پیشنهاد می‌کنم که به یک کافی نت مراجعه کنید و از اینترنت استفاده کنید.
7 قانون عجیب و غریب سنگاپور
7 قانون عجیب و غریب سنگاپور
7 قانون عجیب و غریب سنگاپور

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]