لنکاوی کجاست

لنکاوی کجاست

لنکاوی مجمع الجزایری متشکل از حدود صد جزیره است و در نقطه ای که تنگه مالاکا با آبهای دریاهای آندامان برخورد می‌کند واقع شده است. ‍جواهر کده که رسما با نام لنکاوی شناخته می‌شود، در سواحل شمال غربی مالزی قرار دارد.
بسیاری از جزایر لنکاوی از جنگل‌های انبوه پوشیده شده و غیر مسکونی هستند. در روزگاران کهن، این جنگل‌ها به دلیل تودرتو بودن٬ مکان‌های مناسبی برای دزدان دریایی به شمار می‌رفتند.با این حال امروزه، تعدادی از جزایر لنکاوی به مکان هایی عجیب تبدیل شده اند که باعث جذب بازدیدکنندگانی از سراسر جهان شده است.
بزرگترین این جزایر٬ جزیره پولائو لنکاوی است که جزیره افسانه ای لقب گرفته است و نام مجمع الجزایر نیز از همین جزیره گرفته شده است. اگر خرید بیشتر شما را راضی می‌کند، جزیره لنکاوی می‌تواند جای مناسبی برای شما باشد. این جزیره، منطقه ای آزاد و معاف از هزینه‌های گمرک است و همه کاری که باید انجام دهید این است که دست کم 48 ساعت در آنجا اقامت داشته باشید تا از مزایا لذت ببرید. همچنین خواهید دید که لنکاوی مترادف با غذاهای دریایی است. محبوب‌ترین رستوران‌های جزیره در شهرک کواه، و نیز سنانگ، و سواحل تنگاه و کوک واقع شده اند.
لنکاوی کجاست
لنکاوی کجاست
لنکاوی کجاست
لنکاوی کجاست

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]