جزیره سیشل

جزیره سیشل

سیشل متشکل از 115 جزیرۀ گرانیتی و مرجانی می‌باشد که بین 4 و 10 درجه‌ی جنوب خط استوا، در فاصله‌ی 480 تا 1600 کیلومتری ساحل شرق آفریقا، و در غرب اقیانوس هند واقع شده است.
هزینه‌ی سفر به جزیرۀ سیشل از آنچه فکر می‌کنید ارزان‌تر است. در اینجا، درکنار هتل‌های لوکس، مسافرخانه‌های خانوادگی نیز یافت می‌شود که با فراهم آوردن امکانات پذیرایی بسیار مناسبی، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید خود را در محیطی کاملاً بومی و متفاوت بیابید.
آب و هوای سیشل همیشه گرم و مطلوب بوده و هرگز به حد گرما یا سرمای آزار دهنده ای نمی‌رسد. دمای هوای سیشل در زمستان به ندرت به کمتر از 24 درجه سانتی گراد می‌رسد و در تابستان هم از 32 درجه بالاتر نمی‌رود. تمامی جزایر سیشل به غیر از دوردست‌ترین جزیره‌های جنوبی آن، در خارج از کمربند طوفان قرار گرفته اند. تمامی این شرایط دست در دست هم داده اند تا سیشل را به مقصدی مناسب برای دوستداران وعلاقه مندان خورشید و ساحل در تمام طول سال تبدیل کنند.
سیشل دارای دو جاذبه‌ی طبیعی ثبت شده در سازمان جهانی یونسکو می‌باشد که عبارتند از: دره‌ی وَله دُ مِۀ افسانه ای (Vallée de Mai )، واقع در جزیرۀ پراسلان، جایی که نوع نادری از میوه‌ی نارگیل بر روی درختان نخل کهنسال رشد کرده اند و دومین آن آلدابرا (Aldabra)، بزرگترین جزیرۀ مرجانی که نخستین بار توسط دریانوردان عرب در قرن نهم پس از میلاد کشف شد.
زیبایی‌های طبیعی و بکر سیشل به همراه سفرهای ماجراجویانه‌ی آن که نفس در سینه‌ی شما حبس می‌کند، انتخابی بی نظیر برای گذران تعطیلات می‌باشد.
جزیره سیشل
جزیره سیشل
جزیره سیشل
جزیره سیشل

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]