هتل زیبای داهارا

هتل زیبای داهارا

هتل و استراحتگاهی زیبا در شهر توریستی چیانگ مای (Chiang Mai) واقع در شمال تایلند است. چیانگ مای یکی از مهمترین و پررونق‌ترین شهرهای بخش شمالی تایلند به شمار می‌رود و گردشگران در آن می‌توانند ترکیبی هیجان آور از مدرنیته با فرهنگ سنتی و اصیل تایلند را شاهد باشند.
Dhara Dhevi در فضایی زیبا، سرسبز و دنج به وسعت 60 هکتار، و در جوار مزارع استوایی بنا شده است.
کارکنان گشاده رو و مهربان، محیطی آرام و بی سر و صدا، برخورداری از مناظر کشتزارهای سرسبز و تماشایی برنج از جمله مشخصه‌های این ریزورت محسوب می‌شود.
در طراحی ساختمان ریزورت از معماری کاخ‌های سنتی و باستانی الهام گرفته شده است. Dhara Dhevi به دلیل موقعیت مکانی خاص خود، دسترسی آسانی دارد.
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی چیانگ مای با ماشین 15 دقیقه، و تا مرکز شهر چیانگ مای 10 دقیقه است.
از جمله امکانات Dhara Dhevi می‌توان به این موارد اشاره کرد:
خدمات 24 ساعته اتاق، اینترنت وای فای، گاو صندوق، رختشویی و خشک شویی، خدمات کرایه تاکسی، برگزاری تور و دوره‌های بازدید از مراکز دیدنی، باشگاه کودکان، کافی شاپ، خدمات ویژه افراد معلول، سالن ویژه برگزاری اجتماعات و مراسم جشن و ازدواج، کلاس‌های روزانه تدریس آشپزی و غیره.
اسپای هتل در فضایی به وسعت 3100 مترمربع و با الهام از معماری کاخ ماندالای (Mandalay palace) برپا شده است و در آن انواع خدمات بهداشتی، پزشکی و تناسب اندام ارائه می‌گردد.
این اسپا دارای مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز است و در آن خدماتی همچون آیورودا (طب سنتی هند)، جکوزی، استخر، سونا و ماساژ در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.
در رستوران ها، بارها و شیرینی فروش‌های Dhara Dhevi مهمانان می‌توانند با انواع غذاهای جذاب و خوش طعم فرانسوی یا غذاهای محلی چین و تایلند از خود پذیرایی کنند.


هتل زیبای داهارا
هتل زیبای داهارا
هتل زیبای داهارا
هتل زیبای داهارا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]