جنازه‌های شیطان

جنازه‌های شیطان

در سراسر کشورهای کاتولیک مذهب مثل ایتالیا فروشگاه یا مغازه‌های مذهبی ترسناک طرفدار دارند. اما اکر یک مکان که به طور مشخص راهی برای پول درآوردن باشد آن در ژاپن می‌باشد. درحالیکه طرفدارن وحشت نیز می‌دانند ژاپن در ساختن چیزهای ترسناک خوب عمل کرده است. برای مثال این «مومیایی‌های هیولایی» در معابد بودایی مختلفی در ژاپن یافت شده است.
شاید شما هم بپرسید این جسدهای شیطانی درون معابد مذهبی ژاپن چه می‌کنند؟ آیا آن کمی شبیه به نمایش چنگال شیطان یا ژاکتش یا چیزی شبیه به این در کلیساها است؟ شیطان‌ها (یا اونی) در مذهب ژاپن همیشه یک شیطان نیستد، بلکه فقط بدشگونند. اونی در عکس بالا، یک کاپا، قطعا می‌توانند درددسرساز باشد، آن اغلب اسب‌ها را می‌دزدد و بچه‌ها را می‌کشد. اما می‌تواند همراه یا کمک کننده نیز باشد و یا تا ابد خدمت گزارتان باشد. شاید این اتفاق در مورد مومیایی شیک بیچاره در بالا بیفتد!
این جسدها احتمال دارد در سراسر ژاپن حتی در تعدادی از موزه‌های خارجی هم یافت شوند. اما این مرد که به شیطان سه صورته شهرت دارد ترسناک ترینشان است.
این مومیایی در معبد Zengyouji در کانازاوا پیدا شده است. خوشبختانه فقط یک نمونه از این صورتک ترسناک در سراسر ژاپن وجود دارد.
جنازه‌های شیطان
جنازه‌های شیطان
جنازه‌های شیطان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]