پل پونته وچیو

پل پونته وچیو

پل پونته وچیو از محبوب‌ترین پل‌های قدیمی ایتالیا است. بیشتر شهرت این پل به دلیل ساختار و معماری بسیار جالب آن است. به ندرت پیش می‌آید که روی پلی که محل گذر است، مغازه و فروشگاه‌های مختلف ساخته شود. و همه شهرت پل قدیمی فلورانس به دلیل داشتن مفازه‌ها و فروشگاه‌های مختلفی است که بالای آن ساخته شده اند.
پل پونته وچیو که به نام پل قدیمی نیز معروف است ، از جمله جاذبه‌های گردشگری شهر فلورانس است و سالانه گردشگران متعددی از سراسر دنیا از آن دیدن می‌کنند. در نزدیکی پونته وچیو ، دو پل دیگر نیز وجود دارند.
پل قدیمی فلورانس را می‌توان نماد واقعی معماری رومی به شمار آورد. دو پل دیگری که در اطراف و همسایگی پونته وچیو قرار دارند، پل آله گرازیه و پل سانتا ترینیتا هستند.
پل سنگی و قدیمی فلورانس از جمله بناهای قدیمی شهر فلورانس در کشور ایتالیاست و می‌توان آن را نماد معماری رومی و باستانی به شمار آورد. طراحی و معماری این پل زیباست و سالانه افراد بسیاری از آن بازدید می‌کنند.
از روی پل پونته وچیو می‌توانید بخش‌های مختلفی از شهر فلورانس را ببینید. بخش هایی از این شهر که به خوب از پل قدیمی دیده می‌شوند ، پیوند عمیقی با سنت و تاریخ مردم و و تاریخ شهر دارند. به همین دلیل ، پل قدیمی پونته وچیو یکی از مناطق مهم گردشگری در شهر فلورانس به شمار می‌رود.
پل پونته وچیو
پل پونته وچیو
پل پونته وچیو
پل پونته وچیو

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]